Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VS veto uitgesproken! en waar blijft Ossama??

index
06-10-2004, 10:42

NEW YORK - De Verenigde Staten hebben dinsdag in de VN-Veiligheidsraad een veto uitgesproken over een resolutie waarin Israël wordt opgeroepen het militaire offensief in de Gazastrook te stoppen. Elf landen stemden voor de resolutie, drie landen onthielden zich van de stemming. Als mensen als ik al haat tegen Amerika krijgen dan hebben ze het echt heel bond gemaakt. Voor het eerst hoop ik op een Ossama, aanval op Amerikaanse grond gebied zou een God geschenk zijn, Vraag me toch steeds af waar die god blijft waar we toch zo in geloven. Ik had paar dagen gelden gehoor op NOS dat Sharon naar Nederland zou komen, dan moet dat de dag zijn waar we massaal de straat opmoeten gaan. We moeten ook eens een groot massaal demonstratie bij Israëli's ambassade en hun leven zuur maken. Wat je wat jammer is dat iemand zijn werk niet heeft af kunnen maken denk maar aan 60jaar terug. Ps: dit is een Woede die ik heb. All we wanna do to you is what you did to us. All we wanna take from you is what you stole from us. Palastinaaaaa You can't kill us We're already dead. You can't kill us We're already dead. You can't kill the truth You're already dead. Palastinaaaaa You took my past I want your future You took your future. You took my parents We want your children. There can never be justice on stolen land. There's nowhere to run you can't excape fate.

knorknor
06-10-2004, 11:04
Hij heeft een keer te weinig saus op zijn Big Mac gekregen.

Eftelyah
06-10-2004, 11:11
NEW YORK - De Verenigde Staten hebben dinsdag in de VN-Veiligheidsraad een veto uitgesproken over een resolutie waarin Israël wordt opgeroepen het militaire offensief in de Gazastrook te stoppen. Elf landen stemden voor de resolutie, drie landen onthielden zich van de stemming. Als mensen als ik al haat tegen Amerika krijgen dan hebben ze het echt heel bond gemaakt. Voor het eerst hoop ik op een Ossama, aanval op Amerikaanse grond gebied zou een God geschenk zijn, Vraag me toch steeds af waar die god blijft waar we toch zo in geloven. Ik had paar dagen gelden gehoor op NOS dat Sharon naar Nederland zou komen, dan moet dat de dag zijn waar we massaal de straat opmoeten gaan. We moeten ook eens een groot massaal demonstratie bij Israëli's ambassade en hun leven zuur maken. Wat je wat jammer is dat iemand zijn werk niet heeft af kunnen maken denk maar aan 60jaar terug. Ps: dit is een Woede die ik heb. All we wanna do to you is what you did to us. All we wanna take from you is what you stole from us. Palastinaaaaa You can't kill us We're already dead. You can't kill us We're already dead. You can't kill the truth You're already dead. Palastinaaaaa You took my past I want your future You took your future. You took my parents We want your children. There can never be justice on stolen land. There's nowhere to run you can't excape fate. Asalamou alykoum Ik vind je tekst heel mooi! Ik mag hopen dat die Sharon hier niet komt, en anders mag hij zich wel heeeeel goed bewaken (wat ik eigenlijk niet hoop). Alleen 1 Zinnetje van jou begrijp ik niet: <> Je moet geduld hebben! Met zulke uitspraken moet je voorzichtig zijn, het lijkt wel of je twijfelt aan god. Wa Salaam

Eftelyah
06-10-2004, 11:12
vertel eens index wat hebben de amerikanen tegen jou gedaan? Je kan beter zeggen,wat hebben ze niet gedaan. Ze hebben alleen maar slechte dingen gedaan.

knorknor
06-10-2004, 11:30

Je kan beter zeggen,wat hebben ze niet gedaan. Ze hebben alleen maar slechte dingen gedaan. Jou persoonlijk wat hebben ze jou persoonlijk als mens aangedaan.

Eftelyah
06-10-2004, 11:51
Jou persoonlijk wat hebben ze jou persoonlijk als mens aangedaan. :regie:PIJN

index
06-10-2004, 11:53
Jou persoonlijk wat hebben ze jou persoonlijk als mens aangedaan. Die fasisten, berengen Veto uit, met anderen woorden burn M****F. Voor alle duidelijkhied ik heb niks tegen het volk, ik hou van die cultuur. maar zeg nou zelf, als iedereen zegt stoop het geweld tegen de mensheid en VS stemt tegen wat moet je dan denken?? laten we het dicht bij huis zoeken, Duitland heeft een groot deel van Nederland bezet, er komen veel Nederlanders om in het geweld simpelweg omdat ze hun land verdedigen. VN zegt stop met het geweld tegen Nederlanders en VS stemt tegen wat denk je dan? vind je ze dan nog zo aardig?

index
06-10-2004, 11:58
Alleen 1 Zinnetje van jou begrijp ik niet: <> Je moet geduld hebben! Met zulke uitspraken moet je voorzichtig zijn, het lijkt wel of je twijfelt aan god. Wa Salaam[/QUOTE] Dat zeg ik uit onmacht, meen het niet. maar vraag me toch af, waar blijft die god waar we zo ingeloven?

