Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontmaagde Marrokkaanse Jongens

Pagina's : [1] 2 3 4

Jemal2002
29-12-2002, 03:46

Hebben jullie geen berouw voor je ouders je familie en voor Allah (swt) Hoe wil je dit later uitleggen aan je toekomstige vrouw. Hoe kunnen jullie zo iets doen het is gewoon een schande! :verdriet: Waarom moeten jullie als ******** gedragen!!!!!! :kwaad:

Tifah
29-12-2002, 03:55
Is een zwakte. De verleiding is te groot voor ze.

Cyclop
29-12-2002, 04:03
Origineel gepost door TheReaper Ben jij dan nog maagd? Nu heb ik er wel spijt van ja, maar ik kan mij niet inhouden als wat lekkers langsloopt in strakke 'fluisterbroeken' en strakke T-shirts. Hopelijk dat Allah mij zal vergeven. :goedzo:

Jemal2002
29-12-2002, 04:04
Origineel gepost door Kadir Waarom hou jij je zo bezig met de Marokkanen. Als je zelf niet eens Mokro bent:confused: Gaat het niet om zijn moslims toch ? en ik ben geadopteerd door mijn marokkaanse ouders. Voel me marokkaan dus ja..........

Jemal2002
29-12-2002, 04:10

Origineel gepost door Kadir Dan zou je Moslim jongens moeten zeggen, en neit Marokkanen;) Zijn toch marokkanen hier? of wat?

Miss_Banana
29-12-2002, 05:05
Origineel gepost door elmarocani ik hoef niks aan mijn vrouwtje uit te leggen!! en dat gaat ze ook niet vragen ;) ps: ik heb niet gezegd dat ik ontmaagd ben! ;) Maar ook niet ontkend!

Lady_moi
29-12-2002, 10:36
ik vind het gewoon triestig wij moeten ons da nie riskeren en geen haartje op mijn hoofd denkt er ook aan om zoiets te doen,het stoort me ook nie of die jongens nu ontmaagd om over hen te oordelen laat ik da over aan allah (sws)

Jemal2002
29-12-2002, 14:41
Origineel gepost door Kadir Nou, je hebt hier toch echt( Hoe verbazingwekkend het ook voor je is) een Turk voor je. En voor zover ik het begrepen heb, ben jijzelf ook Puerto Ricaan toch. lees me vorige reactie.......

Abden_nour
29-12-2002, 14:43
Kadir jij bent ook geen mocro wat kom jij nu ouwehoeren

Liloesh
29-12-2002, 14:44
Origineel gepost door Jemal2002 Hebben jullie geen berouw voor je ouders je familie en voor Allah (swt) Hoe wil je dit later uitleggen aan je toekomstige vrouw. Hoe kunnen jullie zo iets doen het is gewoon een schande! :verdriet: Waarom moeten jullie als ******** gedragen!!!!!! :kwaad: ik zou het erg vinden als die van mij geen maagd meer is...maar dat merk je niet hoor, en bij een meisje juist wel. daarom wordt er ook zo veel nadruk gelegd op de meisjes.

Obiwan_kenobi
29-12-2002, 14:47
Nou ik heb er geen spijt van . Waarom zou ik . Het was lekker is lekker en zal lekker zijn en blijf het doen ook.

Toufik19
29-12-2002, 14:48
wat die ontmaagde marokkaanse ******lopers doen,interesseert mij niet.nu is het wel "lekker" en zo,maar later zullen ze de tol hiervan wel betalen.het enige dat mij ontzettend irriteert,is dat het net diezelfde ontmaagde ***marokkaantjes zijn die later van hun vrouw gaan EISEN dat ze nog maagd is,terwijl zijzelf het niet zijn.

Toufik19
29-12-2002, 14:50
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Nou ik heb er geen spijt van . Waarom zou ik . Het was lekker is lekker en zal lekker zijn en blijf het doen ook. veel plezier en probeer maar te bedenken wat je gaat zeggen als je hierover wordt ondervraagd op de Dag der Opstanding

Obiwan_kenobi
29-12-2002, 14:51
Origineel gepost door Toufik19 veel plezier en probeer maar te bedenken wat je gaat zeggen als je hierover wordt ondervraagd op de Dag der Opstanding Het was heel lekker!

Liloesh
29-12-2002, 14:52

Origineel gepost door Toufik19 wat die ontmaagde marokkaanse ******lopers doen,interesseert mij niet.nu is het wel "lekker" en zo,maar later zullen ze de tol hiervan wel betalen.het enige dat mij ontzettend irriteert,is dat het net diezelfde ontmaagde ***marokkaantjes zijn die later van hun vrouw gaan EISEN dat ze nog maagd is,terwijl zijzelf het niet zijn. ja dat is eigenlijk wel zo...en als hun vrouw dan niet maagd meer is worden ze dan wel kwaad i don't get it

Pagina's : [1] 2 3 4