Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negaffa Fatima Sakroenie amsterdam

Pagina's : [1] 2

azazel
05-10-2004, 13:17

Wie kan me meer vertellen over negaffa Fatima Sakroenie uit amsterdam. Heeft ze mooie jurken? Hoe is haar make-up? Is ze op tijd? Is ze aardig? Alle info is welkom. Alvast bedankt. Groetjes....

azazel
05-10-2004, 14:12
Is er helemaal niemand die haar kent. Er is vast wel iemand die haar kent of haar weleens heeft meegemaakt. Laat het me aub even weten....

miss_burberry
05-10-2004, 14:33
Ik heb haar best wel vaak meegemaakt.. En vind haar jurken, accesoires, kapsels make up etc. heel mooi.. Alleen vind ik haar best wel langzaam.. Dat is eigenlijk het enige minpunt wat ik vind.. Verder is het een hele lieve vrouw.. :)

azazel
05-10-2004, 14:38
Ik heb haar best wel vaak meegemaakt.. En vind haar jurken, accesoires, kapsels make up etc. heel mooi.. Alleen vind ik haar best wel langzaam.. Dat is eigenlijk het enige minpunt wat ik vind.. Verder is het een hele lieve vrouw.. :) Bedoel je met langzaam dat het te lang duurt voordat de bruid de zaal inkomt? Vind je haar jurken zo mooi dat je haar een aanrader vind of zeg je ik heb wel veel mooiere meegemaakt. Ik ben namelijk al bij Hafida in Maarssen geweest maar ik wil ook nog bij andere negaffa's kijken. Iemand suggesties???

miss_burberry
05-10-2004, 14:45

Ik vind haar jurken een aanrader.. Hele mooie stoffen.. En met langzaam bedoel ik dat het best wel lang kan duren voordat de bruid met een andere jurk komt.. Maar ga een kijkje nemen.. Dat is zeker wel de moeite waard.. en als je in december al gaat trouwen moet je wel opschieten hoor.. Alles is al heel snel vol..

miss_burberry
05-10-2004, 14:50
Touria uit Amsterdam is ook heel goed. Chaimae uit zeist, heeft echt hele mooie en aparte spullen, haar, make up, hemmariat zijn ook heel apart.. Alleen ik heb inmiddels al zeker 10x van verschillende mensen gehoord dat ze haar afspraken niet nakomt.. En soms gewoon iemand stuurt ipv zelf komt.. Of helemaal niet komt opdagen.. :confused: Dus als dat echt waar is dan neem je wel een risico.. Maar allah oe ahlem..

miss_burberry
05-10-2004, 14:51
Als jij uit Brabant komt dan kan je ook een kijkje gaan nemen bij negafat in belgie.. Dat is toch niet zo ver van brabant vandaan.. Daar schijnen ze heel goed te zijn..

azazel
05-10-2004, 15:10
Ik heb al een afspraak met fatima sakroenie staan en ze is nog vrij op mijn trouwdatum. Ik ben alleen benieuwd naar de reacties van mensen die haar al eens meegemaakt hebben. Ik neem toch maar twee jurken dus dan heb ik wat meer tijd om met een jurk te blijven zitten. Ik heb negaffa chaima uit zeist gebeld. Ik vond haar erg onaardig aan de telefoon. Ik krijg dan meteen een indruk van een persoon. Ik kan het mis hebben maar ik volg toch mijn gevoel.

azazel
05-10-2004, 15:13
Als jij uit Brabant komt dan kan je ook een kijkje gaan nemen bij negafat in belgie.. Dat is toch niet zo ver van brabant vandaan.. Daar schijnen ze heel goed te zijn.. Dat klopt ik woon ook niet ver van belgie maar ik heb juist gehoord dat negaffa's van belgie juist minder goed zijn. Ik heb zelf een keer een bruiloft in belgie meegemaakt en dat bruidje leek net een kleurplaat. Zo veel make up was er gebruikt.

azazel
05-10-2004, 15:18
nog iemand die haar kent????

azazel
05-10-2004, 17:00
Is ze dan zo onbekend dat hier maar 1 persoon haar kent????

HoeBedoelJe
05-10-2004, 17:30
ja fatima shakroni is zeker een aanrader, mooie jurken, mooie spullen, mooi make up en ontzettend aardig. echt langzaam vind ik haar niet hoor ... traag zijn wilt ook zeggen dat ze bruid niet snel wilt afraffelen maar tijd wilt nemen om nauwkeurig te werk te gaan om haar er echt prachtig uit te laten zien.

FEALTJE
07-10-2004, 19:38
vind haar een echte aanrader, prachtige spullen

hallo2
08-10-2004, 01:02
hoi hoi Fatima heb ik veel meegemaakt ze is goed eerlijk en heeft mooie spullen, chaimae uit zeist moet je echt niet nemen ze stuurt allemaal iligalen, jonge meiden zonder ervaring,ze komt haar afspraken niet na. ik zou fatima nemen nezma is ook goed selwa is ook goed. ik wens jou het alle beste gr.samira

samimosam
08-10-2004, 08:58

Fatima Chakronis is: TOP :nijn:

Pagina's : [1] 2