Bekijk volle/desktop versie : jongens?merken jullie als een meisje............



01-10-2004, 09:52
ik had een vraage, jongens merke jullie dat een meisje dichtzit dus dat ze maagd is? merken jullie het verschil tussen een meisje dat maagd is en een meisje dat al vaker sex heeft gehad??

01-10-2004, 11:36

meid ik ga je blij maken je kan het verschil niet merken en niet zien tenzij je laat zien dat je al ervaring hebt enz maar ik raad je aan om gewoon te doen als of je helemaal niks weet dan komt het wel goed

01-10-2004, 12:37

Citaat door SoussiaN:
Een meisje die het vaak heeft gedaan is wat wijder, vooral als ze een neger heeft gehad, dan een die nog maagd is
als of elke neger een l u l heeft van 20 cm

01-10-2004, 13:33
Een ervaren man voelt dat wel degelijk

01-10-2004, 13:38


Citaat door EgyPTeNaaR19:
Een ervaren man voelt dat wel degelijk
niet als zij met haar kutspieren omkan gaan

01-10-2004, 19:37
Weer zo een (Naar mijn mening) en dom tropic.

Als jij en vrouw bent die wil doen waar ze zin in heeft, dan doe je dat toch, waarom wil je dan zo graag weten hoe je er onderuit wil komen.

Ik weet niet met jullie, maar als jullie je leven willen delen met een man, waarvoor je derest van je leven en geheim hebt, is jullie probleem.

Als je je benen wil sprijden voor je huwlijk, wees een vrouw en zeg dat je dat doet. En niet de perfecte schoon dochter spelen.

En ik heb wel slecht nieuws voor je. Je kan het inderdaad merken of een meid voor het eerst of voor de 100ste keer sex heeft, en dat zie je niet alleen aan de ervaring.

Nou, wees een vrouw en vertel je mening, en doe niet schijnheilig. En dit geld voor iedereen. ALs jij denkt dat je het recht hebt sex tehebben voor je huwlijk, is jou goed recht. Maar doe niet alsof je dat niet doet.

En dit geld ook voor de jongens....... SEX voor het huwlijk is HARAM!!

En gewaarschuwd mens telt voor 2!! Of zijn jullie alleen sier moslims??

Groetjes van Hamas_C!!

01-10-2004, 21:15
woow je hebt een echt een goeie reactie gegeven hooor ik vindt het goed van je wollah je hebt gelijk als ze het wilt dan doet ze het maar zonder schijnheilig te doen....
veel liefs narjis

01-10-2004, 22:38

Citaat door sweet_riffia19:
ik had een vraage, jongens merke jullie dat een meisje dichtzit dus dat ze maagd is? merken jullie het verschil tussen een meisje dat maagd is en een meisje dat al vaker sex heeft gehad??
a riffia
als je nooit een penis binnen gekregen hebt
zal de man écht moeite moeten doen
want het grotje is veel te nauw de eerste keer
en het meisje denkt dat ze gespleten wordt
en voelt écht pijn

01-10-2004, 22:59
Wie aan de regels van Allah houdt...zal het ook bij de eerste keer voelen dat het speciaal is.

Of een man dat nu wel of niet voelt...Allah weet dat het best!

Als jij je kuisheid bewaard....zal de eerste keer zo bijzonder zijn...dat het dan niet meer gaat of een man voelt dat je nog maagd bent. Het gaat om het gevoel wat Allah jou geeft. ...dat gene wat je verdient!

Alsof die man Allah is!??!!!!! Kom op zeg! zulke dingen zijn tussen Allah en de gene die gezondigd heeft! Verder heeft niemand er iets mee te maken!!

02-10-2004, 23:42
ik vraag me af waar het om gaat. oh oh dames en heren toch