Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help ME!!!! trouwen!! advies nodig

rootje
06-10-2004, 13:01

dag lieve mensen, Ik heb een vraag voor jullie, ik wil inshallah volgend jr na de ramadan gaan trouwen,maar we hebben geen datum, en die kunnen we ook niet prikken om omstandigheden, en we willen het liefst wanneer de omstandigheden zijn op gelost gelijk trouwen, maar ik zie dat veel meiden al een jr van te voren beginnen met dingen regelen enzo........ hoe kan ik dit het beste aanpakken????? want wij willen ook inshallah een bruiloft om nooit te vergeten!! wie kan mij hierin adviseren??????????

dolfijntje1978
06-10-2004, 14:09
Schatje, Het spijt me het te moeten zeggen...maar leg DIE DATUM EERST VAST!!!! Dan gaat het al een stuk beter.... als dat echt niet gaat...probeer dan ongeveer de maand vast te leggen. Hou in je achterhoofd wel dat de goede neggafas/cameravrouwen en fotograven het snelst volgeboekt zullen zijn....Ten tweede moet je weten of je de trouw al dan niet in een zaal laat doorgaan. Zoja, dan moet je zeker +/- 8 maanden op voorhand een zaal vastleggen (zijn snel volgeboekt...) Dan pas kun je beginnen met je organisatie.....

rootje
06-10-2004, 16:11
Ja maar dat kan niet!!!!!!!!! :traan1: echt erg dit!!!!!!!!!!!! :traan1:

Mysticalia
06-10-2004, 16:42
Ja maar dat kan niet!!!!!!!!! :traan1: echt erg dit!!!!!!!!!!!! :traan1: Ik heb hetzelfde probleempje ;) ik kan ook nog geen datum prikken omwille omstandigheden. we hadden ook gepland voor na ramadan volgend jaar inshallah ; nu wordt het inshallah eerder maar ik heb nog steeds geen datum :( Maar alhamdoulilah, ik maak me echt geen zorgen. Ik bekijk het wel :D . Stress nog niet, het is echt niet nodig hoor :o Mn zus haar trouw hebben we op een paar weken geregeld in een zaal met negaffa en al. Dus daarom, ik ben chill :D

princessnador
06-10-2004, 20:01

salaam mo3leikoem, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je bruiloft...... ik heb zelf een nicht die getrouwd is en alles heeft geregeld binnen een paar weken!!!!! ze heeft echt alles op het laatste moment gedaan......en het resultaat: het was een onvergetelijke bruiloft.......echt ze zag er super mooi uit en alles liep gesmeerd.....het was echt een geslaagd feest en iedereen ging blij naar huis vertrouw op allah swt en alles zal goed verlopen inshallah... en nog even over die zaal....het hangt ervan af waar je die zaal wilt huren.....ik geloof niet dat je dat 8 maanden van te voren moet regelen!! meid, ik wens je alle geluk van de wereld. veel liefs een gelooftgenoot. ps. heb geduld, en alles komt inshallah goed.

henna_leila
06-10-2004, 22:20
salam, Heb je een bepaalde voorkeur voor een neggafa, probeer haar eerst te strikken en organiseer alles daarrond maar je moet echt een datum prikken of kijk wanneer je favoriete neggafa vrij is. Veel succes lieverd. Ps: Voor henna kun je ook bij terrecht, mijn nummer is 0498/39.56.77 beslama :zwaai:

hallo2
06-10-2004, 22:42
ps: heb je een goeie vrouwelijke dj nodig, dan moet je deze vrouwtje nemen tel; 0613934696. goed,zuiver muziek.heel veel sterkte met het regelen het zal vas wel lukken ensaellah. groetjes salwa

rootje
07-10-2004, 11:43
salaam mo3leikoem, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je bruiloft...... ik heb zelf een nicht die getrouwd is en alles heeft geregeld binnen een paar weken!!!!! ze heeft echt alles op het laatste moment gedaan......en het resultaat: het was een onvergetelijke bruiloft.......echt ze zag er super mooi uit en alles liep gesmeerd.....het was echt een geslaagd feest en iedereen ging blij naar huis vertrouw op allah swt en alles zal goed verlopen inshallah... en nog even over die zaal....het hangt ervan af waar je die zaal wilt huren.....ik geloof niet dat je dat 8 maanden van te voren moet regelen!! meid, ik wens je alle geluk van de wereld. veel liefs een gelooftgenoot. ps. heb geduld, en alles komt inshallah goed. Thanks princess!!! dat had ik net ff nodig!!! je hoort zoveel verschillende dingen!! om gek van te horen!!!