Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ali B: 'Máxima, wat een mooie vrouw hè, hee!' -

Aitmoro
07-10-2004, 16:20

Ali B. windt er geen doekjes om als prinses Máxima het podium van theater Tuschinski betreedt. "Daar is ze. Wat een mooie vrouw hè, hee!" Prinsen Máxima en rapper Ali B begroeten elkaar op hedendaagse wijze: met de vuisten tegen elkaar http://www.ad.nl/images/maximagroot,3.jpg Als spreekstalmeester bij de première van See Yourself heeft de rapper haar al aangekondigd als 'een heel speciale vip'. ,,Iemand waarvan je denkt: wowww! Prinses Máxima, die krijg je niet zomaar. Daar moet je heel blij mee zijn.'' e prinses straalt, als altijd. Zelden zal haar aanwezigheid zo veel waarde hebben gehad als gistermiddag in Amsterdam. See Yourself is een film voor, door en over (v)mbo-jongeren. Bedoeld om hen een hart onder de riem te steken en het imago van dat vermaledijde vmbo eens op te krikken. Ali B., zelf afkomstig van de vmbo-bakkersopleiding: ,,Vandaag gaan we respect ophalen.'' Sinds de oprichting in 1999 oogst het vmbo veel kritiek en dat gaat de leerlingen niet in de kouwe kleren zitten. ,,Ik ben geschrokken van het enorm lage zelfvertrouwen dat deze jongeren hebben'', zegt Peter Bosch, producent van See Yourself, die voor de research 25 scholen in het hele land bezocht.

LadyBerkania
07-10-2004, 16:22
Ali B. windt er geen doekjes om als prinses Máxima het podium van theater Tuschinski betreedt. "Daar is ze. Wat een mooie vrouw hè, hee!" Prinsen Máxima en rapper Ali B begroeten elkaar op hedendaagse wijze: met de vuisten tegen elkaar http://www.ad.nl/images/maximagroot,3.jpg Als spreekstalmeester bij de première van See Yourself heeft de rapper haar al aangekondigd als 'een heel speciale vip'. ,,Iemand waarvan je denkt: wowww! Prinses Máxima, die krijg je niet zomaar. Daar moet je heel blij mee zijn.'' e prinses straalt, als altijd. Zelden zal haar aanwezigheid zo veel waarde hebben gehad als gistermiddag in Amsterdam. See Yourself is een film voor, door en over (v)mbo-jongeren. Bedoeld om hen een hart onder de riem te steken en het imago van dat vermaledijde vmbo eens op te krikken. Ali B., zelf afkomstig van de vmbo-bakkersopleiding: ,,Vandaag gaan we respect ophalen.'' Sinds de oprichting in 1999 oogst het vmbo veel kritiek en dat gaat de leerlingen niet in de kouwe kleren zitten. ,,Ik ben geschrokken van het enorm lage zelfvertrouwen dat deze jongeren hebben'', zegt Peter Bosch, producent van See Yourself, die voor de research 25 scholen in het hele land bezocht. Stoere prinses :bril: en ze heb ook nog styl..!! Wel leuk voor die Ali B.. :nijn:

knorknor
07-10-2004, 16:28
Stoere prinses :bril: en ze heb ook nog styl..!! Wel leuk voor die Ali B.. :nijn: Die maxima vind ik dus helemaal niets, moet je eens kijken wat een ongelovelijke stalpoten dat mens heeft. Wat alex daarin ziet begrijp ik echt niet.

