Bekijk originele versie : Marokko houdt emigranten tegen
Marokko heeft afgelopen weekeinde 148 mensen opgepakt bij een actie tegen illegale emigratie. Het staatspersbureau MAP heeft dat gemeld.
De autoriteiten hopen dat acties als deze helpen de uitstroom van grote groepen mensen naar Europa te stoppen. Voor veel Afrikanen vormt Marokko de uitvalsbasis van hun reis naar Europa. Europese landen hebben Marokko onder druk gezet om meer te doen tegen de illegale emigratie.
Eerder deze maand meldde de Marokkaanse regering in 2004 de oversteek van al bijna twintigduizend mensen te hebben voorkomen.
utrechtsterr
29-09-2004, 13:16
Voor de Afrikanen is Marokko een hemel :p
Hoessein28
29-09-2004, 13:17
Marokko heeft afgelopen weekeinde 148 mensen opgepakt bij een actie tegen illegale emigratie. Het staatspersbureau MAP heeft dat gemeld.
De autoriteiten hopen dat acties als deze helpen de uitstroom van grote groepen mensen naar Europa te stoppen. Voor veel Afrikanen vormt Marokko de uitvalsbasis van hun reis naar Europa. Europese landen hebben Marokko onder druk gezet om meer te doen tegen de illegale emigratie.
Eerder deze maand meldde de Marokkaanse regering in 2004 de oversteek van al bijna twintigduizend mensen te hebben voorkomen..
Kunnen we deze 148 afrikanen een verblijfsvergunning geven en 148 criminele Marokkanen het land uit*******en?!?!? :rolleyes:
.
Kunnen we deze 148 afrikanen een verblijfsvergunning geven en 148 criminele Marokkanen het land uit*******en?!?!? :rolleyes:
kunnen ze je moeder niet daar de zee in dumpen zodat ze eroverheen kunnen lopen naar europa?
Hoessein28
29-09-2004, 13:24
kunnen ze je moeder niet daar de zee in dumpen zodat ze eroverheen kunnen lopen naar europa?.
Ik vind het geen slechte ruil......ik praat welover criminelen en daarbij geef ik 148 mensen een nieuwe toekomst ! Vind jij criminelen van belang dan voor de Marokkaanse gemeenschap?
Mijn moeder is reeds dood en is reeds begraven in Marokko......
utrechtsterr
29-09-2004, 13:24
.
Lever jij je verblijsvergunning dan ook maar in. :p
.
Ik vind het geen slechte ruil......ik praat welover criminelen en daarbij geef ik 148 mensen een nieuwe toekomst ! Vind jij criminelen van belang dan voor de Marokkaanse gemeenschap?
Mijn moeder is reeds dood en is reeds begraven in Marokko......
wat moet marokko met die criminelen?
Hoessein28
29-09-2004, 13:32
Jij snapt ook niks he grover?!?, 148 maal plus/minus 1m75 is bijna 260 m dan zijn we al een heel stuk over de Middelandse Zee. (Mijn moeder was maar 1m74).
(Nog een ding over mijn moeder en ik vertel iedereen dat je een homo bent)
Jij snapt ook niks he grover?!?, 148 maal plus/minus 1m75 is bijna 260 m dan zijn we al een heel stuk over de Middelandse Zee. (Mijn moeder was maar 1m74).
(Nog een ding over mijn moeder en ik vertel iedereen dat je een homo bent)
:nerd: :nerd:
utrechtsterr
29-09-2004, 13:36
wat moet marokko met die criminelen?
Misschien is het wel btr, In marokko worden ze hard aangepakt dan hier in Nl :rolleyes:
Hoessein28
29-09-2004, 13:40
Misschien is het wel btr, In marokko worden ze hard aangepakt dan hier in Nl :rolleyes:.
Grover heeft natuurlijk gelijk als hij zegt dat Nederlandse criminelen (ook al hebben ze Marokkaanse ouders ) in Nederland opgesloten moeten worden.
Ik heb daarzo in rifgebergte in Nador veel zwarte mensen gezien daarzo bleven om te werken tot ze een reis kunnen betalen richting de EU
en die integreren gewoon in marokko want ze leren zelfs de berberse taal daarzo
utrechtsterr
29-09-2004, 13:43
.
Grover heeft natuurlijk gelijk als hij zegt dat Nederlandse criminelen (ook al hebben ze Marokkaanse ouders ) in Nederland opgesloten moeten worden.
Daar ben k het ook mee eens, maar of het wat zal opleveren hier vast zitten. ;)
0rgoglio
29-09-2004, 13:55
Denken jullie nu echt dat de kaaskoppen de couscouskoppen met rust zullen laten wanneer de couscous-criminelen overboord gekieperd worden?! Denk toch eens na en stop het gedans naar kaaskop-p*pen!
Alsof de hoogopgeleide Islam praktiserende Marokkaan het daglicht wordt gegund.....komop hé, we leven in een land dat tolerant is. Vast!
Orgo :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.