Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie maakt zichzelf op?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sara70
01-10-2004, 20:39

Hiermee bedoel ik gebruik je make-up! als ik mij shmink dan maak ik meestal mijn ogen op! das heel mooi!! maar wat doen jullie dan? allé wa gebruiken jullie?

Hasna
01-10-2004, 22:33
Als ik mijn opmaak dan lijk ik op pipo de clown...

wipneusje
01-10-2004, 22:53
Als ik mijn opmaak dan lijk ik op pipo de clown... Hoezo dan :rolleyes: je gebruikt dus zeker blauwe oogschaduw en rode lippenstift :D dan lijk je al snel pipo de clown. Ik probeer me altijd zo op te maken, dat je het eigenlijk niet ziet, maar dat je er wel beter uitziet ;) Daarom gebruik ik nooit lippenstift, want dat zie je altijd. Lipgloss vind ik ook vies :kwaad: gewoon labello roze is voldoende.

faizaatje79
01-10-2004, 23:00
Ik probeer me niet meer op te maken de laatste tijd omdat het haraam is Ik deed altijd mascara op en oogpotlood Toen ben ik gestopt met oogpotlood en nu probeer ik ook de mascara weg te laten Ik vind het soms wel moeilijk Weet eigenlijk niet waarom want het hoort zo Maar voel me zo kaal zonder Toch denk ik dat ik het wel volhoudt zo, is beter !!! As salaam aleikoum

tatouzient
01-10-2004, 23:05

wimperkruller en soms khollijntje

miss_chaimae
01-10-2004, 23:08
Ikke ook. Doe ook eigenlijk niet zo heel veel,alleen mascara zodat me wimpers helemaal krullen,en soms een lichte oogschaduw. Verder niets hou van gewoon ''naturale look'',maar tegelijk ook verzorgt;) Chaimae..

wipneusje
01-10-2004, 23:11
Ik probeer me niet meer op te maken de laatste tijd omdat het haraam is Ik deed altijd mascara op en oogpotlood Toen ben ik gestopt met oogpotlood en nu probeer ik ook de mascara weg te laten Ik vind het soms wel moeilijk Weet eigenlijk niet waarom want het hoort zo Maar voel me zo kaal zonder Toch denk ik dat ik het wel volhoudt zo, is beter !!! As salaam aleikoum Maar hoezo is make-up haram dan :confused: Ik gebruik het alleen om er verzorgd uit te zien, en niet om mannen te versieren ofzo :rolleyes: Als make-up haram is, dan is gel gebruiken voor je haar toch ook haram, daarmee maak je je haar mooier.

Missy_Cheima
02-10-2004, 11:33
Ik maak me ogen op, dus 2 lagen mascara, huidskleurige oogschaduw, en soms wat foundation of blush.

faizaatje79
02-10-2004, 13:41
Nou wipneusje als je een hijaab draagt hoeft die gel ook niet haha ;) Maar je mag wel make-up dragen voor je man thuis Maar buitenshuis mag dat niet Je bent dan inderdaad aantrekkelijker voor andere mannen Zelfs als je het alleen voor jezelf doet maak je jezelf toch mooier En als je gewoon een goeie dagcreme opdoet en wat vaseline op je lippen zie je er toch ook verzorgd uit? Opmaken betekend niet dat je er dan verzorgder uitziet Veel mannen vinden een vrouw zonder make-up mooier Nogmaals ik vind het soms ook wel eens moeilijk maar ik merk dat mannen anders op je reageren en naar je kijken dus ja dan weet je eigenlijk al wat je te doen staat toch? Maar ok dit is mijn mening.. As salaam aleikoum

Echie
02-10-2004, 13:50
ik maak me niet op! kost tijd enzo haha en soms maken meisjes zich op en dan ziet het er niet uit, dus dan heb ik zoiets van: what the f*ck doe je? maak je dan niet op!! dus...

Zusterke001
02-10-2004, 16:13
Ik maak me ogen op, dus 2 lagen mascara, huidskleurige oogschaduw, en soms wat foundation of blush. De vrouw die zich parfumeert en opmaakt en zo haar huis verlaat, zij zal de geur van Djenna niet ruiken. Twee keuzes: Djenna of op deze Dunia met make up rondlopen. Mijn keuze is snel gemaakt hoor.

7hanane77
02-10-2004, 16:46
ik doe gewoon mascara voor de rest heb ik geen tijd :)

sara70
02-10-2004, 22:57
amai ik heb hier al veel gelezen! ma zusterke001 is dat waar wat je zegt? want ik gebruik wel parfum ik ben er verslaafd aan weet je hoeveel parfum ik wel heb! en als ik mij opmaak dan maak ik meestal mijn ogen op soms als ik vroeg opsta dan maak ik mijn ogen echt donker dan lijken mijn ogen lichter ik hoor van veel vriendinnen dat da mooi is! anders gebruik ik gewoon oogpotlood! ma soms heb ik geen tijd om me optemaken ik blijf liever uitslapen :hihi:

Zusterke001
02-10-2004, 23:35
Ja het is waar en het is ook algemeen bekend in de Islam. Nu je het weet, moet je het vermijden. Doe je het niet, dan neemt je hasanaat af en je zonden toe. La hawla wa la qoewata illa billah.

wipneusje
04-10-2004, 20:41

Ja het is waar en het is ook algemeen bekend in de Islam. Nu je het weet, moet je het vermijden. Doe je het niet, dan neemt je hasanaat af en je zonden toe. La hawla wa la qoewata illa billah. Ik heb het echt nog nooit gehoord dat je geen make-up mag gebruiken, en dat het haram is. Je mag dus wel een creme gebruiken, maar creme en foundation is ongeveer bijna hetzelfde, met een creme maak je je huid ook mooier toch :confused: En je ziet bij mij niet zoveel verschil of ik opgemaakt ben of niet. Ik gebruik geen oogschaduw of lippenstift :) En als je een rood vlekje hebt of wallen, dan mag je dat toch best verbergen met camouflage creme, daar is echt niks fout aan, en dan kijken de mannen je echt niet aan hoor :rolleyes: Ikbegrijp best dat je niet met lippenstift en dik opgemaakte ogen moet lopen, want dat is wel heel opvallend ;) En kijken de mannen wel ;) Maar naturelle make-up is echt niks mis mee

Pagina's : [1] 2 3 4 5