Bekijk originele versie : bedriegt hij me? of zijn het illusies
Hallo allen,
Ik zit met een groot probleem. Ik ben nog maar pas enkele maanden geleden in het huwelijksbootje gestapt en heb het gevoel dat met men man me bedriegt. Ik kan het niet juist uitleggen maar het is een gevoel dat ik heb. We werken beide en zien elkaar dus enkel na de werkuren pas en voor die paar uurtjes die we dan samen hebben, wil hij persé naar 'buiten'. Soms naar zen vrienden, soms naar zen moeder...Ik weet het niet meer. Als ik er al lachend met hem over spreek, ontkent hij alles en zegt hij dat ik dingen inbeeld die er niet zijn. Als ik zeg waarom hij altijd naar buiten ga dan antwoord hij grof; dat ik zen vrienden en moeder niet van hem mag afnemen. Zelfs wil hij niet dat ik zijn moeder opzoek ?? ( 1keer in de week is voldoende, maar hij zelf gaat 'dagelijks') Hij heeft er geen problemen mee dat ik naar men moeder ga, nee hij heeft het graag want dan kan ik hem zijn moeder ook niet afnemen. Wat ik wel weet van zijn verleden is dat hij een vriendin had ( wel een nederlandse) waarmee hij een korte relatie had, hij heeft het moeten afbreken omdat zijn ouders er tegen waren. Hijzelf ontkent ook dat ze een relatie hebben gehad maar ik weet het van zijn beste vriend die het mij via omwegen heeftlaten weten.
Ergens verdenk ik hem dat hij die meid nog steeds ziet maar Lahualem
ik ben echt ongelukkig en kan er met niemand overspreken.
Men ma is zelf ook gescheiden dus wil ik dit ook niet
Help me aub....
allah ye7sen 3awnek...Ik hoop dat het allemaal illusies zijn en dat het niet echt is...Want als het wel echt is wat je denkt..dan wil ik je maar een ding zeggen en dat is: Praat met hem erover...zeg wat je dnekt (dat je het gevoel krijgt dat hij vreemd gaat enz.) Ontkent hij het nog steeds dan is het een kwestie van afwachten en kijken of je hem betapt op iets..In ieder geval ik wens je veel sterkte toe..:D
waarom doe je er dan niks aan om er achter te komen ga hem stiekem achterna (lijkt me wel moeilijk) laat iemand anders die hij niet kent hem achterna volgen wie weet wat hij wel niet uitspookt, ik wens je veel sterkte meid
lieverd als je er serieus over wil praten dan wil ik je graag een luisterend oor bieden ,stuur me een pm met je email adres en we we praten erover sbar en het beste lieverd...
het hoeft niet direkt een meisje te zijn. Het kan ook een man zijn tegenwoordig. Just joking.
Helemaal niet leuk voor je als je man zich zo gedraagd, zeker als je pas getrouwd bent, is het juist heel normaal juist dat je je man juist de hele tijd om je heen wilt hebben. Misschien is hij inderdaad wel een beetje uitgekeken op de relatie, misschien een te lange relatie gehad voordat jullie gingen trouwen, mischien is het wel tijd voor een baby om de relatie wat op te schroeven.
MOHABBATEIN
07-10-2004, 22:36
hai meid. wat erg voor je, ik ben zelf ook getrouwd al 4 jaar.
vraag je hem wellis of hij jou nog wel leuk vindt of hij van jou houdt dat soort dingen. wat raar dat je zo weinig naar zijn moeder mag gaan, wat ik weet is dat mannen het juist leuk vinden als je zoveel contact hebt met hun moeder.
kijk als jij zo onzeker bent, dan moet je met hem erover praten of die nou wil of niet. en nog iets hoe ben jij vanaf het begin met hem omgegaan? zo van ja laat maar of ieder iets samen bespreken.En scheiden is niet de beste oplossing wat je kan doen ik bedoel je moet het eerst zeker weten.
Nou veel succes verder.
groetjes F.
soennia83
07-10-2004, 22:52
Dat klinkt niet goed!
en al helemaal niet nu je net getrouwd bent, meid sta op je eigen poten en kijk wat hij aan het doen is!
wasalaam
Dus hij beweert dat hij bijna elke dag bij zijn moeder is wat je dan moet doen is heel simpel zijn eigen moeder navragen en zeggen ja je zoon is precies wel elke dag bij jou hé hij houd precies heel veel van je. En als je ziet dat ze zegt nee is niet elke dag bij mij dan weet je dat hij liegt of wat je ook kunt doen als hij weer is weggegaan vraag je aan hem waar ben je geweest en als hij zegt bij mijn moeder dan moet je die weekend zijn moeder vragen of haar zoon die dag bij haar op bezoek was.
