Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijke Bruid

Pagina's : [1] 2 3 4

MarocNerds
28-12-2002, 17:36

Na lang wikken en wegen besloot ik toch maar om dit met jullie te delen: bro's en sista's, Dit is mij overkomen.............. Het is geen waarschuwing en ook geen verhaal met een diepe moraal maar slechts................ Zo'n zeven jaar geleden ontmoette ik de "ware liefde van mijn leven" ik was opslag verliefd (zij was degene met wie ik de rest van mijn leven wilde delen) We leerden elkaar kennen op een bruiloft van een gezamenlijke kennis,zij was de ideale vrouw voormij,ze was netjes oogverblindend mooi en ze hield van mij! het duurde best wel lang voordat we echt met elkaar omgingen, zo'n 4 jaar dat we elkaar "schaduwden"........... om jullie veel tijd te besparen we kregen samen een mooie relatie en waren het droomstel.Zij was 24 en ik 25 toen we gingen trouwen. nu komt het: Tijdens de huwelijksnacht toen het feest voorbij was en we aangekomen waren in ons afgehuurde suite in het Amstel Hotel... begon een lange nacht..................... Zij barste in snikken uit....en was ontroostbaar,ik dacht het komt vast door de zenuwen en uit puur geluk het waren een vermoeiende drie dagen en maandenlang van voorbereiding geweest. Ik probeerde haar te troosten met lieve woorden en veegde haar tranen van haar gezicht.....eventjes kreeg ik geen adem en tranen van geluk rolden van mijn gezicht.Ik dacht dit is het gelukkigste moment van mijn leven. toen hield ze op met huilen en keek me aan,"ik moet je wat vertellen ik ben geen maagd meer..! ik bleef als versteend haar aankijken en had nooit gedacht dat ik dit zou horen tijdens mijn huwelijksnacht.......het was zo slecht getimed dat mijn fierse erectie verschrompelde tot enkele millimeters......op het moment supreme dat zij had moeten zeggen "Ik hou van jouw..."verteld ze me dat ze "het" heeft gedaan met een paar "vriendjes" omdat ze dat heel natuurlijk vond.....ik begon haar uit te horen... met wie en wanneer terwijl ik me uit haar greep losmaakte.....en van haar af ging zitten op de rand van het bed........schrikbeelden en hallucinaties begonnen zich aan me op te brengen waarin ik haar zag in de armen van andere mannen ...........ik werd lichtelijk onwel en rende naar de badkamer waar ik in de badkuip hangend mijn maag inhoud leegde .....................door mijn hoofd raasde het en begon ik (zo leek het)te spinnen en draaien.........Ze had me weleens verteld dat ze weleens verliefd was geweest in de tijd dat we niet echt "iets met elkaar hadden" maar over een vriendje had ik nooit gehoord.......... ze pakte me bij mijn schouders vast en ik schudde haar van me af...... ze begon hysterisch te schreeuwen..............ik liep terug naar de suite en ging weer op het bed zitten ze kwam op haar knieen voor me zitten en pakte mijn handen vast en zei "ik was jong en onbesuisd vergeef me alsjeblieft je weet dat voor elkaar echt is en dat we voor elkaar gemaakt zijn........ik wou het je eerder vertellen...maar ik kon het niet..ik was bang je te verliezen....ik wilde het voor me houden maar toch moest ik het je vertellen.......ik wil dat je het begrijpt en dat het onze liefde niet in de weg zal staan" ik keek dwars door haar heen................................nog steeds zag ik onuitstaanbare beelden van haar in iemands armen en besefte dat ik mooi er in was getrapt in haar onschuldig voorkomen.........was het allemaal een ilussie al die tijd of had ik gewoon iemand nodig om van te houden en was ik in de armen gevallen van een "slang".......... ik begreep het niet meer waarom verteld ze dit wat is hier de bedoeling van,wat moet ik doen ............................... ik ging op het bed liggen.....................sloot mijn ogen........vaag op de achtergrond hoorde ik haar stem ........het verstomde..........ik bewoog me richting een diepe zwarte slaap...................

camiliaa
28-12-2002, 17:43
:huil: :huil: :huil: :huil: ik weet wat ik had gedaan als ik een man zou zijn...........

Ali_Z
28-12-2002, 17:43
Daarna kwam hij erachter dat ze ook nog een slaappil in zn drankje had gedaan.... :(

Letizia
28-12-2002, 17:44
ja jongen das zeker k ut voor je, hoe is het verder gelopen, zijn jullie nog bij elkaar ?

Ali_Z
28-12-2002, 17:47

He geloven jullie het?? Een marocnerd uit nerdendam die getrouwd is geweest met een bloedmooie dame....mooi verhaal Ali Z

Angel
28-12-2002, 17:48
zulke dingen gebeuren helaas :jammer:

nuriya
28-12-2002, 17:48
soo dat is pas erg als je dat pas op het laatste moment krijgt te horen!!

Letizia
28-12-2002, 17:49
Ja Kadir, ik denk dat ik het haar ook zou vergeven, ik bedoel ze heeft jou tenslotte tocg gekozen en met jou wil ze een toekomst. Als je van elkaar houdt dan is dat veel belangrijker....

Lady_moi
28-12-2002, 17:50
vertel voord

Ali_Z
28-12-2002, 17:53
Vergeven?? Ik trap haar zo het Hotel uit. Ze had het als een echte dame voor het huwelijk moeten vertellen!! Niet op je huwelijksnacht...is ze helemaal gek geworden. Op wat de mooiste nacht van je leven moet zijn krijg je zoiets te horen....3 dagen feest...geld, tijd en moeite erin gestoken...JA DAAAAAAAAAAAG OPZOUTEEEEEEEEEEEEEEEEE

Nessrine
28-12-2002, 18:00
Nou ik vind het wel een beetje nep, om het op de huwelijksnacht te zeggen, dat is gewoon niet eerlijk, het lijkt net alsof ze hem er ngeluisd heeft ofzo, van nu heb jeje handtekening gezet en is het moeilijker voor je om weg te gaan. Het is misschien wel moeilijk om het te vertellen, maar hij heeft het recht om het te weten, en als hij een eche man is en echt van je houdt, dan kijkt hij niet naar het verleden maar naar de toekomst, want je begint samen aan een nieuw begin, en aangezien de meeste jongens ook niet heilig zijn , moet het ook van een vrouw te accepteren zijn. Of hij accepteert het niet, daar heeft hij ook recht op,maar ja dan kun je gewoon uit elkaar gaan en niet de familieer in betrekken en een lelijke scheiding doormaken.

Lady_moi
28-12-2002, 18:05
die kan da tegen iedereen zeggen en dan is haar naam verwoest is ook beetje erg

MarocNerds
28-12-2002, 18:07
Ik zou graag ervaringen willen lezen van zowel mannen als vrouwen en wat zij dachten en hebben gedaan..........het hoeft niet perse op dezelfde manier gegaan te zijn maar om te weten wat ander op dit soort dingen reageren........... ik zal dan vertellen hoe het is afgelopen!

Lady_moi
28-12-2002, 18:09
nee vertel nu

Nounousa
28-12-2002, 18:12

zijn jullie nog samen?

Pagina's : [1] 2 3 4