Bekijk originele versie : hoe maak je mooire krullen..? als je gewoon niet styl niet krullend haar hebt..??
salaam mensen..
wie heeft er tips over hoe je krullen kan maaken..?
zonder een krultang te gebruiken..?
xxx doei.
miss_mimi
28-09-2004, 16:42
je maakt je haar eerst nat en daarnaa zet je er heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mouse, gel in.Die krulmouse van taft is goed of je doet voordat je gaat slapen 2 vlechtjes en dan in de ochtend mouse erin zetten.Weet je bij mij is het ook heel erg moeilijk om krullen te krijgen aangezien ik stijl haar heb !
je maakt je haar eerst nat en daarnaa zet je er heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mouse, gel in.Die krulmouse van taft is goed of je doet voordat je gaat slapen 2 vlechtjes en dan in de ochtend mouse erin zetten.Weet je bij mij is het ook heel erg moeilijk om krullen te krijgen aangezien ik stijl haar heb !
En Als Je Het Juist Styl Wil hebben :D
imanexxx
28-09-2004, 16:58
En Als Je Het Juist Styl Wil hebben :D
Strijkijzer :maf:
:D
APPELHOOFD
28-09-2004, 17:00
salaam mensen..
wie heeft er tips over hoe je krullen kan maaken..?
zonder een krultang te gebruiken..?
xxx doei
strijken strijken strijken
xxhananexx
28-09-2004, 17:05
Strijken is het slechtste wat je doen kan.......!!!!!!!!!!!!
Krulspelden :maf:
miss_sebtewia
28-09-2004, 17:32
ja heb ik ook..
die krullen met krultang zakken uit :traan1:
later worden ze scheef
fattbabe
29-09-2004, 23:48
hmmmm gewoon... je haar nat maken en daarna krulrollers in je haar zetten en bij elke rol doe je wat moes en wax bij en als je alles hebt ingerold dan met een fohn ... droog maken.... of je kan je haren verdelen en dan elke stuk wat wax en moes of spray knotjes zetten.. en de volgende
dag haal je ze eruit dit kan ook helpen...............
en over stijlen.... gewoon een stijltang... makkelijk en snel
gewoon schuim in je haar kneden, simpel.. (maar ja ik heb al krullen haha)
ooG_Appeltje
17-10-2004, 21:36
hahaha over krullen gesproken gebruitk iemand hier Curl Activator wnat had hier ooit gelzen dat he tje krullen mooi maakt en wil het keertje proberen is het zoiets als mousse ofso en hoeveel moet je er insmere :D
wie wete het anwoord hihi :hihi:
:zwaai:
BentDagilia
17-10-2004, 21:59
mousse... fructis krullende mousse... is een tip ;)
weet je hoe ik het doe haar wassen in avond. ik kam het niet door als het gewassen is dan doe ik er heel veel mousse in ik zet men haar dan HOOG in een knot (dot)
en volgende morgend gewoon een beetje mousse dan moet het eigelijk wel lukken
SUCCES
maalouma01
17-10-2004, 22:14
gebruik potloden. helpt echt
Precious_86
18-10-2004, 15:15
Je doet t volgende: Was je haar sávonds, maak het beetje handdoekdroog, niet te erg. Doe dit wel sávonds heel laat, net voor je gat slapen. Ga slapen met je haar nat en los. Zo droogt t in bed op ( je kussen wordt wel nat) en als je de volgende dag wakker word. Dan zie je 100000 krullen. T staat wel bol, maar dan moet je er gel/mouse/wak weet ik wat je gebruikt in doen. NIET UITKAMMEN, zo kam je dr krullen er uit. Ga er met je vingers door heen. Je hebt wel klitten op deze manier, maar dat kun je niet zien, door die 1000000 krullen.
Makkelijk en simpel.
Succes.
HaYaT123
18-10-2004, 22:18
Mo0ie Kameel :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.