Salaam
bedankt voor jullie raad en jullie reacties, was het allemaal maar zo eenvoudig om dit op te lossen. jullie kunnen niet weten hoe moeilijk zo'n situatie is, tot jullie het zelf zouden meemaken wat ik zeker niet wens! ik ken hem al enige tijd, maar heb nooit een harame relatie met hem gehad. ik heb gewoon met alles gewacht tot men huwelijk (zoals het hoort)
het probleem is dat ik het met niemand er over durf spreken (geen broer, moeder, vriendin) en dit maakt het dan ook moeilijk om iemand te sturen die hem gaat controleren. het zit zo, vooralleer hij het huis verlaat maakt hij me wijs dat hij naar zen moeder gaat, maar eens die terug is zegt hij dat hij niet naar zen moeder is gegaan maar dat hij zat bij een vriend of 'moskee' maar dit zegt hij pas tot ik hem vraag hoe het met zijn moeder gaat (ik weet niet of jullie nog kunnen volgen?)
het is echt niet gemakkelijk, ik snap zelf niet waarom dit me overkomt en waaraan ik dit te danken heb. ik behandel hem zoals het hoort binnen de termen van islaam... sabr heb ik ook, maar zoals bij elke mens is er altijd een einde aan die sabr
Volgens mij heeft hij echt wat te verbergen. Het klopt niet als hij telkens zegt dat hij naar z'n moeder gaat terwijl dat niet zo is...praat erover met hem, en zeg dat hij eerlijk moet zijn en samen naar een oplossing zoeken.
Beslamma!!!
Ik raad je aan open te zijn tegenover hem. Vertel hem dat je niet gelukkig bent. Dat je een huwelijk heel anders had voorgesteld. Zoveel mogelijk dingen samen ondernemen.
Je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn.
Dat je het prettig vindt als hij s'avonds ook bij jou is ipv elke dag weg is en dat je het niet erg vindt om met hem naar zijn moeder gaat.
Praat gewoon rustig met hem, zonder hem van dingen te beschuldigen waar je geen bewijs van heb.
Waarom zou hij liegen en zeggen dat hij in de moskee zat.
Dat is toch ernstig om daarover te liegen.
Ik wens je heel erg veel succes, insha allah allah swt ie kemal belghir.
Thalla oegtie
Mysticalia
08-10-2004, 16:28
:schok:
je bent maar pas getrouwd hé? ik zag nog een paar onderwerpen van ervoor.
Mohiem wat je kan doen is uiteraard er met hem over praten. Je kan hem laten achtervolgen en zo, maar is dat een oplossing? :jammer:
Je kan ook eventueel salaat istikharaah doen en laat Allah swt je leiden inshAllah.
Sbar is makkelijk om te zeggen, het zelf doen is een ander zaak ;) weet ik maar al te goed. Spreek er met hem over, alleen hij kan je eerljk antwoorden.
veel sterkte en succes inshAllah.
Moge Allah swt je hieruit helpen.
Zou mogelijk kunnen dat hij naar zn ex is, zeker omdat jij zegt dat hij tegen zijn zin met haar heeft moeten breken?? En waarom zou hij anders grof tegen je zijn als je er naar vraagt.
Sta op je eigen benen en confronteer hem ermee, het vergt heel wat lef maar je MOET, voor je eigen zelfbehoud! Anders ga je er zelf aan ten onder. Wees geen jaknikker en kom op voor je eigen rechten meisje, niet bang zijn voor een scheiding, tegen die tijd zie je dan wel weer en als het inderdaad zo is dan kan je hem beter kwijt dan rijk zijn. 1 keer vreemdgegaan, altijd vreemdgegaan toch. Ik zou m in ieder geval niet meer kunnen vertrouwen!
Zusterke001
08-10-2004, 18:06
Ik raad je aan open te zijn tegenover hem. Vertel hem dat je niet gelukkig bent. Dat je een huwelijk heel anders had voorgesteld. Zoveel mogelijk dingen samen ondernemen.
Je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn.
Dat je het prettig vindt als hij s'avonds ook bij jou is ipv elke dag weg is en dat je het niet erg vindt om met hem naar zijn moeder gaat.
Praat gewoon rustig met hem, zonder hem van dingen te beschuldigen waar je geen bewijs van heb.
Waarom zou hij liegen en zeggen dat hij in de moskee zat.
Dat is toch ernstig om daarover te liegen.
Ik wens je heel erg veel succes, insha allah allah swt ie kemal belghir.
Thalla oegtie
Ik zou deze actie ondernemen. Aan tafel zitten en alles bespreekbaar maken zonder grapjes of wat dan ook. Serieuze communicatie is nodig in een huwelijk!
1ladymaroc1
09-10-2004, 10:48
Zou mogelijk kunnen dat hij naar zn ex is, zeker omdat jij zegt dat hij tegen zijn zin met haar heeft moeten breken?? En waarom zou hij anders grof tegen je zijn als je er naar vraagt.
Sta op je eigen benen en confronteer hem ermee, het vergt heel wat lef maar je MOET, voor je eigen zelfbehoud! Anders ga je er zelf aan ten onder. Wees geen jaknikker en kom op voor je eigen rechten meisje, niet bang zijn voor een scheiding, tegen die tijd zie je dan wel weer en als het inderdaad zo is dan kan je hem beter kwijt dan rijk zijn. 1 keer vreemdgegaan, altijd vreemdgegaan toch. Ik zou m in ieder geval niet meer kunnen vertrouwen!
Ik ben het helemaal met je eens Selly 1keer vreemd gaan is altijd vreemd gaan.
En wat beterft mijn advies: Ik zou gewoon met hem daar over praten, wil hij niet luisteren dan zou ik maatregelen nemen. Die beslising ligt helemaal bij je zelf dat kan niemand voor je nemen. Ik wens jou het aller beste toe. Geloof in ALLAH en dan komt inscha,Allah als goed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.