waarschuwer
06-10-2004, 11:59
Die fasisten, berengen Veto uit, met anderen woorden burn M****F. Voor alle duidelijkhied ik heb niks tegen het volk, ik hou van die cultuur. maar zeg nou zelf, als iedereen zegt stoop het geweld tegen de mensheid en VS stemt tegen wat moet je dan denken?? laten we het dicht bij huis zoeken, Duitland heeft een groot deel van Nederland bezet, er komen veel Nederlanders om in het geweld simpelweg omdat ze hun land verdedigen. VN zegt stop met het geweld tegen Nederlanders en VS stemt tegen wat denk je dan? vind je ze dan nog zo aardig? begin je eerst mar eens driuk te maken over Darfour.

index
06-10-2004, 12:37
begin je eerst mar eens driuk te maken over Darfour. Ik maak me me om ieder verloren mens druk, ook om jou als jij in een oorlog situatie zou verkeren. zijn de palastijnen minderwaardig dan, hebben die geen recht op een goed bestaan? dacht het wel maar het wordt van ze ontnomen. en dat zal ik nooit accepteren. als de rollen waren omgedraaid dat de joden in de situatie waren als palastijnen zou ik ook voor hun opkomen.

knorknor
06-10-2004, 12:52
Ik maak me me om ieder verloren mens druk, ook om jou als jij in een oorlog situatie zou verkeren. zijn de palastijnen minderwaardig dan, hebben die geen recht op een goed bestaan? dacht het wel maar het wordt van ze ontnomen. en dat zal ik nooit accepteren. als de rollen waren omgedraaid dat de joden in de situatie waren als palastijnen zou ik ook voor hun opkomen. De Palestijnen hebben het misschien niet zo goed maar hele volksstammen over de hele wereld hebben het net zo slecht als de Palestijnen, maar als er nooit een Israel was geweest dan hadden ze het nog even slecht gehad. Misschien wel slechter het zijn namelijk wel de joden die wat welvaard naar de regio hebben gebracht.

Mocrobrains
06-10-2004, 13:12
De Palestijnen hebben het misschien niet zo goed maar hele volksstammen over de hele wereld hebben het net zo slecht als de Palestijnen, maar als er nooit een Israel was geweest dan hadden ze het nog even slecht gehad. Misschien wel slechter het zijn namelijk wel de joden die wat welvaard naar de regio hebben gebracht. ik weet niet of het klopt dat het inderdaad de joden zijn die wat welvaard naar de regio hebben gebracht. eerder amerika, dan de joden. Palestijnen heben het niet zo goed is te licht bewoord, ze hebben het super slecht erger kan niet, paar dagen terug op de duitse tv kanaal zag ik weer een repportage erover, zoiets kan je niet eens bedenken wat daar gebeurt. Als er geen israel was geweest dan leefde ze in rust en vrede, dat is al een hele grote verschil. En zonder israel waren er minder problemen niet alleen daar, maar over vele andere plaatsen.

index
06-10-2004, 13:24
De Palestijnen hebben het misschien niet zo goed maar hele volksstammen over de hele wereld hebben het net zo slecht als de Palestijnen, maar als er nooit een Israel was geweest dan hadden ze het nog even slecht gehad. Misschien wel slechter het zijn namelijk wel de joden die wat welvaard naar de regio hebben gebracht. inderdaad met een gratis bijdrage van de VS van uuuhhh 8mlrd euro per jaar 2mljrd EG. en nog veel meer. dat nepte staatje heeft haar bestaan te danken aan rijke Amerikaanse joden die dat land in leven houden over de rug van een ander natuurlijk. god vervloek hun bestaan.

Mocrobrains
06-10-2004, 13:28
inderdaad met een gratis bijdrage van de VS van uuuhhh 8mlrd euro per jaar 2mljrd EG. en nog veel meer. dat nepte staatje heeft haar bestaan te danken aan rijke Amerikaanse joden die dat land in leven houden over de rug van een ander natuurlijk. god vervloek hun bestaan. geloof jij het zelf, al die cijfers en dat mooie gepraat van jou. israel blijft ontwikkelen dankzei jou cijfers, maar de palestijnen krijgen bijna geen steun van buiten af. dat lijkt zo dat ze joden dat land in de hand houden, omdat ze meer macht meer geld en met meer mensen zijn in een andere land. als zij er niet waren geweest was het nooit zo uit de hand gelopen als nu. maar je ziet gewoon dat jij onzin praat, israel hetzelfde als amerika die zitten daar niet omdat het hun land is.

index
06-10-2004, 16:23

geloof jij het zelf, al die cijfers en dat mooie gepraat van jou. israel blijft ontwikkelen dankzei jou cijfers, maar de palestijnen krijgen bijna geen steun van buiten af. dat lijkt zo dat ze joden dat land in de hand houden, omdat ze meer macht meer geld en met meer mensen zijn in een andere land. als zij er niet waren geweest was het nooit zo uit de hand gelopen als nu. maar je ziet gewoon dat jij onzin praat, israel hetzelfde als amerika die zitten daar niet omdat het hun land is. Du jij wilt zeggen dat joden niet geholpen worden door VS en EG? volgens mij wel hoor. met min 10mlrd euro pr jaar aan hulp en rijke merikkaanse joden die steunen dat neppe staatje. ik bergijp het nie want ik sta aan jou kant hoor. ben het met je eens als die M***F joden er niet waren hadden die mensen een betere leven. ps:hoe kun je hier een bestand toevoegen??