Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe snel vertrouw jij iemand (in een relatie)?

Pagina's : [1] 2

Jemal2002
29-12-2002, 23:36

Wat moet iemand doen om jou vertrouwen te overwinnen? Geloof je alles wat iemand jou vertelt? Kan je iemand ooit 100% vertrouwen? :confused:

marocbabe16
29-12-2002, 23:45
je moet een persson eerst beter leren kennen voordat je hem/haar kunt vertrouwen! tenminste sow denk ik erover! :zwaai:

BlueEye
29-12-2002, 23:45
Ik vertrouw iemand niet zo snel...ik kijk eerst de kat uit de boom.....vertrouwen moet groeien binnen een relatie...heb je niet zo maar. Tegenwoordig wordt er teveel " gespeeld" binnen een relatie dus vertrouwen doe ik nooit gelijk...

Letizia
29-12-2002, 23:48
Ja goed gezegd BlueEye, ik laat me niet zo snel gaan in een relatie, ik bedoel, eerst eens zien wat voor vlees je in de kuip hebt hangen. Vertrouwen groeit vanzelf binnen je relatie. Je moet eerst weten wat je aan elkaar hebt en wat je voor elkaar overhebt. Sommige mensen zijn naief, laat niet met je spelen !

narcis
30-12-2002, 12:49

ik ben me vertrouwen in mensen allang al kwijt en ik geloof niet dat ik ooit mensen weer zou kunne vertrouwen behalve me mamski! dus misschien is deze topic niet van toepassing op mij:zwaai:

MissZanab
30-12-2002, 13:43
IK VERTROUW PAS EEN PERSOON ALS WE GETROUWD ZIJN VOOR 100% DAARVOOR IS HET ALLEEN MAAR AFWACHTEN. EEN PERSOON KAN WEL PRAATJES HEBBEN OF HIJ ZE ECHT NAKOMT DAT IS NOG MAAR DE VRAAG ZO ZIE IK HET.

Tifah
30-12-2002, 14:17
Vertrouwen in een relatie hoor je op te bouwen. Tegenwoordig (zoals al eerder is verteld) wordt er te veel gespeeld met gevoelens van de ander, waardoor men extra voorzichtig is en achterdochtig is in een relatie. Een gezond dosis vertrouwen is goed, maar blindelings iemand vertrouwen noem ik naieviteit

Jemal2002
30-12-2002, 16:40
Origineel gepost door MissZanab IK VERTROUW PAS EEN PERSOON ALS WE GETROUWD ZIJN VOOR 100% DAARVOOR IS HET ALLEEN MAAR AFWACHTEN. EEN PERSOON KAN WEL PRAATJES HEBBEN OF HIJ ZE ECHT NAKOMT DAT IS NOG MAAR DE VRAAG ZO ZIE IK HET. Zelfs al ben je getrouwd wie zegt dat jij je partner kan vertrouwen? trouwen betekent niks...........voor sommige mensen. trouwen is geen zekerheid op vertrouwen...........

nuzhha
30-12-2002, 16:56
precies zelfs als je getrouwd bent weet je het niet 100 % er kan ineens wat veranderen je weet het denk ik nooit 100%

nuzhha
30-12-2002, 16:57
En ik zou niet zo snel iemand vertrouwen tenzij je elkaar al jaren kent misschien maar van de verhalen die ik hoor zou ik niet zo snel geloven in die mooie praatjes.

nuzhha
30-12-2002, 17:06
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Als het een zakelijke relatie is ..zo snel als ik cash zie.. hahahah oh oh oh waarom gaat het toch altijd alleen maar om geld??????????? :confused:

camiliaa
30-12-2002, 20:53
VERTROUWEN HEB JE ALLEEN OP JE OUDERS EN OP RABI....

Drugsdealer
30-12-2002, 20:54
Ik vertrouw alleen Allah,mijn ouders en mijn broers

MarocNerds
31-12-2002, 12:07
vertrouwen wat is dat? kun je dat eten? haha ja ik belde een tijdje geleden met een meisje ze vertelde me heel droog dat ze net een relatie achter de rug had en dat ze nu geen zin had in jongens......... ongelooflijk om dat te horen van een 24jarige .......... en paar weken later verklaarde ze ik ben al met een paar jongens gegaan maar jij slaat alles......... ja ach vertrouwen tegenwoordig kan je jezelf niet eens vertrouwen

Aphrodite
31-12-2002, 12:32

Hmmmmm, ik heb meestal wel vertrouwen in mensen, laat ik het zo zeggen ik geef ze het voordeel van de twijfel... Maar ik ben dan nog nooit echt geschaad in mijn vertrouwen voor iemand, in dat onderdeel heb ik dan best veel mensen kennis en hou ik gelukkig vaak afstand genoeg van de verkeerde... maar mensen doe niet zo negatief over vertrouwen en geef mensen het voordeel van de twijfel...

Pagina's : [1] 2