Bekijk volle/desktop versie : Hoe geniet JIJ van je jeugd?



17-03-2002, 16:14
Iwa mensen....

Ik zie dat dit geen vergrijzde forum is. De gemiddelde leeftijd licht ongeveer tussen de 18 en 22 jaar. Je hoort altijd dat je moet genieten van je jeugd enz enz. Hoe doen jullie dat of hoe hebben jullie dat gedaan?

en voor de wat ouderen... heb je het gevoel dat je van je jeugd hebt genoten ja of nee ? En zou je het wel weer eens willen over doen.

Oke dat was het zo een beetje,

Bent Dagilia

17-03-2002, 16:19


Licht = ligt ( echt een Illie ook)

17-03-2002, 19:41
Sallam

Ik geniet van mijn jeugd door elke dag dingen te doen waar IK zin in heb. Gewoon leuke gezellige dingen zoals dagjes uit met veel vrienden,bioscoop,gewoon bij vrienden thuis kloten.Echt gewoon van alles.

O ja en dan moet je wel eind van de dag god bedanken voor alles.Want zo geniet je er nog meer van.

ciao


O ja hoe geniet jij?????

17-03-2002, 21:37
ik geniet van elk moment van de dag, doordat ik in dit leven terecht ben gekomen.en bedank hiervoor Allah

18-03-2002, 15:03


Hey pinokkio...

Ik geniet van mijn jeugd door dingen te doen die ik op oudere leeftijd niet kan doen en door dingen de doen waar ik zin in heb. En natuurlijk bedank ik Allah swt voor mijn bestaan...

Bent Dagilia

31-03-2003, 11:54

Citaat:
Origineel gepost door Pinokkio
Sallam

Ik geniet van mijn jeugd door elke dag dingen te doen waar IK zin in heb. Gewoon leuke gezellige dingen zoals dagjes uit met veel vrienden,bioscoop,gewoon bij vrienden thuis kloten.Echt gewoon van alles.

O ja en dan moet je wel eind van de dag god bedanken voor alles.Want zo geniet je er nog meer van.

ciao


O ja hoe geniet jij?????
precies zoals ik!

31-03-2003, 12:23
K doe ook waar k zin in heb leuke dingen enz en later op de dag bedank ik god voor alles

31-03-2003, 12:26
salaam,
ik denk dat dat eerder sprookjes zijn, ik kan niet elke dag doen waar IKzin in heb, omdat de meeste dingen die wij hier in de westerse wereld doen, of hebben, staan helemaal niet in evenwicht met de islam, in deze tijd is het ook zo dat je het als mens ontzetend druk hebt, neem nu mij bevoorbeeld, ik ga naar school, ik neem bijlessen, na school moet ik nog leren, in de weekends doe ik de moeite om men moeder wat te helpen, ik moet eindwerken afmaken, enz...voor mij is de dag zelfs te kort om alle dingen te doen , die ik zou willen doen, ik zeg ook al een maand aan men beste vriendin dat we nog een keertje gaan afspreken, voor een filmpje, shoppen, en zo van die dingen, nou dat is er nog steeds niet van gekomen, dus ik denk dat ik momenteel niet echt geniet van men jeugd, maar ik hoop dat het in Marookko op reis helemaal anders wordt inschahalah!

maha salama
(oh ja ik wil niemand afschrikken of zo,..)