Bekijk originele versie : Staatsloterij
SaraZena
31-12-2002, 00:53
heb je er weleens aan meegedaan?
Ik ken iemand die koopt elk jaar 10 loten voor de nieuwjaarstrekking :rolleyes: en heeft nog nooit wat gewonnen :D
heb jij je lot al gekocht??
Origineel gepost door SaraZena
heb je er weleens aan meegedaan?
Ik ken iemand die koopt elk jaar 10 loten voor de nieuwjaarstrekking :rolleyes: en heeft nog nooit wat gewonnen :D
heb jij je lot al gekocht??
nee...
heb je het van die ene man gehoord die aan de Lotto meedeed.
Toen hij de prijs van 11 miljoen euro won stond hij op zijn bank net in de min waardoor hij die maand niet meedeed.
( bij de lotto is het zo dat je een aantal cijfers kiest en daarmee kan je bv een jaar mee spelen)
Dat is pas balen... moet je nagaan hoe die man zich nu voelt
oeffffffffffff
Origineel gepost door RaZer
Toen hij de prijs van 11 miljoen euro won stond hij op zijn bank net in de min waardoor hij die maand niet meedeed.
( bij de lotto is het zo dat je een aantal cijfers kiest en daarmee kan je bv een jaar mee spelen)
oeffffffffffff
zwaar genaaid...
SaraZena
31-12-2002, 01:05
Origineel gepost door RaZer
oeffffffffffff
als ik hem was zat ik nu allang in een gesticht :maf2:
zwaar aaan het flippen
Is echt waar. Was pas geleden op het nieuws.
Hij liet zijn bankafrekeningen waar te zien was hoeveel hij in de min stond en waardoor dat kwam en zijn "winnende" cijfers.
Die man kon het wel goed gebruiken hij stond niet voor niks in de min.
Hij had nog de lotto gebeld ofdat ze hem alsnog een prijs zouden kunnen geven.
Ik weet niet of ze dat hebben gedaan.
SaraZena
31-12-2002, 01:13
ik heb het ook gezien.
Hij probeert inderdaad wat te regelen of hij geen troostprijs kan krijgen, meskien.
ik heb een keer een lot gekocht,samen met mn neef, en toen had IK 2000,- gewonnen!!! Men ik was fokking blij...we hadden afgesproken dat als iemand won we het dan zouden splitten, dus hij een doezoe en ik een doezoe...daar hadden we een bankstel van gekocht..>:D
nee ik heb het nog nooit gekocht maar mijn broer wel maar die heeft nog nooit wat gewonnen......... :rolleyes:
sihemB :zwaai:
SaraZena
31-12-2002, 01:18
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
ik heb een keer een lot gekocht,samen met mn neef, en toen had IK 2000,- gewonnen!!! Men ik was fokking blij...we hadden afgesproken dat als iemand won we het dan zouden splitten, dus hij een doezoe en ik een doezoe...daar hadden we een bankstel van gekocht..>:D
echt tof he :)
Origineel gepost door SaraZena
echt tof he :)
je wilt niet weten hoe blij ik was....:D:D:Dalleen die bankstel van ons zit nu in ons huis in marokko, hier hebben wij nu mtareb gezet, dus dat was snel...:D
Glimlachje
31-12-2002, 01:34
mijn man heeft er een gekocht erg he terwijl we weten dat het haram is!!!!!
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Nee is Haram :)
Juist ;)
niet geweten dat er onder de moslims zoveel animo was voor iets als gokken... :(
MevrNasiha
31-12-2002, 19:15
wE KNOW IT ALL, MAAR WIE ZEGT DAT WE NORMAAL ALLE REGELS VAN DE ISLAM STRIKT VOLGEN??? IK HEB SINDS KORT OOK TE HOREN GEKREGEN DAT IK 65000 EURO HEB GEWONNEN VAN EEN 1 OF ANDER LOTERIJ, MAAR HEB NOOIT IETS BETAALD. NA NAVRAAG KOMT DIT DOORDAT IK LID BEN VAN EEN AANTAL MAATSCHAPPIJEN EN MIJN NAAM IN HUN BESTAAN AAN DERDEN DOORGEVEN. DUS DAT WAS FF GELUK!!!!! :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.