Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moet je deze horen......

Pagina's : [1] 2

rahmona
29-12-2002, 18:53

Ik vroeg laats aan een meisje die ïk ken: "waarom draag jij geen hoofddoek?" zij antwoorde mij met een stralende glimlach " Als ik hem zou dragen dan krijg ik toch geen aandacht meer van jongens joh! duhuuuuu...... Ïk stond met een mond vol tanden naar haar te kijken......zou dit de reden zijn waarom sommige meisjes angst voor de hijab hebben?

SweetRose
29-12-2002, 18:54
Neen totaal niet.....

Nounousa
29-12-2002, 18:54
wuhahahahah ze zegt gewoon wat ze denkt, wel eerlijk van haar

beppie_truus
29-12-2002, 18:55
Origineel gepost door rahmona Ik vroeg laats aan een meisje die ïk ken: "waarom draag jij geen hoofddoek?" zij antwoorde mij met een stralende glimlach " Als ik hem zou dragen dan krijg ik toch geen aandacht meer van jongens joh! duhuuuuu...... Ïk stond met een mond vol tanden naar haar te kijken......zou dit de reden zijn waarom sommige meisjes angst voor de hijab hebben? dit soort meiden zijn een schande voor de gene die een hoofdoek wel met de juiste bedoeling dragen.

MeHayat
29-12-2002, 18:55

Hhahahahahahahhahaha, sinds ik hoofddoek draag krijg ik JAMMERGENOEG meer aandacht van jongens......het is me opgevallen. dus voor de meiden die aandacht willen draag een hoofddoek! (grapje)

rahmona
29-12-2002, 18:58
het is inderdaad een schande, als je alleen daarom je geloof negeerd en verdoezeld......

happywoman
29-12-2002, 18:58
:wow: wat een raar mens zeg hahahaa ze draagt em niet omdat ze anders dan geen aandacht van jongen krijgt hahaha maar tegenwoordig draag er een of niet je krijgt toch die aandacht van jongens de gefluit die ga toch moeten horen dus ja :D hahaha maar alles goed verder met je? :zwaai:

MeHayat
29-12-2002, 18:59
Origineel gepost door beppie_truus dit soort meiden zijn een schande voor de gene die een hoofdoek wel met de juiste bedoeling dragen. Je hebt het denk ik verkeerd gelezen, er staat waar draag je GEEN hoofddoek! hayat

delila16
29-12-2002, 18:59
ook falen in de maatschappij het niet volledig worden geaccepteer in de maatschapij de onderdrukking van vrouwen toelaten blablabla

Mocro4eva
29-12-2002, 19:00
Origineel gepost door rahmona Ik vroeg laats aan een meisje die ïk ken: "waarom draag jij geen hoofddoek?" zij antwoorde mij met een stralende glimlach " Als ik hem zou dragen dan krijg ik toch geen aandacht meer van jongens joh! duhuuuuu...... Ïk stond met een mond vol tanden naar haar te kijken......zou dit de reden zijn waarom sommige meisjes angst voor de hijab hebben? Als dit de reden is, jah sorry dan vind ik het zeer triest gesteld met sommige meiden >>>> lelijk gewoon zo'n antwoord!

wafa_armani
29-12-2002, 19:00
tegenwoordig krijgt alles aandacht wat 2 benen en borsten heeft, of je nu een hoofddoek draagt of niet. wel jammer eigenlijk de hoofddoek is er juist om ons daar tegen te beschermen. maar goed.... armani

maghrabia82
29-12-2002, 19:02
ooh dit is echt onzin.....maar ja ze is wel eerlijk..... maar dat is toch juist de doel van een hoofddoek dat je geen aandacht krijgt?blijkbaar wil ze dus de aandacht hebben van de jongens anders zou ze zoiets niet zeggen.....

rahmona
29-12-2002, 19:02
Origineel gepost door delila16 ook falen in de maatschappij het niet volledig worden geaccepteer in de maatschapij de onderdrukking van vrouwen toelaten blablabla is dit een reden om je geloof te negeren? dan maar niet geaccepteerd in de maatschappij, voor mij is het belangrijker als ik word geaccepteerd door allah (swt)

delila16
29-12-2002, 19:03
Origineel gepost door rahmona is dit een reden om je geloof te negeren? dan maar niet geaccepteerd in de maatschappij, voor mij is het belangrijker als ik word geaccepteerd door allah (swt) helemaal met je mee eens maar ja er zijn sommige die die gedachten niet achterwege laten

wafa_armani
29-12-2002, 19:04

Origineel gepost door rahmona is dit een reden om je geloof te negeren? dan maar niet geaccepteerd in de maatschappij, voor mij is het belangrijker als ik word geaccepteerd door allah (swt) I TOTALLY AGREE!!!

Pagina's : [1] 2