Bekijk originele versie : Tazz 3liekoem Allemaal
TFOE T IS HIER ECHT EEN VERLATEN VARKENSSTAL GEWORDEN IEDEREEN PAKT ZIJN KOFFERS EN SOMMIGE WORDEN GEBANNED EN IEDEREEN WEET DONDERSGOED WAAR DAT AAN LIGT :boos:
moderator je kan wel blijven verwijderen bannen maar dankzij ons leeft het hier nog!!!! voor je het weet is iedereen weg!!!!!!
SAMMYGIRL
30-12-2002, 17:32
helemaal gelijk meid :D :D
soumaya1
30-12-2002, 17:33
Origineel gepost door Chaimaa
TFOE T IS HIER ECHT EEN VERLATEN VARKENSSTAL GEWORDEN IEDEREEN PAKT ZIJN KOFFERS EN SOMMIGE WORDEN GEBANNED EN IEDEREEN WEET DONDERSGOED WAAR DAT AAN LIGT :boos:
moderator je kan wel blijven verwijderen bannen maar dankzij ons leeft het hier nog!!!! voor je het weet is iedereen weg!!!!!!
jeetje erg man... iedereen gaat maar weg.. zo blijft er niemand over :( :(
daarom hebben ze mij nog niet gebanned...they need me...onder mij kunnen ze net zo goed die site weghalen...:D:bril:
Atlasleeuw
30-12-2002, 17:34
YO YO YO WAT IS ER AAN DE HAND.....WIE IS ER GEBAND EN WAAROM...........HOE WAT WAAR ????????????? :confused: :confused:
ewa ze hebben een beetje wormen in hun **** gekregen oella ze hebben problemen die ze hier willen afreageren op ons door ons te bannen je mag je mening geneens geven of er staat al error op deze site :jammer:
Ja ik ben het eens..
Ik ga me uitschrijven en wil me inschrijfgeld terug :kwaad:
Lady_moi
30-12-2002, 17:49
oja ik ben het vergeten ik ging hier ook weg zal wel vanaf morgen men klere pakke
Origineel gepost door lady_moi
oja ik ben het vergeten ik ging hier ook weg zal wel vanaf morgen men klere pakke
:verdriet:
SweetRose
30-12-2002, 18:56
ik ben hier toch :(
hehe neen joke :maf2:
euhm...tja ik zeg altijd eigen schuld is dikke bult :ego:
ze hebben het zelf gezocht!
maar tja..het is nu eenmaal gebeurd hé :rolleyes:
Origineel gepost door zin 'n midar
ja als jij weggaat ga ik al helemaal zelfmoord plegen :(
we moeten niet iedereen beschuldigen de sfeer is gewoon verziekt :jammer: :rolleyes:
Origineel gepost door zin 'n midar
ze hebben tog niets gedaan, ofwel?? :confused:
SweetRose
30-12-2002, 19:02
ja als jij weggaat ga ik al helemaal zelfmoord plegen :(
we moeten niet iedereen beschuldigen de sfeer is gewoon verziekt :jammer: :rolleyes:
ja ga je dat doen?
safi ik ben ook weg...:D
hahah neen gekkie..ik ben hier de laatste die zal vertrekken...:rolleyes: hehe
iwaa ik zal zeggen..euhm...laat het voor wat het is..en pff leef gewoon nu zoals het is...:maf2:
gelijk heb je iedereen gaat opeens weg
chaimaa ik geef je gelijk ,de ene vertrekt de andere weer gebant.....what's happening? is er iets gebeurd waar wij nog ni op de hoogte van zijn?
:kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.