Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sproeten hoe krijg ik ze weg???/

Pagina's : [1] 2

sensitive
29-09-2004, 23:33

Lieve mensen, ik zit nl. met een probleem: ik heb op mijn gezicht van die lelijke sproeten en vind ze zelf afschuwelijk. Mensen zeggen vaak tegen me dat ze me echt heel lief staan en meer van dat soort onzin. Ik zelf heb er veel hinder aan ik heb van alles geprobeerd niks helpt. Vooral in de zomer dan is mijn hele gezicht bedekt gewoon, ik droom echt van een mooi "schoon" gezicht. Wie o wie kan mij helpen wat ik eraan kan doen... ik haat die dingen!!!!!!!!!!!!!!

sensitive
29-09-2004, 23:56
En is het alleen op je gezicht of ook op je lichaam en heb je al iets tegen geprobeerd? Het is echt smerig he ik baal er echt van als een stekker!!!

Zaroka
01-10-2004, 17:06
met een citroen over gaan, het duurt wel een tijdje maar het vervaagd geleidelijk aan..

marocciatje
02-10-2004, 12:13
Hai dames, Tis misschien erg cliché en jullie zullen het ook erg vaak gehoord hebben [wat jullie niet leuk vinden] maar wees blij met wat Allah (swt) jullie gegeven heeft. Die sproeten horen nu eenmaal bij jullie en er zijn heel wat meiden die ook graag sproeten willen hebben [een van de 7 schoonheidstekenen ;)]. Heb er vrede mee, sproetjes gaan niet weg, tenzij je een of andere laser-iets gaat ondergaan. Liefs

sensitive
02-10-2004, 14:00

Heb ook laser geprobeerd ook dat wou niet helpen. Schoonheidsteken? amahoela!! je weet niet waar je het overhebt lieverd, als je ze had piepte je wel anders.... het is gewoon smerig. Maar toch bedankt voor je reactie ik neem aan dat je het goed bedoelt.

Zaroka
02-10-2004, 20:42
Zure melk kan worden gebruikt om sproetjes te bleken.

marocciatje
03-10-2004, 21:15
Heb ook laser geprobeerd ook dat wou niet helpen. Schoonheidsteken? amahoela!! je weet niet waar je het overhebt lieverd, als je ze had piepte je wel anders.... het is gewoon smerig. Maar toch bedankt voor je reactie ik neem aan dat je het goed bedoelt. Hmmmm, ik zal voortaan weer een hart onder de riem steken bij iemand op dit forum! :confused: Damn, waarom zou ik zo'n reactie plaatsen dan behalve als het goed bedoeld is? Never mind.....een vriendelijk woord wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd! :ego: By the way: ik heb zelf wat sproetjes op mn neus [die van de zomer meer worden] en vind ze zelf bééldig! Ik dank Allah (swt) elke dag voor het volmaakt zijn van mijn uiterlijk, in die zin dat ik geen enkele ernstige afwijking heb! Allah Yehfedna. Wens je veel succes met het "bestrijden van je sproeten". Ciao

faizaatje79
04-10-2004, 00:23
Ik heb ze overal Op mijn neus mijn wangen Mijn schouders En ik ben er heeeeeeeeeeel erg blij mee Ga vooral prusten aan je gezicht Zijn genoeg mensen die misvormd zijn en ga alsjeblieft de problemen niet opzoeken Plastische chirurgie maakt het probleem vaak alleen erger Maarre ik hoop dat je je er bij neerlegt dat je ze nu eenmaal hebt en dat ze bij je horen Zo niet, succes!!!

imanexxx
04-10-2004, 11:16
Sproetjes zijn toch schattig? Wat is daar nu lelijk aan? Ik begrijp niet waarom mensen vanalles proberen te doen om ze weg te krijgen! Ik heb nu wel geen sproeten, maar ik zou het totaal niet erg vinden moest ik ze wel hebben....

imanexxx
04-10-2004, 11:17
Hmmmm, ik zal voortaan weer een hart onder de riem steken bij iemand op dit forum! :confused: Damn, waarom zou ik zo'n reactie plaatsen dan behalve als het goed bedoeld is? Never mind.....een vriendelijk woord wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd! :ego: By the way: ik heb zelf wat sproetjes op mn neus [die van de zomer meer worden] en vind ze zelf bééldig! Ik dank Allah (swt) elke dag voor het volmaakt zijn van mijn uiterlijk, in die zin dat ik geen enkele ernstige afwijking heb! Allah Yehfedna. Wens je veel succes met het "bestrijden van je sproeten". Ciao Groot gelijk heb je! :)

marocciatje
04-10-2004, 19:13
Groot gelijk heb je! :) Thank You :hoedaf:

Turk_70
22-10-2004, 17:23
Ik heb zelf ook sproeten en heb er in Turkije een creme ervoor gekregen dat ook daadwerkelijk werkt het het EXPIGMENT en dan %4 in NL heb je deze helaas niet ma wat je het beste ook kunt doen is in een kom melk schijfjes komkommer indoen en dit elke avond en ochtend op je gezicht smeren en laten drogen en dan weer uitwassen, weet niet zeker of het werkt heb het namelijk niet een lange tijd gedaan, ma hoop dat het bij jou wel werkt. SUcces ;) (K)(K)

sensitive
23-10-2004, 18:17
Bedankt allemaal voor jullie reacties.Turk 70 heb je die creme al geprobeerd dan en is het echt goed zijn ze nu weg bij jou of niet? kun je me helpen eraan te komen?

Turk_70
24-10-2004, 00:31
Bij mij heeft het wel gewerkt iedereen zegt dat mijn sproeten zijn verdwenen, maar iedereen heeft natuurlijk weer een andere soort huid, heb m na de vakantie elke ochtend en avond op me gezicht aangebracht na het reinigen, je krijgt er ook een hele fijne zachte huid van, k denk dat je het beste aan iemand kunt vragen die naar TUrkije op vakantie gaat, het zit in een tube, na 1 à 2 tube heb je al resultaat hij kost ongeveer 3 euro dacht ik good luck ;) (K)(K) Turk :D

Prinsesje_
24-10-2004, 00:45

Een vraagje aan Turk 70, Maar verdwijnen de sproeten dan voor altijd of komen zeer weer terug als je gaat zonnen???

Pagina's : [1] 2