Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Britse gijzelaar Kenneth Bigley vermoord'

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
08-10-2004, 15:24

'Britse gijzelaar Kenneth Bigley vermoord' Uitgegeven: 8 oktober 2004 13:58 Laatst gewijzigd: 8 oktober 2004 14:50 DUBAI - De Brit Kenneth Bigley is omgebracht door zijn gijzelnemers in Irak. Dat meldde de tv-zender Abu Dhabi Television vrijdag op basis van "welingelichte'' bronnen. De Britse tv-zender Sky News meldde dat bronnen binnen de Britse regering de dood van Bigley hebben bevestigd. De 62-jarige ingenieur werd op 16 september ontvoerd door de groep van de Jordaanse terrorist Musab al-Zarqawi, samen met twee Amerikanen. Vorige week liet de Arabische nieuwszender al-Jazeera beelden van Bigley zien, die ineengedoken in een kooi zat en de Britse regering smeekte om zich in te spannen om hem vrij te krijgen. De ontvoerders willen dat alle vrouwelijke gevangenen in Irak worden vrijgelaten. Om hun eisen kracht bij te zetten hadden ze de twee Amerikaanse gijzelaars al vermoord. Bron: www.nu.nl.

Dorian
08-10-2004, 15:48
Prachtig. Dit zal de kop kosten van de jodenknuffelaar Tony Blair. Hoe meer onthoofdingen van bemoeizuchtige westerse jodenknuffelaars, des te beter. :D

LadyBerkania
08-10-2004, 15:53
Prachtig. Dit zal de kop kosten van de jodenknuffelaar Tony Blair. Hoe meer onthoofdingen van bemoeizuchtige westerse jodenknuffelaars, des te beter. :D ~~:rolleyes:~~ En nou weer ontopic.. Ik heb medelijden met de vrouw en kinderen van die gegijzelde/gedoodde brit.. Die arme man zal doodangsten hebben gehad.. meskien.. Berkania

a3ir
08-10-2004, 16:04
Prachtig. Dit zal de kop kosten van de jodenknuffelaar Tony Blair. Hoe meer onthoofdingen van bemoeizuchtige westerse jodenknuffelaars, des te beter. :D :verdriet:

sword
08-10-2004, 16:30

no blood for oil Mr. Blair ?

Dikke_Aap
08-10-2004, 16:47
Trieste zaak, maar was te verwachten natuurlijk. Hoewel...een paar andere gijzelaars waren wel vrijgelaten..die italiaanse vrouwen.

an3sdej
08-10-2004, 16:53
Oprecht hoop ik dat de geesteszieke Dorian binnenkort opgepakt wordt. Wat een beest is dat. Stel je eens voor dat je zelf zo'n mes in de hand hebt en een mens die gebonden op de grond zit de hals doorsnijdt, en daarna ook nog onder het rochelend hulpgeroep verdersnijdt door de hele hals heen en de wervels krakend van elkaar gescheiden worden. Het zijn echt de grootste psychopaten die er rondlopen!!!!!!!!

a3ir
08-10-2004, 17:08
;) ;) Hij gedraagt zich zoals het een stinkvrucht betaamt.juist ja ;)

m0sliMa_AsMa
08-10-2004, 18:06
Ik vind het zielig voor die man , maar ik denk en hoop niet dat het is gebeurd :( O0k voor de familie en het is ook de schuld van blair , egt ziek hoor!! ze kunnen niet eens de vrouwen loslaten :S

an3sdej
08-10-2004, 18:11
en het is ook de schuld van blair , egt ziek hoor!! Kijk zo worden de terroristen, die zgn. strijders weer minder schuld toegedicht. Alleen die terroristenbeesten zijn schuldig. En wil jij die vrouwen die onder Saddam de vreselijkste zaken steunden vrijlaten?

m0sliMa_AsMa
08-10-2004, 18:14
helemaal niet blair net zo goed! hij kon het stoppen doe niet zo ziek! Alsof een vrouw later wat gaat doen en niet alle vrouwen die daar zitten die waren met saddam hoor je

ItsJamal
08-10-2004, 18:14
Die man kwam me op tv voor als iemand die geen kwaad in de zin gehad zou hebben, in een kooi, in elkaar verschrompeld als een beest. Maar misschien is hij er wel heel anders in gegaan. Misschien als een Britse overheidswerker, misschien als spion of iets dergelijks. In dat geval is het oog om oog, tand om tand. Maar daardoor is het niet minder beestachtig. Maar je moet het zo zien: wie zich als een beest gedraagt, moet als een beest worden behandeld. In het geval van die Bigley twijfel ik daar ergens wel over. Hij noemde Blair een leugenaar die zijn volk voorliegt ( al was het waarschijnlijk om persoonlijke redenen), waar hij natuurlijk gelijk in heeft. Anyways...de daders zijn waarschijnlijk niet minder beestachtig als de Amerikanen, ALS ze hem hebben vermoord.

ItsJamal
08-10-2004, 18:18
Kijk zo worden de terroristen, die zgn. strijders weer minder schuld toegedicht. Alleen die terroristenbeesten zijn schuldig. En wil jij die vrouwen die onder Saddam de vreselijkste zaken steunden vrijlaten? Waarom zitten er uberhaupt vrouwen gevangen ? Omdat ze protesteerden tegen de Amerikaanse aanwezigheid? Die ' terroristen' hebben gelijk. En de reden dat ze naar middelen als onthoofdingen grijpen is omdat ze duidelijk willen maken dat het serieus is. Als ze net als de Amerikanen geavanceerde grote wapens zouden hebben zouden ze die amerikaanse soldaatjes een voor een neergemaaid hebben.

m0sliMa_AsMa
08-10-2004, 18:28
waarom laten WIJ wel vrouwen vrij en kunnen de amrikanen en britten onze vrouwen niet vrijmaken ziek hoor ,, ik denk niet dat kenneth is vermoord , dat zeiden ze ook over die italiaanse meisjes

an3sdej
08-10-2004, 18:39

Waarom zitten er uberhaupt vrouwen gevangen ? Omdat ze protesteerden tegen de Amerikaanse aanwezigheid? Om dezelfde reden dat Saddam ook gevangen zit.

Pagina's : [1] 2 3 4 5