Bekijk originele versie : fitnesscentrum voor vrouwen in hoboken?
Nadia_Antwerpen
02-10-2004, 14:40
salaam wa aleikum
ik hoorde gisteren dat er een fitnesscentrum voor vrouwen in hoboken is? weet iemand of dit echt zo is en waar ergens?
dank bij voorbaat!!
mha salama
Zusterke001
02-10-2004, 16:06
Ik denk niet dat dat zo is, wel heb ik gehoord dat er iemand ene zou openen binnenkort en wat ik ook gehoord heb is dat er een Turkse vereniging is die zo één heeft maar in hoeverre het interessant is voor ons, weet ik niet anders zou ik daar al lang eerste klant zijn.
Houd me op de hoogte als je wat gevonden hebt.
Nadia_Antwerpen
02-10-2004, 18:29
salaam wa aleikum
euh dat fitnesscentrum van die turkse vereniging, is dat alleen voor turkse vrouwen? als het voor iedereen is, ben ik wel geinteresseerd zene. weet jij waar dat ergens is en of alle vrouwen welkom zijn?
mijn man vertelde me ook dat ze er één wilden openen op het kiel maar dat is nog niet echt zeker. waar is die eerste slimme mens die goed wil verdienen en een fitnesscentrum voor vrouwen opent??
mha salama
Zusterke001
02-10-2004, 23:39
salaam wa aleikum
euh dat fitnesscentrum van die turkse vereniging, is dat alleen voor turkse vrouwen? als het voor iedereen is, ben ik wel geinteresseerd zene. weet jij waar dat ergens is en of alle vrouwen welkom zijn?
mijn man vertelde me ook dat ze er één wilden openen op het kiel maar dat is nog niet echt zeker. waar is die eerste slimme mens die goed wil verdienen en een fitnesscentrum voor vrouwen opent??
mha salama
ik denk niet dat ze daar naar jou nationaliteit vragen maar ik denk niet dat het super is want geloof mij, als het goed zou zijn dan zouden alle bolle marokkaanse vrouwen daar eerste klant zijn :p .
of schaf je een fitnessding aan thuis? want eer dat die ene het geopend heeft zal nog een tijdje duren.
Nadia_Antwerpen
03-10-2004, 00:24
hey, ik heb al een abswing en een ander buikspieroefeningentoestel maar ik word ni gestimuleerd om da te gebruiken snap je?
tis ni da ik dik ben want da ben ik zeker ni maar ik wil gewoon wat strakker in mijn vel zitten, zeker na een bevalling, want dan voel je je echt niet goed in je vel.
ik weet dat er aerobiclessen zijn in borgerhout alleen voor vrouwen maar ja, das ni echt wat ik wil, ik wil vooral spieren trainen, mijn buikspieren vooral.
allee ja, ik zal maar wachten en tot dan toch maar die absswing bovenhalen zeker :)
da helpt wel zene, maar da wordt je zo beu, das zo saai snap je? terwijl als je in groep bent, is dat veel plezanter en wordt je meer gemotiveerd.
salaam alaikoum
die fitness die ze gaan openen is dat enkel toegang verboden voor mannen of is er ook een alternatief voor de gangbare muziek die je overal hoort en wat met de awrah vd vrouwen?
Zusterke001
04-10-2004, 17:43
Er zijn tijdstippen voor mannen en vrouwen. En ik denk niet dat er muziek te pas zou komen, ben er bijna vrij zeker van! Maar Allahoe Ahlam. Die broeder was ermee bezig en weet niet hoe ver hij er al mee staat.
Er zijn tijdstippen voor mannen en vrouwen. En ik denk niet dat er muziek te pas zou komen, ben er bijna vrij zeker van! Maar Allahoe Ahlam. Die broeder was ermee bezig en weet niet hoe ver hij er al mee staat.
thanx :)
saharai
nadiatjeuh
05-02-2009, 17:21
Is die nu al open??
Zoja waar is dat dan?
Groetjes. N
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.