Bekijk originele versie : Vraagje aan de zwangeren damens???
Prinsesje_
28-09-2004, 18:27
Hallo,
Ik heb even een vraagje aan de ervaren zwangere damens?
Ik heb afgelopen vrijdag een klein druppeltje bloed in mijn ****** gevonden, het leek een beetje op licht roze/oude bloed?? (sorry voor de details) en sinds dien niets meer??? alleen veel gelige afscheiding sinds dien!! en toen was het drie weken geleden sinds mijn M*******.
Zou het kunnen dat het raak is???? want ik vind het echt vreemd van dat druppeltje bloed, en het was niet eens een druppeltje?
Wie o wie had dit ook???
Ik heb geen ervaring mee, ik ben ook bezig ensallah met zwanger worden ensallah lukt het wel. ik wacht ook maar af!
mammie_chulla
29-09-2004, 14:29
Hallo,
Ik heb even een vraagje aan de ervaren zwangere damens?
Ik heb afgelopen vrijdag een klein druppeltje bloed in mijn ****** gevonden, het leek een beetje op licht roze/oude bloed?? (sorry voor de details) en sinds dien niets meer??? alleen veel gelige afscheiding sinds dien!! en toen was het drie weken geleden sinds mijn M*******.
Zou het kunnen dat het raak is???? want ik vind het echt vreemd van dat druppeltje bloed, en het was niet eens een druppeltje?
Wie o wie had dit ook???
Ik had dat ook. ik werdt om de 2 weken ongesteld.
En daarna kwam ik een beetje oud bloed tegen tijdens het vegen. dus ik d8 dat ik weer ongesteld werdt maar het was eenmalig en ik bleef wachten op mijn menstruatie die maar niet kwam. 2 weken na dat ik dat oud/roze bloed had gekregen ben ik een test gaan doen en bleek ik zwanger te zijn.
Een paar weken later kwam ik weer spoor oud bloed tegen.Toen ben naar de dokter geweest en die zij dat het innestelingbloed was. dat komt wel eens wat vaker voor bij zwangere dames.
hoop je voldoende te hebben geinformeerd.
ben je overtijd, dan zou je een test kunnen doen, want het kan innestelingsbloed zijn, en dan is het inderdaad raak.
heb je andere symptomen? megagevoelige borsten, duizelig, lichte menstruatiepijn enz.??
Prinsesje_