Bekijk originele versie : Waarom wordt er nu niet geluisterd???!!!!!!!!
LEES EN ZEG WAT JE DENKT!!!!!!
Israëlische militairen hebben zondag een achtjarige Palestijnse jongen doodgeschoten:traan1: toen zij in Tulkarem op de Westoever het vuur openden op stenen gooiende scholieren. Een elfjarige jongen raakte gewond. :( Zaterdag werd een negenjarig Palestijns meisje dodelijk getroffen door Israëlische kogels toen zij voor haar huis stond in het vluchtelingenkamp Khan Younis. :(
Met andere woorden ;enkel Israel mag geweld gebruiken en als de Palestijnen IETS doen dan worden ze gelijk doodgeschoten....KInderen worden doodgeschoten als ze aan het spelen zijn>>waar gaan we toch naartoe met al deze feiten???:(
http://www.arabia.com/getimage/0,4918,24315,00.jpg
Ik weet dat deze topic wat ongelegen komt want iedereen heeft hier zijn handen vol met de gebande leden maar toch mogen we dit niet vergeten :(
Ik wens de palestijnen heel veel moed en insja allah is de verlossing nabij!!!
Ik wens jullie allemaal een aangename toekomst toe..
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Onslaught
30-12-2002, 12:17
lees je pm ik w8 op je antwoord?????
maghrabia82
30-12-2002, 12:21
ja ik heb het gisteren gelezen.......is niet normaal gewoon hoe oneerlijk deze wereld is.Ik bedoel niemand doet er wat aan terwijl iedereen gewoon ziet dat wat daar gebeurt gewoon niet eerlijk is.......
Ja inchallah is de verlossing nabij........
INchallah.....
Het is echt erg voor die Palestijnen daar...inchallah is allah met hun....
allah izobhoum saber
Origineel gepost door maghrabia82
ja ik heb het gisteren gelezen.......is niet normaal gewoon hoe oneerlijk deze wereld is.Ik bedoel niemand doet er wat aan terwijl iedereen gewoon ziet dat wat daar gebeurt gewoon niet eerlijk is.......
Ja inchallah is de verlossing nabij........
ja...:traan1:
Waar zijn alle andere moslimlanden vraag ik me dan af??? :(
Origineel gepost door Marocca
ja...:traan1:
Waar zijn alle andere moslimlanden vraag ik me dan af??? :(
Welke andere molimslanden?
Origineel gepost door House
Welke andere molimslanden?
denk maar eens aan de landen met een moslim als leider;Egypte,Iran,Irak,Koeweit,Marokko,....>>waarom doen zijn niets???
denk maar eens aan de landen met een moslim als leider;Egypte,Iran,Irak,Koeweit,Marokko,....>>waarom doen zijn niets???
Oh je bedoelt de bevolking van die moslimlanden? Want hoelang is het nou aan de gang en die ''moslim leiders'' steken geen handen uit, behalve ruzie met elkaar hebben?
En hoelang is het nou aan de gang, terwijl de bevolking van die moslimlanden allerlei demonstraties houdt, maar niemand wil maar luisteren?
Zelfkritiek
30-12-2002, 14:10
Wat zijn jullie ideeen over hoe er eindelijk vrede kan komen in het MO?
Handyman
30-12-2002, 14:11
Die landen zitten zelf met een probleem. Het enige waar ze aan denken is hun eigen zakken vullen. Denk je echt dat die palastijnen hun wat kunnen schelen??? De bevolking lijdt eronder niet de staat. Ene nog iets wat er in israel en palastina gebeurt is niet op te lossen. Iedereen weet dat israel fout zit, maar macht dwingt respect af!!
Origineel gepost door Zelfkritiek
Wat zijn jullie ideeen over hoe er eindelijk vrede kan komen in het MO?
Weg uit de bezette gebieden!!!
Zelfkritiek
30-12-2002, 14:15
Weg uit de bezette gebieden!!!
That's all?? :eek:
That's all?? :eek:
Ja op dit moment is that all ja.
Maar wat zijn jouw ideeen?
Zelfkritiek
30-12-2002, 14:27
Ja op dit moment is that all ja.
Maar wat zijn jouw ideeen?
Ik denk dat we inmiddels op een punt zijn aangekomen dat de internationale gemeenschap helemaal klaar is met het geweld daarzo. Ik weet zeker dat als de Palestijnen enige maanden de 'wapens' neerleggen, dat de internationale druk op Israel zo groot zal worden dat zij dat ook zullen moeten doen.
En dan snel weer rond de onderhandelingstafel en proberen verder te gaan waar Rabin mee gestopt was...
Ik denk dat we inmiddels op een punt zijn aangekomen dat de internationale gemeenschap helemaal klaar is met het geweld daarzo. Ik weet zeker dat als de Palestijnen enige maanden de 'wapens' neerleggen, dat de internationale druk op Israel zo groot zal worden dat zij dat ook zullen moeten doen.
En dan snel weer rond de onderhandelingstafel en proberen verder te gaan waar Rabin mee gestopt was...
Zolang de gebieden worden bezet zullen de palestijnen hun wapens (stenen en aanslagen) niet neerleggen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.