Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : recpect ook op dit forum

oujdiameghrabia
29-12-2002, 17:55

Beste broeders en zusters Salaamou alaikum wr wb Op een plaats waar gediscussieerd kan worden zoals dit forum, zijn mensen aanwezig met verschillende meningen. Hier is niets mis mee. In een discussie mag het er ook gerust eens 'hard' aan toegaan. Maar een aantal personen, weten blijkbaar niets anders te doen dan, in plaats van inhoudelijk op een item in te gaan, steeds maar weer opnieuw met scheldwoorden te gooien, personen af te kraken, zeggen dat de ander er geen verstand van heeft en meer van dergelijke zaken. Een beetje respect voor de ander lijkt me toch wel op zijn plaats. Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn maar het minste dat je kunt doen is op een respectvolle manier met de ander omgaan. en als iemand een topic over meisjes opent hoeft die niet gelijk naar de jongens verwijst te worden en andersom,en bij dat onderwerp blijven. Dit bericht is geen persoonlijke aanval dus zie het aub niet als een aanval,ik bedoel maar wat schiet je uiteindelijk op met elkaar uit te schelden. mensen wij zijn moslims en horen goed met elkaar om te gaan en elkaar helpen en als iemand verkeerd bezig is probeer hem op een lieve manier uit te leggen wat verkeerd zit. Wa salaam

Asri
29-12-2002, 18:16
Zo je maar weer dat Internet te serieus word genomen :D Voordat je iemand gaat bekritiseren om zijn mening moet je eerst kijken met wie je te maken hebt....Is het jongen die nog de puberteit moet meemaken?..want er zijn natuurlijk wat kinderachtige prikkers en die moet je niet zo serieus nemen! en voor de rest heb je gelijk -Y-

maghrabia82
29-12-2002, 18:35
gelijk heb je.....

Nounousa
29-12-2002, 18:47
INDERDAADDDDDDDDDD :D

SweetRose
29-12-2002, 19:03

Origineel gepost door Mr_Amir :goedzo: :D inderdaad :goedzo: :D

oujdiameghrabia
29-12-2002, 21:57
Origineel gepost door Asri Zo je maar weer dat Internet te serieus word genomen :D Voordat je iemand gaat bekritiseren om zijn mening moet je eerst kijken met wie je te maken hebt....Is het jongen die nog de puberteit moet meemaken?..want er zijn natuurlijk wat kinderachtige prikkers en die moet je niet zo serieus nemen! en voor de rest heb je gelijk -Y- asri het heeft niks met pubers te maken want ik ben zelf ook een puber en kan gewoon serieus praten

Chaimae
29-12-2002, 22:30
Origineel gepost door Asri Zo je maar weer dat Internet te serieus word genomen :D Voordat je iemand gaat bekritiseren om zijn mening moet je eerst kijken met wie je te maken hebt....Is het jongen die nog de puberteit moet meemaken?..want er zijn natuurlijk wat kinderachtige prikkers en die moet je niet zo serieus nemen! en voor de rest heb je gelijk -Y- Een puber?? Er zijn hier mensen boven de twintig die niet normaal kunnen discuseren!

oujdiameghrabia
29-12-2002, 22:32
ja precies chaimae dat is wat ik bedoelde

Lady_Cazawia
29-12-2002, 22:36
ja sorry hoor maar er zijn sommige die het ernaar vragen maar verder ben ik het ook met je eens :goedzo:

oujdiameghrabia
30-12-2002, 16:17
als iemand begint met uitschelden negeer hem dan gewoon

oujdiameghrabia
31-12-2002, 21:38
Origineel gepost door Super_Marokkaan Omdat niemand oppositie voert in deze topic, zal ik het maar doen...... :D oujdiameghrabia JIJ BENT 3x NIKS!!!!!!!!! :kwaad: :hihi: ( ik vond het best grappig....) bedankt echt lief van je mensen hij is echt de aardigste

oujdiameghrabia
02-01-2003, 21:05
dus afgesproken allemaal met elkaar eens nooit meer uitschelden

oujdiameghrabia
11-02-2003, 22:11
Origineel gepost door maghrabia82 gelijk heb je..... dank je ha ha ha

oujdiameghrabia
19-04-2003, 19:59
Origineel gepost door Hindje INDERDAADDDDDDDDDD :D :zwaai:

oujdiameghrabia
19-04-2003, 21:52

Origineel gepost door BentFes :goedzo: :zwaai: