Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik denk dat ik verliefd ben!!!!

lelalaila
29-09-2004, 15:59

selaam, afgelopen week kwam mij vriendin met een vraag naar me toe. ze vroeg me wanneer je nou verliefd bent? want ze vind iemand leuk maar weet niet of ze verliefd is!!! ik kon haar daar geen antwoord op geven omdat ik eigelijk nooit verliefd ben geweest!! ik hoop dat iemand het van jullie wel weet!! ik weet wel dat als hij langs komt lopen dat ze helemaal rood :love: :romance: wordt. ze krijgt een raar gevoel van binnen!!! wie o wie kan mij vertellen hoe het zit!!! :p beslama,

Lella_Roosje
29-09-2004, 17:07
Dus je vriendinnetje is verliefd?

princess87
29-09-2004, 17:24
ja als ze het zegt :rolleyes:

mocrochicka2005
29-09-2004, 19:43
vriendinnetje is vlieft:D

nora_zairi
29-09-2004, 19:46

hmmm je vriendinntje is verliefd:love2:

mocrochicka2005
29-09-2004, 19:47
zij wil advies en wij lopen te zeggen dat haar vriendinnetje vlieft is :hihi:

rooudaina_18
29-09-2004, 20:05
Wanneer je verliefd bent, heb je zoo een warm gevoel van binnen. Je denkt constant aan die leuke jonge, als je aan hem denkt maakt je hart zelfs een sprongetje. Als hij in j ebuurt komt krijg je het warm van binnen, je buik begint te draaien. Verliefd zijn is een heerlijk gevoel, vooral als het goed gaat tussen jou en je partner. :love: Dat is mijn ervaring, wat betreft het verliefd zijn. Hoop je voldoende aanwijzingen te hebben gegeven.

lelalaila
30-09-2004, 11:49
Wanneer je verliefd bent, heb je zoo een warm gevoel van binnen. Je denkt constant aan die leuke jonge, als je aan hem denkt maakt je hart zelfs een sprongetje. Als hij in j ebuurt komt krijg je het warm van binnen, je buik begint te draaien. Verliefd zijn is een heerlijk gevoel, vooral als het goed gaat tussen jou en je partner. :love: Dat is mijn ervaring, wat betreft het verliefd zijn. Hoop je voldoende aanwijzingen te hebben gegeven. ja dankjewel ik ga het haar zeker vertellen!!! groetjes,

mocrochicka2005
30-09-2004, 12:48
;)...............................................

lella_berkania1
31-12-2004, 13:16
haha dat is tog een gevool joh dat kan aleen zij wete of ze verliefd is en niemand anders beslaama bizou moi xx

Rifia_alhoceima
08-01-2005, 14:02
Maar wat moet je dan doen als je verliefd bent en het is wederzijds???? Want een relatie is toch haram voor het huwelijk?? Echt irritant jonge hahah, maar ja, wat moet je dan doen???? Dat soort relaties zijn wel haram voor het huwelijk, weet ik......... :( Ik wil ook weten wat moet je dan doen als je......(verliefd)........bent???? :traan1: