Bekijk originele versie : belachelijk
beppie_truus
31-12-2002, 14:10
ik werd net gebeld door iemand die ik net 2 weken ken en nadat we elkaar net goeidag hadden gezegd werd er meteen gevraagd: kan je wat voor me doen?
en ik ja wat?
nou ik heb dringend geld nodig en ik wil jou vragen of je me € 500,00 kan lenen?
ik heb geatwoord dat ik er over zal nadenken en dat ik later terug bel.
wat vinden jullie hier van ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet van plan ben, maar ik was zo verbaasd van de vraag van iemand die ik net ken dat ik maar antwoordde ik bel je later wel met het antwoord.
ik zou stomverbaasd zijn :schok: zoeits vraag je toch niet gelijk...vooral als je iemand niet kent...ik zou het zeker niet doen beppie...maar vraag waarvoor hij het nodig heeft
mimi_tangaouia
31-12-2002, 14:18
Origineel gepost door beppie_truus
ik werd net gebeld door iemand die ik net 2 weken ken en nadat we elkaar net goeidag hadden gezegd werd er meteen gevraagd: kan je wat voor me doen?
en ik ja wat?
nou ik heb dringend geld nodig en ik wil jou vragen of je me € 500,00 kan lenen?
wat vinden jullie hier van ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet van plan ben, maar ik was zo verbaasd van de vraag van iemand die ik net ken dat ik maar antwoordde ik bel je later wel met het antwoord.
erg :schok:
Ben je BELAZERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET DOEN LAAT HEM OF HAAR ZELF DE SORES MAAR OPRUIMEN DAT MOET JE NIET DOEN HET IS ANDERS ALS HET EEN GOEDE VRIEND OF FAMILLIE LID ZOU ZIJN.
GEWOON NIET DOEN!!
Beppie zeg nou gewoon ja of nee, anders ga ik iemand anders bellen die ik 3 weken ken (meer kans dus) :D
beppie_truus
31-12-2002, 14:21
Origineel gepost door Chaimaa
ik zou stomverbaasd zijn :schok: zoeits vraag je toch niet gelijk...vooral als je iemand niet kent...ik zou het zeker niet doen beppie...maar vraag waarvoor hij het nodig heeft
ik wil het niet eens weten waar het voor nodig is dit zijn bedragen die je niet aan een bijna vreemde vraagt maar aan je directe vriendenkring en familie.
ging het nou om € 50,00 of zo oke maar € 500,00 is niet niks hoor dus ik doe het zeker niet ik vraag me alleen af waar halen mensen het lef vandaan.
SaraZena
31-12-2002, 14:22
ben je gek, niet doen hoor!!!!!!
gewoon eerlijk zeggen dat je geen geld aan hem/haar wilt lenen, omdat je hem/haar niet goed genoeg kent.
wat een lef zeg, iemand die je net kent meteen om geld vragen :confused:
beppie_truus
31-12-2002, 14:22
Origineel gepost door mimi_tangaouia
erg :schok:
wat een lef ik durf zelf niet eens aan mijn beste vriendin €10,00 te vragen laat staan dit soort bedragen.
beppie_truus
31-12-2002, 14:23
Origineel gepost door SaraZena
ben je gek, niet doen hoor!!!!!!
gewoon eerlijk zeggen dat je geen geld aan hem/haar wilt lenen, omdat je hem/haar niet goed genoeg kent.
wat een lef zeg, iemand die je net kent meteen om geld vragen :confused:
ik vraag me af of deze persoon het vaker doet en of het al eerder gelukt is?
SaraZena
31-12-2002, 14:26
ik vraag me af of deze persoon het vaker doet en of het al eerder gelukt is?
het zou best kunnen.
Ik ken ook iemand die continu geld van iedereen leent en het nooit terugbetaald. en elke keer lukt het em weer om geld los te peuteren van anderen
ik wil het niet eens weten waar het voor nodig is dit zijn bedragen die je niet aan een bijna vreemde vraagt maar aan je directe vriendenkring en familie.
ging het nou om € 50,00 of zo oke maar € 500,00 is niet niks hoor dus ik doe het zeker niet ik vraag me alleen af waar halen mensen het lef vandaan.
kan het niet beter zeggen
beppie_truus
31-12-2002, 14:31
Origineel gepost door Chaimaa
kan het niet beter zeggen
sommige mensen ik weet het niet hoor toen "respect" werd uitgedeeld stonden ze zeker helemaal achter aan de rij
beppie_truus
31-12-2002, 14:32
Origineel gepost door SaraZena
het zou best kunnen.
Ik ken ook iemand die continu geld van iedereen leent en het nooit terugbetaald. en elke keer lukt het em weer om geld los te peuteren van anderen
ik ben niet beroerd om geld te lenen maar dan wel aan mensen die ik langer ken en vertrouw.
ik bedoel ik moet ook hard werken voor mijn centen het komt bij niet zomaar aanvliegen.
soumaya1
31-12-2002, 14:37
en ik ja wat?
wat vinden jullie hier van ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet van plan ben, maar ik was zo verbaasd van de vraag van iemand die ik net ken dat ik maar antwoordde ik bel je later wel met het antwoord. :eek: :eek: zoo die heeft lef omdat te vragen.....maar ja zoals je al zei, je was het niet van plan het te geven... maar inderdaad erg belachelijk om zoiets te vargen aan iemand die nauwelijks kent.. :zwaai:
soumaya1
31-12-2002, 14:38
ik ben niet beroerd om geld te lenen maar dan wel aan mensen die ik langer ken en vertrouw.
ik bedoel ik moet ook hard werken voor mijn centen het komt bij niet zomaar aanvliegen. :D hey beppie meid....
IK HEB GELD NODIG KAN JIJ MIJ 300 EURO LENEN.... :D :D MIJ KEN JE TOCH GOED.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.