Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kontjes of borstjes?

Pagina's : [1] 2

shoeke
02-10-2004, 10:51

Salaam mannen, Heb mij laten wijsmaken dat er 2 catiegorieën mannen bestaan, nr1 kontjesmannen en 2 borstjesmannen. Kan iemand wat meer uitleg daarover geven en daarbij ook zeggen tot welke catiegorie jij behoort!

new
02-10-2004, 10:58
Salaam mannen, Heb mij laten wijsmaken dat er 2 catiegorieën mannen bestaan, nr1 kontjesmannen en 2 borstjesmannen. Kan iemand wat meer uitleg daarover geven en daarbij ook zeggen tot welke catiegorie jij behoort! ik hou van allebei :D op één zeer belangrijke voorwaarde het meisje of vrouw MOET een onberispelijke tanden en mondhygiene hebben anders kijk ik er niet meer naar ook al zou ze de mooiste kontje ter wereld hebben dus voor mij éérst een verzorgd gebit dan de rest ewa voor de meisjes die mij nog niet kennen dus jullie weten wat te doen :D

shoeke
02-10-2004, 11:08
ik hou van allebei :D op één zeer belangrijke voorwaarde het meisje of vrouw MOET een onberispelijke tanden en mondhygiene hebben anders kijk ik er niet meer naar ook al zou ze de mooiste kontje ter wereld hebben dus voor mij éérst een verzorgd gebit dan de rest ewa voor de meisjes die mij nog niet kennen dus jullie weten wat te doen :D Ok dames je weet wat er ons te doen staan, zo spoedig mogelijk een afspraak bij de tandarts :D

new
02-10-2004, 16:42
De mijne houdt van kontjes...voraal de mijne :o ik geloof je niet mannen die van kontjes houden die zoeken overal naar kontjes als ze op straat zijn letterlijk overal :D heb jij een ronde platte of jlo type ik hou meer van die volle ronde maar een smalle zonder sinaasappelhuid lust ik ook :D

new
02-10-2004, 16:50

Van mij mag hij kijken. de mijne voelt hij :) en ik ga niet vertellen wat voor een ik heb :p jij lust alles denk ik ik denk dat jij een ronde hebt ik lust alles hahahaaa :D :D ik hou van vrouwen en ik kan er niets tegen doen :o

new
02-10-2004, 16:59
Als ik een platte had, had hij niet eens naar me omgekeken :) jawel, trouw en geniet van 1 vrouw, is veel leuker :o waarom niet ik zal je dan gewoon veel laten eten pasta en zo en binnen de kortste keren heb je een volle kontje :D maar je hebt gelijk al3ayla ghasni nadzawaj bwahid almra ana sgoooon bezaaaaaf :D die vrouw zal afzien met mij :o

new
02-10-2004, 17:04
diha sgona bhalek :hihi: magrabiaat machi sgonin bezaaf chalaah kadahchih kadkoul ai :D 3andi mouchkil kbeer :o

Krik_Fit
02-10-2004, 19:04
kontjes,kan je lekker tegen aan ketsen...

sweetjaoued
02-10-2004, 22:02
kontje heb je niks aan ook al is die mooi rond en vol je kan er alleeen aan zitten of naar kijken voor de rest heb je er niks aan het is tog haram

Thamazightje
03-10-2004, 04:50
kontjes,kan je lekker tegen aan ketsen... nee dat mag dus nie..!

Krik_Fit
03-10-2004, 18:17
nee dat mag dus nie..! bij jou niet?

Mocro_Schatje
03-10-2004, 21:34
ik denk dat marokkaanse jongens meer op de kont gaan

Krik_Fit
03-10-2004, 21:38

ik denk dat marokkaanse jongens meer op de kont gaan heb jij ook een lekker kontje en kan je er ook mee schudden net zo als die meid op je singature?

EgyPTeNaaR19
04-10-2004, 02:58
Een Soewa die uitsteekt.... Met vorm, rond en glad...... En heel belangerijk lekkere volle dijbenen.....

KARIM_FADIL
04-10-2004, 03:11
ik denk dat marokkaanse jongens meer op de kont gaan Nee mooie volle borsten en een volle ass tellen tegenwoordig niet meer...mannen vallen anno 2004 op het innerlijk..! :o dit was een citaat uit de Fabeltjeskrant :hihi: :maf:

Pagina's : [1] 2