Bekijk originele versie : De nieuwe achterlijkheid ...
Nou, mensen, jullie weten, ik zit niet stil en ik altijd bezig blijf om mijn medelezers op de hoogte te houden van de actualiteiten. En toch, nu ben ik verward want kan iets dat achterlijk is en verwijst naar zeer oude tijden toch aktueel, van 'hier en nu zijn?
Ik weet het niet bij deze link en jullie moeten het maar zeggen, hoor'. Als ik dit lees krijg een heel fijn gevoel van heimwee. Naar vroeger op de kleuterschool bij de nonnen. Toen alles nog duidelijk was en eenduidig. Toch mochten we toen al al, het stof van de Tweede Wereldoorlog was nog maar net opgetrokken al met meisjes spelen, en zij met ons, jongetjes.
Hier een voorbeel van de meest zuivere hersenspoeling van kinderen. Zijn ze na hun geboorte al mishandeld en voor het leven getekend, onder de douche moeten ze dan ook nog hun schaamte bedekken. Zijn de meisjes nog lang niet geslachtsrijp, toch moeten ze al een doekje op. Geen wonder dat mensen zo een rare en soms beangstigende relatie met hun lichaam en diens funkties ontwikkelen. Geen wonder dat sexualiteit met schaamte beladen blijft.
Oh ja, voor ik het vergeet, moslimpjes kunnen ook kennismaken in dit blaadje met God Zijn schepselen. Nee, niet met het schaap of met het paard, nee, met de kameel. Die maken geen natuurlijk onderdeel uit van de fauna in het Westen, maar als die kinderen ooit eens naar de dierentuin mogen dan kunnen ze zo een kameel zien.
Lees en huiver:
De nieuwe achterlijkheid (http://www.onzeoemma.nl/)
appie666
05-10-2004, 11:39
Dat jij in stront stampt, dat is pas achterlijk en ordinair!
SimonSays
05-10-2004, 11:41
Met indoctrinatie kan je niet vroeg genoeg beginnen. Ze gaan voor de pavlov reactie, bij alle opdrachtjes kan je lezen dat je het voor 'allah' doet zodat deze trots op je is.
Tegen het 8ste jaar beginnen ze spontaan te kwijlen als ze het woordje allah alleen maar horen.
Gelukkig ben ik opgevoed met de Bobo, een blauw konijn dat je precies dezelfde zaken leerde en als fijne bijkomstigheid je ook het verschil tussen fantasie en werkelijkheid leerde onderscheiden.
Nou, Appie, het is: "Moslims zijn veel beschaafder dan wij". "Ons" is een bezittelijk voornaamwoord, geen persoonlijk voornaamwoord.
Ik mag verder graag zoals jij zegt: "In stront stampen(?)" maar ik dank God op mijn blote knieen dat ik dat niet bij jou hoef te doen.
Verder was je reactie meer een reflex, iets autonooms, want je reageerde zo snel dat ik zeker weet dat jij die site niet hebt bezocht.
Scottie, kurkentrekker.
Eftelyah
05-10-2004, 12:02
Nou, mensen, jullie weten, ik zit niet stil en ik altijd bezig blijf om mijn medelezers op de hoogte te houden van de actualiteiten. En toch, nu ben ik verward want kan iets dat achterlijk is en verwijst naar zeer oude tijden toch aktueel, van 'hier en nu zijn?
Ik weet het niet bij deze link en jullie moeten het maar zeggen, hoor'. Als ik dit lees krijg een heel fijn gevoel van heimwee. Naar vroeger op de kleuterschool bij de nonnen. Toen alles nog duidelijk was en eenduidig. Toch mochten we toen al al, het stof van de Tweede Wereldoorlog was nog maar net opgetrokken al met meisjes spelen, en zij met ons, jongetjes.
Hier een voorbeel van de meest zuivere hersenspoeling van kinderen. Zijn ze na hun geboorte al mishandeld en voor het leven getekend, onder de douche moeten ze dan ook nog hun schaamte bedekken. Zijn de meisjes nog lang niet geslachtsrijp, toch moeten ze al een doekje op. Geen wonder dat mensen zo een rare en soms beangstigende relatie met hun lichaam en diens funkties ontwikkelen. Geen wonder dat sexualiteit met schaamte beladen blijft.
Oh ja, voor ik het vergeet, moslimpjes kunnen ook kennismaken in dit blaadje met God Zijn schepselen. Nee, niet met het schaap of met het paard, nee, met de kameel. Die maken geen natuurlijk onderdeel uit van de fauna in het Westen, maar als die kinderen ooit eens naar de dierentuin mogen dan kunnen ze zo een kameel zien.
Lees en huiver:
Echt weer zo`n belachelijk dom bericht van een kufr
Het is juist hardstikke goed dat dit blad er is voor kindertjes.
Ik wilde dat ik ook zoiets had gehad toen ik klein was.
Beter dat kinderen zich op jonge leeftijd al bedekken.
Dan is het alleen maar makkelijker voor ze en zijn ze er al meteen aan gewend.
Nou, dank je wel, hoe meer reclame voor mijn leezaam stukje hoe beter.
Scottie.
Eftelyah
05-10-2004, 12:09
Je zult er iig geen succes mee krijgen.
Tenzij je graag negatieve feedback krijgt.
SimonSays
05-10-2004, 13:02
Echt weer zo`n belachelijk dom bericht van een kufr
Het is juist hardstikke goed dat dit blad er is voor kindertjes.
Ik wilde dat ik ook zoiets had gehad toen ik klein was.
Beter dat kinderen zich op jonge leeftijd al bedekken.
Dan is het alleen maar makkelijker voor ze en zijn ze er al meteen aan gewend.
:confused: Dit is met recht een achterlijk standpunt te noemen afkomstig uit een achterlijk geloof.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.