Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar gaat het naartoe met onze marokkanen?!?!?!

Noufissa
31-12-2002, 12:35

Echt ongelofelijk. Laatst liep in op straat, was al donker en erg rustig. Ik hoorde iemand keihard achter me aan fietsen, en ik weet niet waarom maar ik voelde al iets aankomen. Op een gegeven moment begint die sukkel keihard aan mijn tas te trekken, ik dus terugtrekken en schreeuwen. Maar geen kip die me hoort. Helaas was hij sterker dan mij en kreeg mijn tas toch te pakken. Ik heb nog wel ik zijn gezicht kunnen kijken, dus ik zag dat hij een marokkaan was. Aan mij kan je dat ook duidelijk zien, ik draag NOTABENE een hoofddoek. Gevolg: een totale waarde van 500 EURO omdat een medemarokkaan zijn handjes niet thuis kon houden. Dames: waarschuwing voor jullie, houd jullie tassen in de gaten, stop zo weinig mogelijk waardevolle spullen erin! :( :( Waar gaat het heen met de marokkanen??? :kwaad:

JETLI
01-01-2003, 22:46
Hoi noufissa, Vervelend voor je dat je het mee gemaakt hebt. Dat je geld is afgenomen is erg genoeg en daarbij komt het nog eens de angst die je erbij hebt gekregen!!! Maar helaas zijn er marokkanen die eenmaal geen geweten hebben!!! Ze stelen van iedereen en of je nou een hoofddoekje draagt of niet dat moet niet uitmaken....want het zijn gewoon ratten!!! Groetjes, LETLI

alhoceima
02-01-2003, 10:33
Salaam zuster.. Wat erg voor je, jeetje gewoon een eigen broeder nog wel! :kwaad: weet deze man dan niet dat er een dag komt dat hij zich tegenover Allah SWAT zal moeten verantwoorden, ik begrijp het niet meer hoor, ik ben sprakeloos Salaam

jokker
14-01-2003, 17:37
salaamo alaikom warahmatoe allah ik vind het heel erg voor je wat er is gebeurt in deze tijd zijn het niet aleen de manen maar de vrouwen kunnen er ook wel wat van als je over straat loopt en ik zie hoe bepaalde er bij lopen dan denk ik bij me zelf heb je wel recpect voor je geloof of voor je ouders want ik neem aan dat hun wel echt moslims zijn ik kan aleen maar zeggen en dat geld voor iedereen het leven is maar voor even :Al wie de Rechte Weg bewandelt, bewandelt die slechts voor zichzelf en al wie afdwaalt,dwaalt slechts tot eigen nadeel af en de drager van een last kan de last van een ander niet dragen :O mensheid! Vreest jullie Rabb (Heer) (door de goede daden te doen en de slechte daden te vermijden) en vreest een Dag waarop een vader niets voor zijn zoon kan baten,noch een zoon voor zijn vader.Zeker,de belofte van Allah is waar,laat daarom het leven van deze wereld jullie niet bedriegen, noch de aartsbedrieger jullie bedriegen over Allah.; (Soera Loeqman:33)

yasminne
23-01-2003, 22:26

Ik weet precies hoe je je voelt maar hamdoelilah ben bestolen door een Nederlandse, bent de hram alles was weg telefoon, geld een goude koningsarmbandje die ik in mn portomonnee heb gedaan omdat hij uit mn pols was gevallen en een pakje sport-live. Wallah ik vergeef het haat nooit dat ze met mn tasje er vandoor is gegaan.

noralive
23-01-2003, 23:12
sorry hoor noufissa, Ik vind het erg voor je dat je zo iets is overkomen. Maar om te zeggen waar gaat het heen met de marokanen vind ik ver gaan, we vinden het erg als nederlander dit over ons zeggen iedereen over 1 kam scheren en nu doet onze marokaan het ook. het had namelijk ook een surinamer kunnen zijn. Hoe kunnen we van iedereen verwachten om een eerlijke kans te krijgen per individu als we dat zelf niet doen. nogmaals ik vind het echt erg voor jou, ik probeer niet negatief uit de hoek te komen maar niet iedereen over 1 kam a.u.b love you all nora

Noufissa
24-01-2003, 12:30
hey nora, ik scheer niet iedereen over een kam, als marokkaan weet ik zelf ook hoe dat voelt. maar door dit soort mensen worden marokkanen bestempeld, als groep niet als persoon. het had inderdaad ook een surinamer kunnen zijn, maar dat was het niet. ik ben overigens niet de eerste die dit meemaakt, ik ken een heleboel mensen die dit hebben meegemaakt. maar ik maak me er niet meer druk om, er zijn zelfs mensen die in Mekka stelen, dan ben je helemaal niet goed bij je hoofd. Allah (swt) zal iedereen veroordelen, dat is niet aan ons. :zwaai: :zwaai: noufissa

Majeedtrisinti
24-01-2003, 12:53
Soubhana allah, Ik wil 1 ding weten hoe weet je of het nou een Marokkaan is (alleen aan de buitenkant?) want wat ik wel heel goed weet is dat algerijnen er ook wel wat van kunnen. en mij vraag aan jou is, kan jij het verschil zien tussen een Algerijn en een Marokkaan? Maarja nooit maar dan ook nooit uitspraken doen als je het niet zeker weet. want de meeste Noord Afrikanen lijken op elkaar. Want ik spreek uit ervaring. ben een keertje opgepakt voor iets wat een ander heeft gedaan. en waarom? omdat ik op hem leek volgens de getuigen. Maarja allah ma3a asabirien.

nour_el_3oejoen
24-01-2003, 13:38
ERG VOOR JE DAT JE BESTOLEN BENT...:(

DJMISSN
24-01-2003, 14:25
Je moet inderdaad niet iedereen over 1 kam scheren, Een Nederlander,Surinaam,Duitser,Chinees etc. kan ook een dief zijn! Men moet men niet op huidskleur of afkomst beoordelen, maar op zijn (goede) daden en innerlijk!! Wa salaam,

nadiaaa
24-01-2003, 22:27
Het gaat me niets aan maar 1.100 gulden in je tas aan cash vind ik wel veel om daar mee rond te wandelen. Maar ik voel met je mee. Niet voor het geld maar om de overval. Heel naar allemaal. klote hommel die dat heeft gedaan!

missysaloua01
25-01-2003, 12:20
wat erg voor je altijd zijn het toch weer de marokaanse jongens maar ja wat kunnen we er aan doen