Bekijk originele versie : Vraagje aan de zwangeren damens???
Prinsesje_
28-09-2004, 18:27
Hallo,
Ik heb even een vraagje aan de ervaren zwangere damens?
Ik heb afgelopen vrijdag een klein druppeltje bloed in mijn ****** gevonden, het leek een beetje op licht roze/oude bloed?? (sorry voor de details) en sinds dien niets meer??? alleen veel gelige afscheiding sinds dien!! en toen was het drie weken geleden sinds mijn M*******.
Zou het kunnen dat het raak is???? want ik vind het echt vreemd van dat druppeltje bloed, en het was niet eens een druppeltje?
Wie o wie had dit ook???
Ik heb geen ervaring mee, ik ben ook bezig ensallah met zwanger worden ensallah lukt het wel. ik wacht ook maar af!
mammie_chulla
29-09-2004, 14:29
Hallo,
Ik heb even een vraagje aan de ervaren zwangere damens?
Ik heb afgelopen vrijdag een klein druppeltje bloed in mijn ****** gevonden, het leek een beetje op licht roze/oude bloed?? (sorry voor de details) en sinds dien niets meer??? alleen veel gelige afscheiding sinds dien!! en toen was het drie weken geleden sinds mijn M*******.
Zou het kunnen dat het raak is???? want ik vind het echt vreemd van dat druppeltje bloed, en het was niet eens een druppeltje?
Wie o wie had dit ook???
Ik had dat ook. ik werdt om de 2 weken ongesteld.
En daarna kwam ik een beetje oud bloed tegen tijdens het vegen. dus ik d8 dat ik weer ongesteld werdt maar het was eenmalig en ik bleef wachten op mijn menstruatie die maar niet kwam. 2 weken na dat ik dat oud/roze bloed had gekregen ben ik een test gaan doen en bleek ik zwanger te zijn.
Een paar weken later kwam ik weer spoor oud bloed tegen.Toen ben naar de dokter geweest en die zij dat het innestelingbloed was. dat komt wel eens wat vaker voor bij zwangere dames.
hoop je voldoende te hebben geinformeerd.
ben je overtijd, dan zou je een test kunnen doen, want het kan innestelingsbloed zijn, en dan is het inderdaad raak.
heb je andere symptomen? megagevoelige borsten, duizelig, lichte menstruatiepijn enz.??
Prinsesje_
29-09-2004, 23:38
Dames bedankt voor jullie reacties. Helaas ik ben vandaag ongesteld geworden.
Sahab, inschallah zullen we snel zwanger worden!!! en Sardina en mammie chulla success met de zwangerschap en de bevalling, inschallah zullen jullie gezonde kindjes krijgen.
Liefst,
Prinsesje
Sahab, inschallah zullen we snel zwanger worden!!! en Sardina en mammie chulla success met de zwangerschap en de bevalling, inschallah zullen jullie gezonde kindjes krijgen.
Liefst,
Prinsesje
Wat jammer,
Ensallah gaat het wel lukken, ik ben gisteren ong geworden, ik ben een maandje bezig met zwanger worden.
ik was 2.5 jaar aan de pil en ben dus pas een maandje gestopt.
Het is raar nu als ik die menstrutie krijg is het een teleurstelling en wil zoooo huilen :( . maar ja gewoon proberen .
het is belangrijk om je cyclus te weten dan weet je ong waanneer je eisprong hebt en kan je die dagen vaak klutsen, dat ga ik ensallah binnenkort proberen.
Ik ben nu klaarvoor, en ensallah gaat het ons lukken. :D
Sahab
mammie_chulla
30-09-2004, 13:45
Liefst,
Prinsesje
Dankje wel prinsesje.
Ik hoop dat je gauw zwanger wordt inscha allah.
Groetjes mammie_chulla
Moge Allah jullie zegenen met een mooie zwangerschap en een prachtige baby !
Veel succes x
Mouna
ik ben nu 3 dagen overtijd gisteren en vandaat heb ik een raar gevoel in mijn buik en gisterenavond toen ik in bed lag werd ik ineens heel erg duizelig heb wel een beetje krampen weten jullie misschien of dit tekens zijn van een zwangerschap
groeten hmama
dat kan inderdaad.
ik was ook duizelig toen ik overtijd was, dan begon het spontaan te draaien en kreeg ik het heel warm.
ik had ook aparte menstr. pijn. het kwam en ging. krampen kun je het wel noemen ja.
dus hmama wie weet........
Ik had ook krampen alsof ik ongesteld moest worden, en ik was eenbeetje moe.
salaam zusters,
Ik heb inderdaad ook soort menstruatie pijn en ben ook snel moe.
Maar kan ik nu al een test doen of moet ik nog even wachten
groetjes
Ja, eigenlijk kun je een test een dag nadat je overtijd bent doen, maar de meeste vrouwen wachten een week of twee om teleurstelling tegen te gaan, maar je zou het inderdaad kunnen doen. Succes!!
dank je wel Nihaad7
Ik vertel het jullie wel als ik zwanger ben
groeten hmama
miss_rif21
01-10-2004, 15:45
Wat jammer,
Ensallah gaat het wel lukken, ik ben gisteren ong geworden, ik ben een maandje bezig met zwanger worden.
ik was 2.5 jaar aan de pil en ben dus pas een maandje gestopt.
Het is raar nu als ik die menstrutie krijg is het een teleurstelling en wil zoooo huilen :( . maar ja gewoon proberen .
het is belangrijk om je cyclus te weten dan weet je ong waanneer je eisprong hebt en kan je die dagen vaak klutsen, dat ga ik ensallah binnenkort proberen.
Ik ben nu klaarvoor, en ensallah gaat het ons lukken. :D
Sahab
nou meid ik heb nooit de pil genomen en ben na 3jaar nog steeds niet zwanger!!
maar in begin had ik ook onregelmatig ongestelt!! ik was het een keer 3maanden niet!!!
heb toen pillen ervoor gekregen! en nu komen ze om de 34dagen!!
het is inderdaad een teleerstelling als je ongestelt word heb ik elke maand!!!
stress kan het oorzaak ook zijn dat je niet zwanger word!! hebben ze tegen mij gezecht!!!
ik hoop voor diegen die zwanger willen worden (ondere ander ik) gauw zwanger worden en een gezond kindje krijgen insallah!!!!
AMIEN!!!!
liefs karima
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.