Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zou graag..

Pagina's : [1] 2 3

hajartje
30-12-2002, 21:35

Een oscar willen uitreiken aan de volgende prikkers( Junks:p) Op nummer 1 staat de zeer spontana en gekke Zin 'n Midar met haar 6611 berichten..Voor deze eerste plaats krijg je dit mooie gouden beeldje..You go girl..:) http://www.media-awareness.ca/eng/med/class/oscar.jpg De volgende prikkers krijgen ook een mooi beeldje alleen van zilver..:D ¤ Uitgeblust ¤ Angel21 ¤ Onslaught ¤ Kadir ¤ -RaChiDa¿- ¤ emsoem ¤ Cina ¤ Chaimae ¤ Mohammed Justice( Bedankt voor je wijze lessen) ¤ Lady_Moi ¤ Elmarocani ¤ Beppie_Truus ¤ Chaimaa(De volgende keer beter je best doen trutje..:lekkerpuh ) ¤ Emshoom ¤ D@T KrAy-Z MoCro( heb ik het goed geschreven? Ik schrijf het altijd fout.. ) ¤ RaZer ¤ Boyfriend ¤ Najib26 ( Ook bedankt voor je wijze lessen en ik hoop dat je gauw een leuke vrouw vindt..:zwaai: ) ¤ SaraZena Bedankt voor jullie inzet, toewijding en vooral tijd! Bedankt voor het tot leven wekken van dit zeer saaie prikbord.. Veel plezier met jullie mooie oscars en blijf vooral doorprikken..Verder zou ik ook de andere prikkers willen bedanken maar die staan net niet in de top 20..:zwaai: Maar ik sta er ook niet bij dus dan is er niks aan hè..:rolleyes: Oke nu doen mijn vingers pijn..Dus ik ga maar ophouden..:D

laboudanda
30-12-2002, 21:38
Ok en wat krijg ik?....een Pannekoek gemaakt van papier met een gebakken sok als alternatief?

Chaimaa
30-12-2002, 21:39
:kwaad: HOU DIE STOMME ZILVEREN OSCAR VOOR JE VOORDAT IK HEM NAAR JE HOOFD GOOI :ego: ik neem geen genoegen met zilver :boos: maar omdat jij het bent wel :Iluvu: :verliefd:

Cina
30-12-2002, 21:41
Oe thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :blauwkus: Ps. Waar is je buurmeisje? ;)

Chaimaa
30-12-2002, 21:43

Origineel gepost door Cina Oe thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :blauwkus: Ps. Waar is je buurmeisje? ;) haha ja fekartini! ey hajarino zal ahlam leuk vinden dat je haar er niet bij hebt gezet :lekkerpuh (Tetouania_Zina)

hajartje
30-12-2002, 21:44
Origineel gepost door Cina Oe thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :blauwkus: Ps. Waar is je buurmeisje? ;) Geen dank..:) Mijn buurmeisje..:o dat is een lang verhaal..Ze zit vast in e wc pot..:eek: Neej hoor..Er is iets met haar gekke pc aan de hand..Ik heb haar lang niet gezien..Moet haar maar bezoeken...:(

hajartje
30-12-2002, 21:45
Origineel gepost door Chaimaa haha ja fekartini! ey hajarino zal ahlam leuk vinden dat je haar er niet bij hebt gezet :lekkerpuh (Tetouania_Zina) Die heeft toch geen pc..Dus ze kan niet zien wat er hier afspeelt..En zij verdient meer dan een oscar...Zij verdient iets speciaals..Kortom: ik...:verliefd::love:

Cina
30-12-2002, 21:45
Origineel gepost door hajartje Geen dank..:) Mijn buurmeisje..:o dat is een lang verhaal..Ze zit vast in e wc pot..:eek: Neej hoor..Er is iets met haar gekke pc aan de hand..Ik heb haar lang niet gezien..Moet haar maar bezoeken...:( Doe haar de groetjes van mij! :)

Meknessia_warda70
30-12-2002, 21:46
yek en ikke niet :kwaad:

hajartje
30-12-2002, 21:47
Origineel gepost door Chaimaa :kwaad: HOU DIE STOMME ZILVEREN OSCAR VOOR JE VOORDAT IK HEM NAAR JE HOOFD GOOI :ego: ik neem geen genoegen met zilver :boos: maar omdat jij het bent wel :Iluvu: :verliefd: Wat leuk...:rolleyes: Je moet blij zijn dat je zilver krijgt..Je verdient niet eens een papieren oscar..:lekkerpuh

hajartje
30-12-2002, 21:48
Origineel gepost door Cina Doe haar de groetjes van mij! :) Zal ik zeker doen...:zwaai: Maar ik weet niet of ik haar zie..Ik zie haar broer vaker..Ik zal het wel aan hem zeggen...:D

Dida
30-12-2002, 21:48
van verBazinG vallen de tranen over mijn wanGen heen..:traan1: ik ben ontroerd want.. MIJN NAAM IS DIT KEER JUIST OPGESCHREVEN joehoeeeeeee:boogie::D

hajartje
30-12-2002, 21:49
Origineel gepost door Mariam yek en ikke niet :kwaad: Moet je maar meer prikken..:p Ik sta er ook niet bij..:(

Chaimaa
Origineel gepost door hajartje Die heeft toch geen pc..Dus ze kan niet zien wat er hier afspeelt..En zij verdient meer dan een oscar...Zij verdient iets speciaals..Kortom: ik...:verliefd::love: :schok: waar is die pc heen!?!? haha alsof jij zo speciaal bent :lekkerpuh en ik verdien.....verdien...... :Iluvu: :verliefd: EEN TETOUANI!

Cina

Origineel gepost door hajartje Zal ik zeker doen...:zwaai: Maar ik weet niet of ik haar zie..Ik zie haar broer vaker..Ik zal het wel aan hem zeggen...:D Hmmmmmmmmmm.....die grijns zegt al genoeg...:stout:

Pagina's : [1] 2 3