Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Helpen??

Pagina's : [1] 2

slachi
08-10-2004, 19:08

selaam wie kent er een zaal of school voor mij, waar ik een feest kan houden in amsterdam_ osdorp graag shokran bezef

lela_Hanan
08-10-2004, 22:53
selaam wie kent er een zaal of school voor mij, waar ik een feest kan houden in amsterdam_ osdorp graag shokran bezef Hmmzzz..je kan een zaal in de meervaart huren.. ;) of 1 van de buurthuizen die zijn daar altijd te huur...en niet zo duur.. Succes...

Mievrouw
09-10-2004, 00:37
Welland college, hebben een hele mooie ruime zaal..

slachi
09-10-2004, 08:59
Welland college, hebben een hele mooie ruime zaal.. selaam allereerst thank voor je reactie! waar ligt dat , en voor hoeveel huren ze mha selaam

Mievrouw
09-10-2004, 12:22

selaam allereerst thank voor je reactie! waar ligt dat , en voor hoeveel huren ze mha selaam Graag gedaan! het ligt in Osdorp, maar voor hoeveel ze het huren dat weet ik niet!

classy_me
09-10-2004, 16:33
een mooie zaal in Osdorp is Osdorpsalon....

MoestVanHem
09-10-2004, 17:36
selaam wie kent er een zaal of school voor mij, waar ik een feest kan houden in amsterdam_ osdorp graag shokran bezef - Salon osdorp - Wellant college - Canton (chinees restaurant aan het water, achter de meervaart) verder zijn er nog genoeg kleine zaaltjes...buurthuisjes. ga langs bij het stadsdeelkantoor..zij kunnen je verder helpen :zwaai:

Mardia
09-10-2004, 18:09
selaam wie kent er een zaal of school voor mij, waar ik een feest kan houden in amsterdam_ osdorp graag shokran bezef Er een zaal achter het osdorpban dat gehuurd wordt voor 200 euro van 19:00 tot 01:00 en waarbij je idere uur meer 30 euro voor moet betalen. Je moet wel hun drank bestellen. Daarbij heb je nog het Wellant College dat voor 1000 gehuurd wordt, het is schijn tegenover het Tuincentrum Osdorp. Daarbij heb je natuulijk nog Salon Osdorp dat een tikkeltje aan de dure kant is, hoeveel weet ik niet. Succes verder.

slachi
09-10-2004, 20:37
ik dank jullie van harte meiden!! en nog een vraagje aan mardia de zaal achter osdorperban is het een school ??, en kunnen er ook mannen en vrouwen apart in alvast bedankt!!

Mardia
09-10-2004, 22:33
Hellas kunnen in de Ossenstal geen mannen en vrouwen samen, het is namelijk maar één zaal. Als ik het goed heb kunnen ze de zaal wel scheiden door een groot gordijn. Wat voor feest wil je eigenlijk geven, dan kan ik je misschien verder helpen. Allah i3awn. Ma3a salama

slachi
10-10-2004, 10:03
Hellas kunnen in de Ossenstal geen mannen en vrouwen samen, het is namelijk maar één zaal. Als ik het goed heb kunnen ze de zaal wel scheiden door een groot gordijn. Wat voor feest wil je eigenlijk geven, dan kan ik je misschien verder helpen. Allah i3awn. Ma3a salama hoi schat shoukran bezef voor je hulp dat je aanbied!! ik ga insha allah in december bevallen en wil daar een geboortefeest houden want mijn huisje is te klein begrijp je? met een gordijn ertussen lijkt mij niet handig dan horen de mannen de vrouwen, en andersom heb alleen een school ofzo nodig niet al te grote zaal wel twee apparte ruimtes niet al te duur ik hoop dat je me kan helpen groeten en een dikke kus fa

slachi
11-10-2004, 09:31
niemand meer????????

slachi
13-10-2004, 16:17
hebben jullie ook telefoonnummers of adressen??

Maroc_Meissie
14-01-2005, 10:43
Dames, ik belde salon osdorp en die vragen 4900 euro zonder eten en drank!!! Welland college is een hele goeie optie.

valdmira
25-11-2008, 15:33

Hoi hoi hoi wie kent er een zaal voor mij, waar ik een mijn vriendinnen feest kan houd in de naht van oud en nieuw jaar. graag in amsterdam_ osdorp ,Amsterdam noort,sloterdijk, Valdmira

Pagina's : [1] 2