Bekijk originele versie : Scottie
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
anno2004
08-10-2004, 09:35
aah is scottie dan eindelijk gebanned?? :hihi: ewa ja, boontje komt om zijn loontje..zeggen ze! :)
:zwaai:
FAITHLESS
08-10-2004, 09:50
aah is scottie dan eindelijk gebanned?? :hihi: ewa ja, boontje komt om zijn loontje..zeggen ze! :)
Vergis je niet Scottie is back !!!!! Misschien onder Core = Scottie :confused:
FAITHLESS
08-10-2004, 09:52
Wie was jij dan in het verleden ? :D
anno2004 = ......?
KohiNoor
08-10-2004, 10:00
Wow jongens! De actualiteit voor vandaag: Scottie is gebanned!! :gaaap:
FAITHLESS
08-10-2004, 10:17
Wow jongens! De actualiteit voor vandaag: Scottie is gebanned!! :gaaap:
Even off-topic Noor ,
:gefeli: :hoera: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. :gefeli: :hoera:
Gefeliciteerd Kohinoor!
Mijn nichtje is vandaag ook jarig (ze wordt 3), maar ik zal vanavond bij het verjaardagsliedjes zingen ook voor jou zingen.
FAITHLESS
08-10-2004, 12:50
Die meneer Schot plaatste helemaal geen anti dingen, hij gaf veel informatie over de islam en moslims. Hij leest niet alles wat hij schrijft, maar ja, zegt u nu zelf meneer Barca, vreemde naam voor een vrouw maar in Nederland kom je wel meer tropische namen tegen, er zijn hier heel veel deelnemers die heel veel verstand en kennis hebben van de islam.
En anti-Marokkaans? Nee, hoor, mejufrouw Barca, dat ziet u toch echt verkeerd. Die man lijkt begaan met de Marokkaanse Medelanders. Anders zou hij toch niet al die moeite doen om al die stukjes te schrijven. Mijn kleinzoon Alfredo zegt, nou, Oma, die man schrijft z'n vingers in een muisarm. Daar heeft hij heel veel werk aan.
Geerlof.
Shit ook dat nog....de moeder van Scottie meld zich ook . :D
NAdiAtje123
08-10-2004, 13:01
Shit ook dat nog....de moeder van Scottie meld zich ook . :D
:lol: :banana:
:hihi: :hihi: :haha:
Shit ook dat nog....de moeder van Scottie meld zich ook . :D:haha:
RitaMaria
08-10-2004, 13:15
Met andere woorden ..Scottie is terug ..:moe:
Met andere woorden ..Scottie is terug ..:moe:En te recht, ben toch wel benieuwd welke druppel bij Barca de emmer heeft doen overlopen....
Bij de vorige waarschuwingen van Barca aan het adres van Scottie, zag ik toch een grote mate van eenzijdigheid, voor ingenomenheid en een lichte vorm van discriminatie aan de zijde van onze zeer gewaardeerde moderator...
Rnaj komt op voor zijn soortgenootje.. :p
Hoogervorst
08-10-2004, 14:56
En te recht, ben toch wel benieuwd welke druppel bij Barca de emmer heeft doen overlopen....
Bij de vorige waarschuwingen van Barca aan het adres van Scottie, zag ik toch een grote mate van eenzijdigheid, voor ingenomenheid en een lichte vorm van discriminatie aan de zijde van onze zeer gewaardeerde moderator...
Hoe zegt men dat?
'Wie kaatst kan de bal verwachten!' :rolleyes:
Rebel_1963
08-10-2004, 15:26
Hoe zegt men dat?
'Wie kaatst kan de bal verwachten!' :rolleyes:
Precies, Scottie is alleen maar bezig met de Islam en homo's, dat gaat ook vervelen hé?
FAITHLESS
08-10-2004, 16:02
Precies, Scottie is alleen maar bezig met de Islam en homo's, dat gaat ook vervelen hé?
Op z'n tijd kun je alles bespreken,maar ze begon inderdaad wel te vervelen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.