Bekijk originele versie : Gescheiden Singles Hoekje..
Violetje23
27-03-2011, 19:00
Beste leden,
Zoals je al kunt lezen is deze topic bedoelt voor gescheiden singles.
Ben jij ook gescheiden en heb je behoefte om met elkaar onze ervaringen te delen en een luisterende oor nodig hebben..Dan is deze topic er voor jou:D
Duss dames en heren die gescheiden zijn met of zonder kids..Meld je en wie weet hebben we wat aan elkaar..
Groetjesss
miss-assia
27-03-2011, 19:06
oke zijn er ook leuke betrouwbare meiden/vrouwen met of zonder kids die behoeften hebben om gezellig mee te gaan winkelen of dagje antwerpen of zoiets. gewoon weer plezier maken. om ons verdriet te vergeten.
heb zelf auto dus vervoer is geen probleem.
laat het maar weten
Violetje23
27-03-2011, 19:10
oke zijn er ook leuke betrouwbare meiden/vrouwen met of zonder kids die behoeften hebben om gezellig mee te gaan winkelen of dagje antwerpen of zoiets. gewoon weer plezier maken. om ons verdriet te vergeten.
heb zelf auto dus vervoer is geen probleem.
laat het maar weten
Dat is een leuk idee, als er meer dames zijn die daar ook voor open staan dan zou het een leuke dag worden..
Heb jij kids?
miss-assia
27-03-2011, 19:48
kom op dames durf jullie te melden
miss-assia
28-03-2011, 15:51
bedank voor jullie prive mailtjes...
we gaan het zeker gezellig hebben wie sluit er nog bij
laat wat van jullie horen...prive mailtjes mag nog steeds als je niet openbaar willen melden:banana:
Violetje23
28-03-2011, 17:37
bedank voor jullie prive mailtjes...
we gaan het zeker gezellig hebben wie sluit er nog bij
laat wat van jullie horen...prive mailtjes mag nog steeds als je niet openbaar willen melden:banana:
En? Genoeg reacties gehad?
salaam vrouwen,
ik ben nog getrouwd maar wij leven gescheiden van elkaar de echtscheiding ligt bij de rechtbank., ik heb 2 kinderen lijkt mij wel leuk om ervaringen te delen en adviezen te krijgen hoe ieder ermee omgaat.
groetjes sweet rose
Violetje23
29-03-2011, 17:09
salaam vrouwen,
ik ben nog getrouwd maar wij leven gescheiden van elkaar de echtscheiding ligt bij de rechtbank., ik heb 2 kinderen lijkt mij wel leuk om ervaringen te delen en adviezen te krijgen hoe ieder ermee omgaat.
groetjessweet rose
Salaam,
Wat vervelend zeg! Maar wil jij niet scheiden dan en hoe gaan jouw kinderen ermee om?
Ik heb geen kinderen maar het lijkt mij zwaarl om alleenstaande moeder te zijn.
in het begin is het zwaar voor mijzelf en de kinderen ook.
de kinderen die missen hun vader maar ik moet door met mijn leven.
naarmate de tijd verstrijkt wen je aan de situatie, maar ik weet dat dit niet mijn schuld is en ik ga niet met iemand verder die mijn leven kapot maakt dat verdien ik en de kinderen niet. door deze situatie ben ik er alleen maar sterker van geworden. Soms wil ik nog dat het goed komt maar dan denk ik aan de tijd dat ik met hem heb geleefd dan ben ik echt beter af.
ik wist nooit dat ik zo sterk kan zijn en de kracht had om door te gaan.
Violetje23
29-03-2011, 19:51
QUOTE=rose32;95003668]in het begin is het zwaar voor mijzelf en de kinderen ook.
de kinderen die missen hun vader maar ik moet door met mijn leven.
naarmate de tijd verstrijkt wen je aan de situatie, maar ik weet dat dit niet mijn schuld is en ik ga niet met iemand verder die mijn leven kapot maakt dat verdien ik en de kinderen niet. door deze situatie ben ik er alleen maar sterker van geworden. Soms wil ik nog dat het goed komt maar dan denk ik aan de tijd dat ik met hem heb geleefd dan ben ik echt beter af.
ik wist nooit dat ik zo sterk kan zijn en de kracht had om door te gaan.[/QUOTE]
Petje af meid! Ik vind het heel bijzonder van jou dat je alsnog verder met je leven gaat en jij je aandacht op je kinderen richt. Je hebt uiteindelijk 2 engeltjes gekregen die hier geen schuld aan hebben dus het is wel ergens goed vooor geweest. Het is goed om het een plekje te geven en de tijd ervoor neemt om het te verwerken. De meeste onderschattten een echtscheiding niet wetend dat het je geestelijk en fysiek kapot kan maken. Wonder boven wonder kom je er toch wel booven op met de hulp van allah s.w.t.
ja het klopt dat het je fysiek, geestelijk en lichaamlijk kapot maakt.
ik was ook in het begin heel depressief en had nergens zin in ik zverzorgde mij zelf niet maar ik heb het allemaal overwonnen hmdl.
dank je wel voor je lieve woorden oegtie en voor je reactie.
Violetje23
29-03-2011, 22:06
ja het klopt dat het je fysiek, geestelijk en lichaamlijk kapot maakt.
ik was ook in het begin heel depressief en had nergens zin in ik zverzorgde mij zelf niet maar ik heb het allemaal overwonnen hmdl.
dank je wel voor je lieve woorden oegtie en voor je reactie.
Geen dank, daar is deze topic voor bedoeld.
Het ergste van alles is, is dat ik er alles aan heb gedaan om te redden wat er te redden valt maar helaas het heeft niet mogen baten. Ik werd niet depressief en wilde het ook niet zover laten komen. Ik voelde mij wel bedrogen omdat je met de juiste intentie in het huwelijk treed en jammer is dat dat niet van beide kanten was.
Violetje23
29-03-2011, 22:12
(QUOTE=Kenza20;95015268]up[/QUOTE]
Thnx vooor het uppen
miss-assia
31-03-2011, 09:46
nou er hebben al 5 personen gemeld met en zonder kids ben echt blij mee.
ik denk dat ik eerst mijn msn geef...dat praat makkelijker en hopelijk dat jullie betrouwbaar zijn.
en dan kunnen we lkkr met een groepje gezellig weg
Violetje23
01-04-2011, 10:31
nou er hebben al 5 personen gemeld met en zonder kids ben echt blij mee.
ik denk dat ik eerst mijn msn geef...dat praat makkelijker en hopelijk dat jullie betrouwbaar zijn.
en dan kunnen we lkkr met een groepje gezellig weg
Oke, dat is leuk.. Pm je msn..:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.