Bekijk originele versie : hoe ZoudeN Ze ReaGeReN.........
asallamoe 3aliekoem allemaal,
ik zou graag jullie mening willen en graag een normalle reactie anders
laat em maar thuisjes...nou was mijn vraag aan jullie wat vinden jullie ervan als je zielsveel hield van een half marokaanse nederlandse jongen-meisje en je wilt ook met hem trouwen..
.....hoe zouden je ouders erop reageren plus hij kan ook niet zo goed marokaans praten hoe zou je familie erop reageren en voor al je ouders... en hij is wel een moslim...
yasmine
wadiplayer
01-01-2003, 00:28
IK DENK DAT MIJN OUDERS HET GOED ZOUDEN VINDEN HET IS EEN MOSLIM EN DAT IS BELANGERIJK
ik wens jou een gezond en gelukkig nieuwjaar groetjes WADIPLAYER
asallamoe 3aliekoem,
en bedankt voor je reactie en jij ook nog een gelukkig nieuwe jaar....
al is het ons jaarwisseling niet
yasmine
asallam meneertje thabouhari
:D
geef me je adres kom ik het vragen oki
:hihi:
wat zouden je ouders zeggen bedoel ik ja je ken je ouders toch wel goed hoop ik...........
yasmine
hahahaaha
ja je hebt gelijk ahahaahahahha ewa ja als je der toch uitvliegt ooit
heb ik wel een slaapplekje voor je :boer:
tussen de paarden......lekker warm nou zeg et maar als je er toch uitgegooit wordt
yasmine
Jemal2002
01-01-2003, 15:48
Origineel gepost door yasmine
asallamoe 3aliekoem allemaal,
ik zou graag jullie mening willen en graag een normalle reactie anders
laat em maar thuisjes...nou was mijn vraag aan jullie wat vinden jullie ervan als je zielsveel hield van een half marokaanse nederlandse jongen-meisje en je wilt ook met hem trouwen..
.....hoe zouden je ouders erop reageren plus hij kan ook niet zo goed marokaans praten hoe zou je familie erop reageren en voor al je ouders... en hij is wel een moslim...
yasmine
Als je ouders echt moslims zijn zullen ze hem accepteren omdat ze denken dat hij goed voor je zal zijn. De andere kleine dingen komen achteraf wel.
Belangrijkste is dat hij je gelukkig kan maken!
asallam jemal2002 is het nu geen 2003 hih
soekran je voor je reactie en ja je hebt gelijk
yasmine
aahhahahaahahaa
ja maar als je gaat snurken gooien ze je eruit
dan is het niet mijn schuld ......ik hoop maar dat je niet snurkt
euhh ik dwaal af hierzo ..........:maf2::maf2:
yasmine
00karima00
03-01-2003, 15:06
Mah ouders zouden het wel normaal vinden want hij is moslim en dat is t belangerijste stel dat hij half algerijns half ned. was dang nie vanwege cultuurverschillen.
En dat de yongen half ned.is kan hij ook nix aan doen he.
Maar ya i m out c-ya
chamalgirl
03-01-2003, 15:16
eerlijk ik zou het niet echt weten hoe ze zouden reageren maar me vader zou het eerder accepteren dan me moeder want hij is wel moslim en daarmee bedoel ik hij bid,vast,drinkt niet, wel de balangrijkste dingen want er zijn ook gewoon volbloed marokkaanse jongens mar die gewoon drinken en niet bidden enz nou dan zullen me ouders de halbloed natuurlijk eerder accepteren!
maar nu je het zegt ga ik het wel effe vragen.
beslama
ps: heb je dan een relatie met een halfbloed?zo ja wat zouden jou ouders dan zeggen?
wadiplayer
03-01-2003, 17:29
maarja .............................................
delila16
03-01-2003, 17:39
mijn ouders accepteren hem wel
asalllamoe 3aliekoem allemaal,
teneerste bedankt voor het reageren d8t dat niemand zou reageren
maar ja...chamalgirl
jij ook bedankt en ja ik weet dat me ouders een beetje moeilijk zouden doen omdat hij half nl is maar hij is wel een moslim vast bid ect
maar het is zo dat hij niet echt goed marokaans kan praten maar dat doet et niet toe....en ja zoiets chamalgirl
ik ken iemand die halfbloedje is maar ik vroeg me alleen af hoe jullie ouders hou ze zouden reageren en ja je hebt gelijk hij kan er ook niks aandoen dat hij half nl is en half maroc....
nogmaals bedankt voor jullie reacties en andere reactie´s zijn natuurlijk ook welkom
asallamoe 3aliekoem wr wb
yasmine
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.