Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hafla Anissa 26 september

LZN
29-09-2004, 11:35

Beste dames, Wie van jullie zijn naar het ***** anissa evenement gegaan? en wat vonden jullie ervan? Ben er zelf geweest en vond het harstikke leuk, naar mijn mening was het een geslaagde evenement. groetjes Saar.

Carmela
29-09-2004, 12:37
[B] GEEN ene **** aan!!!!!! stelletje kinderen bijelkaar!!!!!!!!

bent_Quemado
30-09-2004, 19:47
Was er ook maar moet eerlijk toegeven dat ik veel en veel leukere feesten heb meegemaakt! Volgende Hafla Anissa op 23 November 2004..... weet niet ofda ik ga... :ego: ... Douzi was daarentegen wel leuk.... :eek: ... Wat Dakka Marrakchia betreft... had veel liever El Manar in plaats van Sindibad gehad! They Can Yell.... men oren man! Maar Sondoz was men toppertje... Mickey Blue Eyes.

bent_Quemado
01-10-2004, 19:06
ik was daar ook en vond het heeel leukkk hoor maar dat er weer halfa anissa op 23 nov ik dnek het niet anders zou ik het wel weten Da werd op het laatst geroepen...! Toen alle meiden richting de kelder gigen om een Foto'tje met Douzi te scoren... Ik zou je het fijne er ook niet van kunnen vertellen! Mickey Blue Eyes.

bent_Quemado
04-10-2004, 14:18

nou dat kan........... Maar misschien heb ik jouw daar gezien:) ??? Da kan inderdaad wel eens wezen...! Met wie was je daar.....??! En waar bevond u zich... :maf: .... ?!! Mickey Blue Eyes.

bent_Quemado
04-10-2004, 18:40
ahhaha ik was daar ook maar was meer back stage was fotos aan het maken op de podium voor de modellen had een ros bruin achtige truitje aan en jahhh heb ook gedanst tuurlijk Hmmm, bent ge ook een van de modellen geweest? Heb een rare eigenschap.... kijk anderen nimmer aan! Dus kan het rossige truitje niet meer boven halen.... :maf: ... Mickey Blue Eyes.

bent_Quemado
05-10-2004, 19:15
NEEH heb niet gelopen maar was wel vaak op de podium om fotos te maken maar jahh.. volgens mijn weet je het niet volgende keer dan dan zie ik je wel okaii x xikram Ahzo... is Goed! Maar goed.... volgens mij weet ik wel wie ik voor me heb... in naam dan!?! Zuske van men grote vrienden achter Intersection??? Heb ze gemist dit jaar! Mickey Blue Eyes.