Bekijk volle/desktop versie : Opeens heb je het....



Pagina's : [1] 2

17-03-2002, 18:25
Ik word..............(vul wat In)



17-03-2002, 18:28


ik word schoonmaker

17-03-2002, 18:30

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart
Bij welke groep hoor jij eigenlijk..........
Ik Hoor bij een groep die iets meer weet dan de ander weet als hij denkt dat hij beter weet dan dat ik weet...Maar dat wist al....

17-03-2002, 18:32
nee sabrinat ,geen schoonmaker , maar ik denk dat hij vuilnisman wordt....
toch wel iets voor hem of niet soms????

17-03-2002, 18:34



Citaat:
Origineel gepost door salma_magribia
nee sabrinat ,geen schoonmaker , maar ik denk dat hij vuilnisman wordt....
toch wel iets voor hem of niet soms????
Het Is niet voor mijzelf maar voor jullie....Ik ben alleen Benieuwd wat jullie willen worden....


P.s Vuilnisman verdient ook lekker....

17-03-2002, 18:35
IK WORD DE DOOD VAN SHARON

17-03-2002, 18:37

Citaat:
Origineel gepost door Sarahsalima
[B]ik word de dood van SHARON [/B]
En verdient het een beetje of wat??

17-03-2002, 18:37
sorry dan asir,maar het was ook alleen maar een grapje.
nou ik zelf zou later graag kinderarts willen worden inschallah.

17-03-2002, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door salma_magribia
sorry dan asir,maar het was ook alleen maar een grapje.
nou ik zelf zou later graag kinderarts willen worden inschallah.
haha, Ik weet dat het een grapje was ...
Leuk dat je kinderarst word ...het komt goed uit want dan Ik wil wel eens door jou waorden nagekeken....... (kinderarts is toch alleen voor Kinderen ) ..... I know

17-03-2002, 18:42

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart


Ha ha!
En ik behoor ook tot de groep die meer weten dan de personen die denken te weten dat ze meer weten dan de groep die weten dat ze beter weten dan de groep die denken te weten dat ze alles weten!
jaja leeuwenhart geloof je het zelf ????

17-03-2002, 18:44

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart


Ha ha!
En ik behoor ook tot de groep die meer weten dan de personen die denken te weten dat ze meer weten dan de groep die weten dat ze beter weten dan de groep die denken te weten dat ze alles weten!
Dus jij denkt dat je beter weet dan de groep waar ze denken dat ze beter zijn dan de groep die beweert dat ze beter weten maar dat ze niet beter weten dan de vorige groep die dacht dat ze het al wisten..?

nou dan weet ik al genoeg

17-03-2002, 18:45

Citaat:
Origineel gepost door Asri


haha, Ik weet dat het een grapje was ...
Leuk dat je kinderarst word ...het komt goed uit want dan Ik wil wel eens door jou waorden nagekeken....... (kinderarts is toch alleen voor Kinderen ) ..... I know
inderdaad asir ,kinderarts is alleen voor kinderen maar voor jou maak ik een uitzondering...dus je kunt gewoon langs komen !!

17-03-2002, 18:49



Citaat:
Origineel gepost door salma_magribia


inderdaad asir ,kinderarts is alleen voor kinderen maar voor jou maak ik een uitzondering...dus je kunt gewoon langs komen !!
Yoeperdepoep...(3la kind)


P.s het is asri en niet asir...Ik zou ff je ogen laten controleren als jij mij gaat controleren.....

17-03-2002, 19:01

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart


Hi de cirkel is rond! Met andere woorden iedereen denkt beter te weten dan de ander, maar in werkelijkheid weet niemand beter dan een ander. Wat de ene weet, weet de ander niet en wat de andere weet, weet de ene niet!
Dus iedereen is gelijk!
Daar heb je gelijk in dat de mensen gelijk zijn maar daarover zijn ook ongelijkheden wat betreft het weten dan de ander die niets weet maar die denkt dat hij het beter weet....

Lees mijn ondertekening twee of drie keer en denk eens bijzelf of je het wel weet wat er staat ...

het gaat over mensen die niets weten en die weten dat en die weten weer beter dan de mensen die niets weten en die het niet weten ...

Haha daar sta je dan...Toen ik hem voor het eerst las stond ik ook zo te kijken....:schok:

17-03-2002, 19:23
Ja leuk allemaal Asri...maar zou jij eens die verhaaltje nog kunnen afmaken (een dag uit het leven van twee marokkaanse meiden), wacht namelijk nog op het vervolg.....

Pagina's : [1] 2