Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel alterego's heb jij?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Rebel_1963
09-10-2004, 18:28

Knorretje zegt dat hij al 50 x een ban heeft gehad, dus ook 50 keer weer terug komen met een andere naam. Weet iemand hoe hij voor al die bans heette? Lijkt hij op al zijn alterego's? Er zijn meer prikkers met een alter-ego, Amazoelle bijvoorbeeld komt steeds met een volgend romeins cijfer terug. KohiNoor heeft die vervelende meneer Bert, die twee lijken totaal niet opelkaar! Hoe kan zij in een sexistisch persoon als meneer Bert zitten schrijven? Stille wateren hebben diepe gronden zeggen ze wel eens... Heb jij een alterego?

knorknor
09-10-2004, 18:31
Geen poll erbij?

Rebel_1963
09-10-2004, 18:34
Geen poll erbij? Waarom? Ik denk niet dat iemand zoveel bans heeft gehad als jij, dus dat weten we inmiddels. Ben geen poll-prikker, stem nooit, behalve die reputatiepunten, die vind ik gaaf... :cool:

Rebel_1963
09-10-2004, 18:35
Het heeft niks met alterego te maken, het is weliswaar een innerlijke plicht dat je doet oproepen om kaaskoppen als jij keer op keer hen hoekje aan te wijzen. Gaan we schelden? Knorretje is een kaaskop, ik niet! :D

knorknor
09-10-2004, 18:36

Waarom? Ik denk niet dat iemand zoveel bans heeft gehad als jij, dus dat weten we inmiddels. Ben geen poll-prikker, stem nooit, behalve die reputatiepunten, die vind ik gaaf... :cool: Dus ik krijg al die duiveltjes van jou :(

Rebel_1963
09-10-2004, 18:38
Dus ik krijg al die duiveltjes van jou :( Je zal wel veel duiveltjes hebben, en daar kijk je van op? Lijkt me sterk dat ik de enige ben die jou duiveljes toekent. :D

tonk
09-10-2004, 18:39
Ja, ik heb 1 alter ego. Omdat hier nogal wat mensen rondlopen die niet reageren op wat je zegt, maar op de persoon die het zegt, heb ik een andere naam die ik nu en dan gebruik om te kunnen posten, zodat mensen niet reageren met 'jou neem ik niet serieus, want je bent een pot'.

knorknor
09-10-2004, 18:40
Je zal wel veel duiveltjes hebben, en daar kijk je van op? Lijkt me sterk dat ik de enige ben die jou duiveljes toekent. :D Zo nu en dan zit er wel eens een engeltje tussen hoor! :ego:

knorknor
09-10-2004, 18:42
Ja, ik heb 1 alter ego. Omdat hier nogal wat mensen rondlopen die niet reageren op wat je zegt, maar op de persoon die het zegt, heb ik een andere naam die ik nu en dan gebruik om te kunnen posten, zodat mensen niet reageren met 'jou neem ik niet serieus, want je bent een pot'. Ben wel heel benieuwd wie.....

Rebel_1963
09-10-2004, 18:44
Ja, ik heb 1 alter ego. Dat had ik niet verwacht. Omdat hier nogal wat mensen rondlopen die niet reageren op wat je zegt, maar op de persoon die het zegt, heb ik een andere naam die ik nu en dan gebruik om te kunnen posten, zodat mensen niet reageren met 'jou neem ik niet serieus, want je bent een pot'. Dat is jammer, ze zouden je sowieso serieus moeten nemen want jij bent voor mij één van de weinige vrouwen die in korte zinnen zegt wat gezegd moet worden. Menig man heeft meedere woorden nodig, en dat terwijl vrouwen veel stof nodig hebben om iets uit te leggen... :o Dat je pot bent is bijzaak voor mij als het gaat om 'normale' topic's.

Rebel_1963
09-10-2004, 18:45
geassimileerde allochtoon dan, komt op het zelfde neer.' Nu ga je nog harder schreeuwen en schelden!! :kwaad: Jij weet helemaal niets van mij.... :ego:

knorknor
09-10-2004, 18:46
Dat is jammer, ze zouden je sowieso serieus moeten nemen want jij bent voor mij één van de weinige vrouwen die in korte zinnen zegt wat gezegd moet worden. Menig man heeft meedere woorden nodig, en dat terwijl vrouwen veel stof nodig hebben om iets uit te leggen... :o Tis ook een halve vent ;)

Rebel_1963
09-10-2004, 18:47
Zo nu en dan zit er wel eens een engeltje tussen hoor! :ego: 'Tuurlijk, je maatje viergho zal je zo nu en dan een engeltje geven, Pista ook zeker? Ach, eigenlijk...nee, ik zeg het niet! :D

Rebel_1963
09-10-2004, 18:49
Tis ook een halve vent ;) Voel jij je gepasseerd om haar als een halve vent te betittelen?? :kwaad: Je bent echt een etterbak!!

knorknor
09-10-2004, 18:49

'Tuurlijk, je maatje viergho zal je zo nu en dan een engeltje geven, Pista ook zeker? Ach, eigenlijk...nee, ik zeg het niet! :D Wat, wat? wat wil je zeggen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6