Bekijk originele versie : Wil jij ook zorg verlenen?
Bismillaah, essalamoe alejkoem
Beste zusters/broeders, ken jij iemand die oud is of ziek is of misschien iemand die een handicap heeft, doof of blind is, fysiek niet in orde is of aan andere gebreke lijdt en daardoor afhankelijk is van derden? Neem dan contact met mij op inshaa'Allah en er zal inshaa'Allah zorg verleend worden, wat ook weer kan verschillen van huishoudelijke taken tot het doen van boodschappen. Het kan zelfs zo zijn dat jij als familiezijnde aan de slag gaat voor de hulpbehoevende in jouw familie! Mail voor meer info naar oem_zakariya@hotmail.com, wassalamoe alejkoem warahmatoellaahi wabarakatoeh..
Zusterke001
08-10-2004, 18:06
Bismillaah, essalamoe alejkoem
Beste zusters/broeders, ken jij iemand die oud is of ziek is of misschien iemand die een handicap heeft, doof of blind is, fysiek niet in orde is of aan andere gebreke lijdt en daardoor afhankelijk is van derden? Neem dan contact met mij op inshaa'Allah en er zal inshaa'Allah zorg verleend worden, wat ook weer kan verschillen van huishoudelijke taken tot het doen van boodschappen. Het kan zelfs zo zijn dat jij als familiezijnde aan de slag gaat voor de hulpbehoevende in jouw familie! Mail voor meer info naar oem_zakariya@hotmail.com, wassalamoe alejkoem warahmatoellaahi wabarakatoeh.
Kom je uit NL of belgie?
masha Allah! geweldig.... werk je vanuit een instelling of zo of is het uit eigen initiatief?
vertel ons wat meer...
zjazakiellah
salaam oe alaikom
Goed hoor ga zo door meid.....echt als ik meer tijd had, dan had ik jullie ook graag willen helpen...maar helaas.....
Lella_Roosje
12-10-2004, 18:28
Waarom maken jullie hier geen 'reclame' voor? Bv, hier op marokko.nl. Ik denk dat ze het misschien wel gratis willen doen, voor het goede doel, incha allah.
Heeft jullie groepje al een naam? Zijn er al concrete plannen gemaakt?
meknessia86
13-10-2004, 14:25
Als jullie hulp nodig hebben dan moet je het me maar laten weten :) Zou het met plezier doen.
:zwaai:
nesrine18
13-10-2004, 20:29
Worden de Hulpverleners betaald of zijn het vrijwilligers??
Asalam , nu je hier over begint ben ik ook een zorgverleentster,
Ik zal je in het kort vertellen hoe en bij wie en hoe we het hebben geregeld,
nou mijn schoonmoeder werd gehandicapt, ik zorgde voor haar 24 uur .
ik ging met haar 3 a 4 keer per week naar het ziekenhuis en als ze opgenomen moet woorden bleef ik van 6 uur in de ochten tot in de avond bij haar ik was een tolk voor haar en verzorgster in het ziekenhuis hadden ze mijn een baan een en opleiing aangeboden
en s,avond was 1 van haar zoons er, het was een moeilijke tijd maar ja asbar woord beloond allah ziet alles, maar nou ik ben naar de maatschaplijkwerk gestapt,en heb alles uitgelegd nou die hebben mijn door verwezen naar zoeen buero voor mensen die gehandicapt zijn en zelf , niet meer voor zich zelf kan zorgen , daar woord ik nu van uitbetaald het heet pgb zorgkantoor in leiden.
dus nu werk ik voor mijn schoonmoedr en woord uitbetaald zij is mijn baas, maar ik doe de atministratsie, ze hebben alles in huis , maar goed je moet eers kontakt hebben met de rio zij geven jou de indikatsie ,
dat houd in hoeveel uur zorg je nodig heeft snap je hun geven je alle informatsie , want zonder een indicatsie van de rio kom je nergen heb je nergens recghr op ,
en vandaar woord het naar de zorg kantoor gestuurd en daar uit woord je betaald, nou beslama , dat was het nu en dan,
meknessia86
13-10-2004, 21:47
Asalam , nu je hier over begint ben ik ook een zorgverleentster,
Ik zal je in het kort vertellen hoe en bij wie en hoe we het hebben geregeld,
nou mijn schoonmoeder werd gehandicapt, ik zorgde voor haar 24 uur .
ik ging met haar 3 a 4 keer per week naar het ziekenhuis en als ze opgenomen moet woorden bleef ik van 6 uur in de ochten tot in de avond bij haar ik was een tolk voor haar en verzorgster in het ziekenhuis hadden ze mijn een baan een en opleiing aangeboden
en s,avond was 1 van haar zoons er, het was een moeilijke tijd maar ja asbar woord beloond allah ziet alles, maar nou ik ben naar de maatschaplijkwerk gestapt,en heb alles uitgelegd nou die hebben mijn door verwezen naar zoeen buero voor mensen die gehandicapt zijn en zelf , niet meer voor zich zelf kan zorgen , daar woord ik nu van uitbetaald het heet pgb zorgkantoor in leiden.
dus nu werk ik voor mijn schoonmoedr en woord uitbetaald zij is mijn baas, maar ik doe de atministratsie, ze hebben alles in huis , maar goed je moet eers kontakt hebben met de rio zij geven jou de indikatsie ,
dat houd in hoeveel uur zorg je nodig heeft snap je hun geven je alle informatsie , want zonder een indicatsie van de rio kom je nergen heb je nergens recghr op ,
en vandaar woord het naar de zorg kantoor gestuurd en daar uit woord je betaald, nou beslama , dat was het nu en dan,
Dat lijkt mij ook wel leuk eigenlijk :) , klinkt echt interessant
Er is sinds een tijdje een kleine groep actief die hulpbehoevenden proberen te begeleiden door moslims en voor moslims. Gezien het feit dit nog niet aanwezig was en toch wel van belang is is deze club opgericht. Zo worden vrouwelijke hulpbehoevenden geholpen door vrouwen en mannelijke door mannen. Ook wanneer familie beschikbaar is worden die aan het werk gezet om voor hulpbehoevenden in de familie te werken. Dus reageer als je iemand kent zou ik zeggen!
Wat een goede opzet!!! Insch'allah wordt iedereen met het beste beloont die er aan meewerkt.
Dit leven is maar tijdelijk en de gene die zijn leven zo goed mogelijk verbracht heeft zal het beste ontvangen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.