Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Frans moslimmeisje naar school met kaal hoofd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

grendel
01-10-2004, 16:13

Frans moslimmeisje naar school met kaal hoofd Uitgegeven: 1 oktober 2004 13:54 Laatst gewijzigd: 1 oktober 2004 15:08 STRAATSBURG - Een 15-jarig moslimmeisje is vrijdag met een kaal geschoren hoofd naar haar middelbare school in Straatsburg gegaan. De moslima was wekenlang de toegang tot het gebouw geweigerd, omdat ze erop stond met een hoofddoek naar school te gaan. "Ze wilde noch de Franse wet, noch de wet van God overtreden'', aldus de moeder van Cennet. Het kaalscheren van haar hoofd was haar laatste optie. Volgens de religieuze overtuiging van het meisje is een hoofddoek alleen nodig voor vrouwen die haar hebben. De tiener had alles geprobeerd om op school toegelaten te worden, aldus haar moeder. "Zelfs een baret en een bandana. Het enige dat ze wilde was om net als ieder ander naar school te gaan.'' Frankrijk introduceerde aan het begin van dit schooljaar een verbod op hoofddoekjes. Ook andere "opvallende'' religieuze uitingen zijn sinds september op Franse staatsscholen taboe. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zonde van dat mooie haar :D

sneakynawal
01-10-2004, 16:14
Vrouw met tieten!!! Zij heeft echt lef!!! Ik zou haar niet na kunnen doen.

Mysticalia
01-10-2004, 16:15
:eek: Dat is het ook niet hé. hoofd kaalscheren. :(

waarschuwer
01-10-2004, 16:18
Frans moslimmeisje naar school met kaal hoofd Uitgegeven: 1 oktober 2004 13:54 Laatst gewijzigd: 1 oktober 2004 15:08 STRAATSBURG - Een 15-jarig moslimmeisje is vrijdag met een kaal geschoren hoofd naar haar middelbare school in Straatsburg gegaan. De moslima was wekenlang de toegang tot het gebouw geweigerd, omdat ze erop stond met een hoofddoek naar school te gaan. "Ze wilde noch de Franse wet, noch de wet van God overtreden'', aldus de moeder van Cennet. Het kaalscheren van haar hoofd was haar laatste optie. Volgens de religieuze overtuiging van het meisje is een hoofddoek alleen nodig voor vrouwen die haar hebben. De tiener had alles geprobeerd om op school toegelaten te worden, aldus haar moeder. "Zelfs een baret en een bandana. Het enige dat ze wilde was om net als ieder ander naar school te gaan.'' Frankrijk introduceerde aan het begin van dit schooljaar een verbod op hoofddoekjes. Ook andere "opvallende'' religieuze uitingen zijn sinds september op Franse staatsscholen taboe. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zonde van dat mooie haar :D Ik kan alleen maar grote bewondering hebben voor een kind dat zo principieel is. :hoedaf: :hoedaf:

grendel
01-10-2004, 16:18

Vrouw met tieten!!! Zij heeft echt lef!!! Ik zou haar niet na kunnen doen. Ik vindt het allemaal maar absurd. Dat arme meissie moet nou om de paar maanden haar kop kaal scheren.

grendel
01-10-2004, 16:19
:eek: Dat is het ook niet hé. hoofd kaalscheren. :( Is dat eigenlijk haram voor vrouwen ?

sneakynawal
01-10-2004, 16:19
Ik vindt het allemaal maar absurd. Dat arme meissie moet nou om de paar maanden haar kop kaal scheren. Ja daar heeft ze zelf voor gekozen, is het niet :D

grendel
01-10-2004, 16:21
Ja daar heeft ze zelf voor gekozen, is het niet :D Ik hoop dat ze van Sinead O'Connor houdt als kleine troost :D

sneakynawal
01-10-2004, 16:22
Ik hoop dat ze van Sinead O'Connor houdt als kleine troost :D Ghighighi....:D Ach ja, ze is nog jong!

Mysticalia
01-10-2004, 16:25
Is dat eigenlijk haram voor vrouwen ? Ibn Abbas (RA) zei: “De Profeet vervloekte verwijfde mannen (die mannen die vrouwen in hun spraak en gedrag nadoen) en de vrouwen die mannen nadoen.” Overgeleverd door: Al-Boechari Haar intentie is niet om een man na te doen, maar ik denk niet dat het toegestaan is voor een vrouw haar hoofd kaal te scheren en zeker niet dat kaal hoofd dan nog tentoonstelt. :confused:

grendel
01-10-2004, 16:28
Ibn Abbas (RA) zei: “De Profeet vervloekte verwijfde mannen (die mannen die vrouwen in hun spraak en gedrag nadoen) en de vrouwen die mannen nadoen.” Overgeleverd door: Al-Boechari Haar intentie is niet om een man na te doen, maar ik denk niet dat het toegestaan is voor een vrouw haar hoofd kaal te scheren en zeker niet dat kaal hoofd dan nog tentoonstelt. :confused: Haar intenties zijn wel bewonderswaardig, dus ik denk wel dat de Grote Schepper het niet erg vindt.

Spike
01-10-2004, 16:43
Ik kan alleen maar grote bewondering hebben voor een kind dat zo principieel is. :hoedaf: :hoedaf: Ik ben het helemaal met je eens.

jenniferlopezzz
01-10-2004, 18:01
grendel jij was toch homoseksueel :confused:

grendel
01-10-2004, 18:03
grendel jij was toch homoseksueel :confused: You wanna find out ?....... :D

Pista
01-10-2004, 18:06

grendel jij was toch homoseksueel :confused: Jij ziet oevral spoeken jij, huppeltru.t :D Maar eefe terzake, ik vond sinead o' connor een mooie meid met haar vleespet. Wie weet vinden vele mannen deze meid ook niet erotisch, het heeft wel wat een meid met een vleespet. :D http://sineadoconnor.host.sk/picture/mexico/images/mexico4.jpg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6