Bekijk volle/desktop versie : Schonheidstips...



Pagina's : [1] 2

17-03-2002, 14:16
Voor verleidelijke lippen:
Spreek aardige en lieve woorden

Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens

Voor een goed figuur:
Deel je eten met de armen.

Voor mooi haar:
Laat een kind zijn vingers er een dag door strelen

Voor intelligentie,
Loop met je kennis naar anderen, zo zul je nooit alleen lopen.

Besef, dat als je ooit een helpende hand nodig hebt, je alleen naast je hoeft te kijken en je broeder zal er voor je zijn.Terwijl je ouder wordt, zul je ontdekken dat je twee handen hebt, een om jezelf te helpen, en de andere dient om anderen te helpen.


De schoonheid van een vrouw zit 'm niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet. De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, Omdat dat de weg is naar haar hart, de plek waar liefde is.
De schoonheid van een vrouw is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel.

Het is de zorg die ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt. Van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar juist mooier!!!!!

xanoniemx


Dit is niet door mij geschreven....maar door een anoniempje.....was in het engels geschreven ....heb het ff vertaald in het NL.

Liefs jamila

17-03-2002, 14:51


Echt heel mooi.
Een mooie tekst met waarheid in.

Bedankt om het voor ons te vertalen mrs jamila.

Thanks.

17-03-2002, 14:52
Graag gedaan....estee....!! Het was ook de moeite waard !!!


Liefs jamila

17-03-2002, 15:20
Als ik het had geschreven wel ja...!!
Heb het alleen maar vertaald!!!

jamila

17-03-2002, 16:39


Deze heb je van maroc.nl/prikbord gehaald!

17-03-2002, 16:42
nee hoor van een engelse site http://www.islam4u.5u.com/index2.html

Neem daar maar eens een kijkje ...Er zitten echt heel veel mooie gedichten bij!! Maar ben benieuwd wie heeft hem op maroc.nl geplaatst..??

17-03-2002, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?


Hé, dit lijkt verdomd veel op wat Sabrinat eerder heeft geschreven!

Sabrinat: je bent erbij meid! Je vertaalt dus teksten uit het engels en probeert indruk te maken alsof ze van jou zijn! Ha ha

Bent erbij meid! En ik maar denken dat je zoveel talent hebt!
haha, grapjas, ten eerste dat van mij stond er veel eerder!!

En ik heb het niet hoeven vertalen , ik heb het ergens anders vandaan geplukt, heb nooit beweert dat ik het zelf heb verzonnen

Ik hoef ook op niemand indruk te maken, hoor, zeker niet hier op yasmina.

17-03-2002, 16:51
[QUOTE]Origineel gepost door sabrinat
[B]

haha, grapjas, ten eerste dat van mij stond er veel eerder!!


De jouwe had ik niet gezien....Maar heb hem net gelezen...Maar het is niet hetzelfde...Je hebt denk ik het bovenste stuk weggehaald..!!


En Samira..voordat je iemand ergens van beschuldigd.....gebruik dan eerst ff je kop....Je had het ook eerst kunnen vragen!!
Zou veel vriendelijk zijn dat zomaar te beschuldigen....

17-03-2002, 16:53
Dat weet ik niet meer maar ik heb het daar al een keer eerder eerder gelezen, sorry

17-03-2002, 16:59

Citaat:
Origineel gepost door Sami®a
Dat weet ik niet meer maar ik heb het daar al een keer eerder eerder gelezen, sorry
hmmm...Oke IK VERGEEF JE HOOR!!!!

Mijn zusje plaatst namelijk daar veel gedichten enz...Vandaar dat ik vroeg wie?

17-03-2002, 17:07
Ja ik weet niet meer wie dat was, uit me hoofd , en ik kan het nu ook niet op zoeken omdat maroc.nl/prikbord het niet doet Nu. Maar eeuh het was niet mijn bedoeling om je gelijk aan te vallen ofzo

17-03-2002, 17:11

Citaat:
Origineel gepost door Sami®a
Ja ik weet niet meer wie dat was, uit me hoofd , en ik kan het nu ook niet op zoeken omdat maroc.nl/prikbord het niet doet Nu. Maar eeuh het was niet mijn bedoeling om je gelijk aan te vallen ofzo
Klopt het prikbord doet het daar nu niet meer...ben er net ff naar wezen kijken....
Maar ik geloof je dat je me niet probeerde aan te vallen...
even goede vriende okay?? nou ja vrienden...uhh..je weet wel wat ik bedoel

17-03-2002, 17:15


I know what ya mean :duim:

17-03-2002, 17:16
he gelukkig maar"!!!!! :duim:

12-02-2003, 19:41
asallamoe 3liekoem,

ik stond met een mond vol tanden tabark allah wie dit heeft geschreven echt mooi en nog wel de waarheid helemaal mee eens schoonheid is niet hoe je eruit zien of wat dan ook aan je uitterlijk maar wat je kan bieden aan bv de medemensen die je steun nodig hebben ...
en niet je opgepepte gezichtje
ik vond vooral dat stukje mooi van ...citeer `´De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, Omdat dat de weg is naar haar hart, de plek waar liefde is´´
nogmaals et is een prachtig stukje
masa allah

asallamoe 3aliekoem wr wb
yasmine

Pagina's : [1] 2