Aitmoro
07-10-2004, 16:30
Die maxima vind ik dus helemaal niets, moet je eens kijken wat een ongelovelijke stalpoten dat mens heeft. Wat alex daarin ziet begrijp ik echt niet. is het mischien omdat ze van alochtone afkomst is :D

LadyBerkania
07-10-2004, 16:33

Die maxima vind ik dus helemaal niets, moet je eens kijken wat een ongelovelijke stalpoten dat mens heeft. Wat alex daarin ziet begrijp ik echt niet. :haha: stalpoten hoe kom je er op :maf3: .. Nee hoor ze is prachtig.. en heb een mooi vol figuur ze is nie kapot slank ofzo.. Trouwens... ik heb meer medelijden met haar..!! Wat ziet zij in Alex.. :schok: die man is echt lelijk :nerd: .. (Ze zal vast voor zijn bankrekening gevallen zijn) ....!!

knorknor
07-10-2004, 16:39
:haha: stalpoten hoe kom je er op :maf3: .. Nee hoor ze is prachtig.. en heb een mooi vol figuur ze is nie kapot slank ofzo.. Trouwens... ik heb meer medelijden met haar..!! Wat ziet zij in Alex.. :schok: die man is echt lelijk :nerd: .. (Ze zal vast voor zijn bankrekening gevallen zijn) ....!! Je moet maar eens goed op haar benen letten, een gemiddelde snelweg heeft in Nederland charmantere steunpilaren. En ze trek altijd zo een maffe bek, maar ja dat zal wel zo horen. Ik heb me rotgelachen toen er allemaal bekende ontwerpers werden geinterviewd over maxima haar trouwjurk, ik weet niet meer wie het was maar hij zei:" ja, ja, wel lastig hoor, een goede bruidsjurk ontwerpen vooral als je wat breder in de heupen bent." maw "hoe krijg je in godsnaam fatsoenlijk een stuk stof over zulke poten heen"

blablagra
07-10-2004, 16:49
Je moet maar eens goed op haar benen letten, een gemiddelde snelweg heeft in Nederland charmantere steunpilaren. En ze trek altijd zo een maffe bek, maar ja dat zal wel zo horen. Ik heb me rotgelachen toen er allemaal bekende ontwerpers werden geinterviewd over maxima haar trouwjurk, ik weet niet meer wie het was maar hij zei:" ja, ja, wel lastig hoor, een goede bruidsjurk ontwerpen vooral als je wat breder in de heupen bent." maw "hoe krijg je in godsnaam fatsoenlijk een stuk stof over zulke poten heen" Waarschijnlijk zoals jij een onfatsoenlijk stuk stof over jouw poten krijgt! :D

knorknor
07-10-2004, 16:51
Waarschijnelijk zoals jij een fatsoenlijk stuk stof over jouw poten krijgt! :D Nu scheelt het dat ik een man ben en een beetje stevige benen mij niet mistaan, bij een vrouw vind ik het niet echt aantrekkelijk.

LadyBerkania
07-10-2004, 16:51
Je moet maar eens goed op haar benen letten, een gemiddelde snelweg heeft in Nederland charmantere steunpilaren. En ze trek altijd zo een maffe bek, maar ja dat zal wel zo horen. Ik heb me rotgelachen toen er allemaal bekende ontwerpers werden geinterviewd over maxima haar trouwjurk, ik weet niet meer wie het was maar hij zei:" ja, ja, wel lastig hoor, een goede bruidsjurk ontwerpen vooral als je wat breder in de heupen bent." maw "hoe krijg je in godsnaam fatsoenlijk een stuk stof over zulke poten heen" Maar voor de rest gaat alles wel goed met je!!! :jammer: ik vind 't alsnog een dame met styl en ze is mooi!! Dat kan je van die Beatrix nie zeggen met haar jaren lange zelfde kapsel en rare oude wijfen kleding!! :schok: heb je haar benen gezien dan? Ze lijkt net een varkentje net als jou knorrie... (van daar je naam waarschijnlijk!!) :nijn: Een jurk als je die draagt..Ook al heb je mega koeie poten.. Je ziet 't nie vooral als ie jurk natuurlijk wijd is..!! Dus ik begrijp nie echt wat je daar zit te poeppe! Berkania

blablagra
07-10-2004, 16:52
Ieder zijn smaak en ik weet niet of het jou mistaat!

AlHoceima_Leila
07-10-2004, 17:43
Ik vind Maxima echt tof man en Ali B ook