Bekijk originele versie : Hoe lang pikken wij dit nog, Marokkaans gezin onterecht opgepakt & vernederd in cel!
Saima_hel666
29-09-2004, 18:34
Ze zijn nog net niet doodgeslagen, maar dit is de vokegnde stap, van dit rascistisch, narcistissc en paternalistisch k.utland.
Met hoogste verbazing heb ik gekeken naar de ontwikkelingen en de reacties van moslimotrganisatie en media. Het wordt allemaal zeer stil gehouden. De wetten zijn grovelijk overtreden. Je krijgt te horen dat de OM geen verder mededelingen willen doen, omdat er geen bewijzen zijn.
HET IS SCHANDALIG EN DIT VRAAG OM ACTIE. EEN GROEP MAROKKANEN MOETEN OOK EEN KAASKOP GEZIN ENKELE UREN VAN HUN VRIJHEID BEROVEN.
DIT IS PURE DISCRIMINATIE EN DEMONISERING VAN EEN GROEP EN DAT MOET GEWRAAKT WORDEN.
Is aanzetten tot ontvoering/gijzeling reden genoeg om iemand een paar uur vast te zetten?
:zwaai:
Hahaha zielig meisje. Ga ff een paar uur hardlopen ofzo, dan raak je wat energie kwijt. :D
van dit rascistisch, narcistissc en paternalistisch k.utland.
:D :nijn: kijk eens in een woordenboek ;)
Beter een fout dan explosies zoals in Madrid :cool:
waarschuwer
29-09-2004, 18:43
:D :nijn: kijk eens in een woordenboek ;)
Beter een fout dan explosies zoals in Madrid :cool:
Er worden regelmatig mensen ten onrechte opgepakt en weer vrijgelaten. Het zou erger zijn als ze 3 jaar zonder proces in een vunzige kerker tussen 40 met HIV-besmette criminelen zouden moeten doorbrengen.
Saima_hel666
29-09-2004, 18:46
Hahaha zielig meisje. Ga ff een paar uur hardlopen ofzo, dan raak je wat energie kwijt. :D
Reageer met je kaaskop gewoon op een bericht en anders regaeer niet.
Je vergeet dat je een zieligperrsoon moet zijn om zelf eentj te kunnen herkennen. Smerige varkenskop. Tief effe een eindje op naar Joods.nl of naar Vlaamsblok.BE.
Jullie varkenskoppen worden hier gehaat. Ik zou maar effe een toontje lager zingen tering kaaskop die zich bevind ter hoogte van een kruispakket!
Ik hoop dat je moeder ook wordt opgepakt met een ster en met haar hoofd in een gasoven wordt geduwd, dan is het opeens een hot item en dan is de wereld te klein smerig varken!
Saima_hel666
29-09-2004, 18:48
Er worden regelmatig mensen ten onrechte opgepakt en weer vrijgelaten. Het zou erger zijn als ze 3 jaar zonder proces in een vunzige kerker tussen 40 met HIV-besmette criminelen zouden moeten doorbrengen.
Bedek het maar weer met de vieze mantel der liefde smerige kaaskop! Tfoeeeeeee! 3lik alsmagot :aftel:
waarschuwer
29-09-2004, 18:49
Tfoeeeeeee! 3lik alsmagot :aftel:
Dat brabbeltaaltje begrijp ik niet, helleveeg.
Ik ben wel blij met een harde aanpak van potentiele moslimterroristjes als Shamir A., daar hebben we tenslotte politie voor.
Jullie varkenskoppen worden hier gehaat. Ik zou maar effe een toontje lager zingen tering kaaskop die zich bevind ter hoogte van een kruispakket!
Ik hoop dat je moeder ook wordt opgepakt met een ster en met haar hoofd in een gasoven wordt geduwd, dan is het opeens een hot item en dan is de wereld te klein smerig varken!
Een zeer vroom islamitisch antwoord hoor, jouw onderschrift over een ummah is gewoon grote shit .
knorknor
29-09-2004, 18:52
Ze zijn nog net niet doodgeslagen, maar dit is de vokegnde stap, van dit rascistisch, narcistissc en paternalistisch k.utland.
En wat doe je hier dan nog?
amazigharifi
29-09-2004, 18:53
Met hoogste verbazing heb ik gekeken naar de ontwikkelingen en de reacties van moslimotrganisatie en media. Het wordt allemaal zeer stil gehouden. De wetten zijn grovelijk overtreden. Je krijgt te horen dat de OM geen verder mededelingen willen doen, omdat er geen bewijzen zijn.
HET IS SCHANDALIG EN DIT VRAAG OM ACTIE. EEN GROEP MAROKKANEN MOETEN OOK EEN KAASKOP GEZIN ENKELE UREN VAN HUN VRIJHEID BEROVEN.
DIT IS PURE DISCRIMINATIE EN DEMONISERING VAN EEN GROEP EN DAT MOET GEWRAAKT WORDEN.
hellemaal mee eens. die donner is een hitler en moet aangepakt worden. dit is de druppel die emmer doet over lopen. donner moet gedwongen worden zijn eccusses aan te bieden aan het gezin. deze hitler is bezig met terroriseren van de moslims in dit land met het oog op stemmingmakerij in dit land. dit mag niet zomaar voorbij gaan. donner zal en moet zijn excusses aanbieden.
actie moet er komen tegen deze hitler van moslims.
ik weet zeker dat hij wist dat er niets te vinden was in het huis van het gezin. hij gebruikt terrorisme als een excuss om moslims te terroriseren. door deze gezin te beschuldigen van terrorisme probeert hij op deze manier een stemming van angst te zaaien onder de bevolking.
actie moet er komen tegen deze hitler van moslims.
ik weet zeker dat hij wist dat er niets te vinden was in het huis van het gezin maar is er op uit om moslims te terroriseren door deze gezin te beschuldigen van terrorisme en probeert op deze manier een stemming van angst te zaaien onder de bevolking.
hahaha, wat een retoriek, pas maar op dat je geen proces wegens belediging aan de broek krijgt ;)
Eftelyah
29-09-2004, 18:59
Reageer met je kaaskop gewoon op een bericht en anders regaeer niet.
Je vergeet dat je een zieligperrsoon moet zijn om zelf eentj te kunnen herkennen. Smerige varkenskop. Tief effe een eindje op naar Joods.nl of naar Vlaamsblok.BE.
Asalamou alykoum
Dame ik ben het met je eens dat dit voorval vreselijk is en
dat hiertegen zeker iets moet worden ondernomen.
Maar let wel op je taalgebruik graag,schelden is HARAM
Wa Salaam
amazigharifi
29-09-2004, 19:00
hahaha, wat een retoriek, pas maar op dat je geen proces wegens belediging aan de broek krijgt ;)
kom maar op met je proces als je durft. of ben je zo een mietje die een grote bek heeft achter de pc maar in werkelijkheid een grote mietje die geen woorden zegt op straat waneer iemand langs je loopt.
kom maar mietje met je proces.
knorknor
29-09-2004, 19:03
Rustig maar Saima, hun tijd komt nog wel. Ze denken dat ze de marokkanen ongestraft kunnen vernederen en onderdrukken, maar ze begaan een grote fout.
Welke tijd komt nog? Dat jij een baan neemt, is dat je wraak op de nederlanders?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.