Bekijk originele versie : Fijn geloof, fijne militante gelovigen ...
Iraakse militanten maken video van executies
Uitgegeven: 4 oktober 2004 17:57
BAGDAD - Militante moslims in Irak hebben maandag een video gestuurd naar het Franse persbureau AFP, waarop de executie van twee personen is te zien. Volgens de gijzelnemers zijn de twee slachtoffers de 44-jarige Iraakse ondernemer Ayad Anwar Wali en de 33-jarige Turk Yalmaz Dabja.
Enkele uren na het versturen van de videoband liet de broer van de Iraakse ondernemer weten dat het Italiaanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft bevestigd dat Anwar Wali is vermoord. Anwar Wali werkte voor een Italiaans bedrijf en was ruim een maand geleden gegijzeld.
Op de beeldopname zijn vijf gemaskerde en gewapende mannen te zien. Ze betichten hun gevangenen ervan dat ze een Iraaks-Italiaanse en Turkse spion zijn en werken voor Turkse, Israëlische en Iraanse inlichtingendiensten. De twee worden verscheidene malen in de rug en door het achterhoofd geschoten voordat ze op de grond vallen.
knorknor
05-10-2004, 14:30
BAGDAD - Militante moslims in Irak hebben maandag een video gestuurd naar het Franse persbureau AFP, waarop de executie van twee personen is te zien. Volgens de gijzelnemers zijn de twee slachtoffers de 44-jarige Iraakse ondernemer Ayad Anwar Wali en de 33-jarige Turk Yalmaz Dabja.
Enkele uren na het versturen van de videoband liet de broer van de Iraakse ondernemer weten dat het Italiaanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft bevestigd dat Anwar Wali is vermoord. Anwar Wali werkte voor een Italiaans bedrijf en was ruim een maand geleden gegijzeld.
Op de beeldopname zijn vijf gemaskerde en gewapende mannen te zien. Ze betichten hun gevangenen ervan dat ze een Iraaks-Italiaanse en Turkse spion zijn en werken voor Turkse, Israëlische en Iraanse inlichtingendiensten. De twee worden verscheidene malen in de rug en door het achterhoofd geschoten voordat ze op de grond vallen.
Die mannen hadden nogal wat bijbaantjes buiten het zijn van bouwvakker ook nog spion voor drie inlichtingendiensten. Dat is nog eens bijklussen :D
Heb jij ook andere hobby's?
Maar als ze eenmaal gepakt worden dan pissen ze hun broek onder.
Dat begint al op jonge leeftijd
AmazoelloeIII
05-10-2004, 16:05
Zie Strontstamper Scottie weer janken om de islam. De zoveelste janktopic van Strontstamper Scottie. Meelijwekkend.
Eftelyah
05-10-2004, 18:03
Maar als ze eenmaal gepakt worden dan pissen ze hun broek onder.
Dat begint al op jonge leeftijd
:regie: VARKEN!!!
knorknor
05-10-2004, 18:15
Scottie,
ik begin kotsmisselijk te worden van je berichtjes. je zult op moeten houden met je anti-islam berichtjes anders verwijder ik ze gewoon.
Barca
Het is toch gewoon nieuws?
Er zijn toch ook heel veel mensen die zich ergeren aan de koppen van Amerikanen die verwijderen ze toch ook niet gewoon ............ uhhh ......... laat eigenlijk ook maar.
knorknor
05-10-2004, 18:19
Knorretje,
je weet dondersgoed dat de insteek waarmee Scottie het onderwerp aankaart, verkeerd bij mij valt en daar ga ik een stokje voor steken! :)
Barca
Scottie kennende kijkt hij al uit om jouw 'stokje' ik ontvangst te mogen nemen, ik zal jullie niet verder storen. ;)
Eftelyah
05-10-2004, 18:20
Knorretje,
je weet dondersgoed dat de insteek waarmee Scottie het onderwerp aankaart, verkeerd bij mij valt en daar ga ik een stokje voor steken! :)
Barca
Kan je die 'yup' dan ook bannen.
knorknor
05-10-2004, 18:24
Kan je die 'yup' dan ook bannen.
krijgt iedereen een ban die niet 'de standaard marokkaanse' mening bezit?
Gezellig discussie forum zal dit worden.
Niet reageren, topic waarderen met een 'waardeloos' en Scottie een duiveltje doen. Dat lijken mij de beste opties als je je aan zijn topics stoort.
Sluiten zoals Barcelona wil, daar ben ik het niet mee eens.
Alsof je alleen maar positief moslimnieuws mag plaatsen hier! En inderdaad, Scottie plaatst wel vaker iets negatiefs, of iets om over na te denken. Maar denken dat je precies weet waarom Scottie deze topics plaatst en ze om die reden verwijderen, gaat mij te ver. Kan hier iemand Scotties gedachten lezen?
Wat wil je hier nu uiteindelijk mee bereiken?
Knorretje,
Barca
Je bedoelt dus dat het persoonlijk is, mijns inziens valt het onder actualiteiten.
En ja, de titel is niet echt correct, maar van dit soort titels die de lading niet dekken krioelt het op dit forum.
Kijk maar eens naar alle topic die maar één doel hebben..Nederlanders dit, en Nederlanders dat om maar te zwijgen over de ellenlange lijst van bonobo topics die ook maar steeds één doel hebben.
Wees jou nou eerlijk en met met 1 maat.
Ieder gelijk voor de wet.
Dit is nog steeds een forum met een vrije meningsuiting, en meer doet Scottie niet.
Dat de topic jou niet aanstaat is een andere zaak. :rolleyes:
Knorretje,
Barca
Barca, je weet net zo goed als ik dat dit in de krant staat.
Je kan Scottie er nooit op pakken, want hij zegt niet meer of minder dan wat er op het ANP gemeld staat.
Ik ben ook niet altijd fan van de aanpak van Scottie, maar deze aanpak wordt ook andersom gebruikt, om aan te tonen dat de VS de grote boze wolf is.
Zolang dat mag, mag Scottie ook.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.