Bekijk originele versie : voor degenen die geld,rijkdom,macht,etc willen hebben
Toufik19
28-12-2002, 19:02
"Weet, dat het wereldse leven, alleen spel, vermaak, praalvertoon, pochelij onder elkander, wedijver in vermeerdering van rijkdom en kinderen, is als de regen waardoor het plantenleven de kwekers verblijdt. Dan droogt het op, gij ziet het geel worden en vergaan. En in het Hiernamaals is er een strenge straf en Allah's vergiffenis en welbehagen. En het leven dezer wereld is niets anders dan een zaak van begoocheling."
Ik vond het nodig om het eens te publiceren,en zeker in deze tijden waar iedereen verblind wordt/is door het materialisme.
Deze vers komt uit Soerat Al-Hadied.
Nounousa
28-12-2002, 19:03
mashallah :D
Toufik19
28-12-2002, 19:06
Origineel gepost door Hindje
mashallah :D
hopelijk beseffen ze het,want er is een kans dat ze het morgenvroeg vergeten zijn.
Origineel gepost door Toufik19
"Weet, dat het wereldse leven, alleen spel, vermaak, praalvertoon, pochelij onder elkander, wedijver in vermeerdering van rijkdom en kinderen, is als de regen waardoor het plantenleven de kwekers verblijdt. Dan droogt het op, gij ziet het geel worden en vergaan. En in het Hiernamaals is er een strenge straf en Allah's vergiffenis en welbehagen. En het leven dezer wereld is niets anders dan een zaak van begoocheling."
Ik vond het nodig om het eens te publiceren,en zeker in deze tijden waar iedereen verblind wordt/is door het materialisme.
Deze vers komt uit Soerat Al-Hadied.
they have to face it: it's the truth
als mijn vader gaat overlijden krijg zijn huizen...zijn grond...en natuurlijk zijn geld :D
en hoe zit het dan...ben ik dan verkeerd bezig????
Toufik19
28-12-2002, 19:10
Origineel gepost door suggerbabe
they have to face it: it's the truth
er is maar 1 waarheid inderdaad,en velen zullen later nog verbaasd opkijken
er is maar 1 waarheid inderdaad,en velen zullen later nog verbaasd opkijken
yep...
Toufik19
28-12-2002, 19:13
Origineel gepost door emsoem
als mijn vader gaat overlijden krijg zijn huizen...zijn grond...en natuurlijk zijn geld :D
nee,dat mag,maar je moet toch een gedeelte weggeven.
"Wanneer verwanten en wezen en de armen bij de verdeling (der erfenis) aanwezig zijn, geeft hun er iets van en spreekt vriendelijke woorden tot hen."
(soerat al-nisaa)
Als je alleen maar streeft naar meer materialisme en GelD dan zul je altijd blinD zijn voor Geluk.En dan ben je als mens ook nooit tevreDen..
nee,dat mag,maar je moet toch een gedeelte weggeven.
"Wanneer verwanten en wezen en de armen bij de verdeling (der erfenis) aanwezig zijn, geeft hun er iets van en spreekt vriendelijke woorden tot hen."
(soerat al-nisaa)
oke ik geef het aan mijn zoon (als ik dood ben dan he)
en jah die armen krijgen van mij wle geld hoor...zowiezo
=emsoem=
hahahah:lol: :jammer: ik krijg meer :p just kidding rijkdom is niet alles he
nasira :zwaai:
Toufik19
28-12-2002, 19:16
oke ik geef het aan mijn zoon (als ik dood ben dan he)
en jah die armen krijgen van mij wle geld hoor...zowiezo
=emsoem=
met verwanten bedoelt men ook zussen,broers,etc
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.