Bekijk originele versie : zucht..
Gek word ik soms van mezelf..
waarom? well ik zal het even uitleggen; een paar jaar geleden is mijn broer overleden en een paar jaar daarna mijn neef (die ALLES voor me was).. tussendoor en ook erna zijn er heel veel mensen die mij na stonden overleden..
wat is nou het probleem?
Telkens als mijn vriend uit is, lig ik thuis wakker.. ik word helemaal GeK en haal allerlei illusies in mijn hoofd dat er wat kan gebeuren.. als ik dan in slaap val, word ik geheit een paar keer wakker en als ik hem dan bel en zijn telefoon staat uit, kan ik niet meer slapen en draai ik zowat door!! Mijn fantasie slaat echt op hol.. Pas wanneer ik een aflever rapport krijg of hij belt me dat hij thuis is (want dat doet hij wel altijd) kan ik weer rustig slapen..
wat moet ik doen? heeft iemand dit ook wel eens gehad.. of nu ook last van zo'n probleem? ik vind niet dat ik zo nog langer kan doorgaan....
Miss_Banana
28-12-2002, 11:49
Origineel gepost door BaByCaKe
waarom? well ik zal het even uitleggen; een paar jaar geleden is mijn broer overleden en een paar jaar daarna mijn neef (die ALLES voor me was).. tussendoor en ook erna zijn er heel veel mensen die mij na stonden overleden..
wat is nou het probleem?
Telkens als mijn vriend uit is, lig ik thuis wakker.. ik word helemaal GeK en haal allerlei illusies in mijn hoofd dat er wat kan gebeuren.. als ik dan in slaap val, word ik geheit een paar keer wakker en als ik hem dan bel en zijn telefoon staat uit, kan ik niet meer slapen en draai ik zowat door!! Mijn fantasie slaat echt op hol.. Pas wanneer ik een aflever rapport krijg of hij belt me dat hij thuis is (want dat doet hij wel altijd) kan ik weer rustig slapen..
wat moet ik doen? heeft iemand dit ook wel eens gehad.. of nu ook last van zo'n probleem? ik vind niet dat ik zo nog langer kan doorgaan...
I think you need some counceling, girl! Or a slap in the face, zodat je weer met beide benen op grond kan staan!
Vandaar dat smsje trouwens om 3:24 uur!!!
Miss_Banana
28-12-2002, 11:56
Pfff.. ik word moe en gek van mezelf!!
ik sms wel netjes; ik bel je niet wakker (zie de topic; WAAROM)
Hahaha, dat is waar! Maar voor zoiets vind ik het niet erg om wakker gebeld te worden. What are friend for?!
Maar als iemand me wakker belt en dan alleen maar over lucht praat... :boos:
Miss_Banana
28-12-2002, 11:59
Ja owkee, maar ik stuur liever eerst een smsje..
thanxx love!
Volgens keer moet je me gewoon bellen. Deal?
Miss_Banana
28-12-2002, 12:01
Origineel gepost door Kadir
jah, daar wordt ik ook echt f ucking gek van.
Ik : JAH:boos:
Diegene : Slaap je
Ik : JAH:boos:
Diegene : Wat doe je
Ik : HAAAAAAAAAAAAAAAAA
Diegene : Alles goed nog
Ik : Jah man, waarom bel je zo vroeg:kwaad:
Diegene : Niks, ik wou alleen ff checke wat je gaat doen
Ik : Laters
*klik* *tuut* *tuut*
5 MInuutjes later
Ik : Hallo
Diegene : Ik ben t weer
Wejooooooooooooooooo, wordt ik echt para van soms
Dat bedoel ik nou bij mijn topic "waarom".
Is toch para als mensen je wakker bellen om NIETS?! Terwijl er mensen zijn die je kunnen bellen voor dingen die WEL belangrijk zijn!
Miss_Banana
28-12-2002, 12:05
Origineel gepost door Mustapha AA
er is er 1 die me altijd mag bellen
al zegt ze helemaal nix ;)
En dat is? :D (ben niet nieuwsgierig?!)
En waarom mag juist diegene je wakker bellen?
wat is nou het probleem?
wat moet ik doen? heeft iemand dit ook wel eens gehad.. of nu ook last van zo'n probleem? ik vind niet dat ik zo nog langer kan doorgaan...
meid kijk eens....als er wat gebeurt is hij je niet waardt... er lopen toch wel meer mannen rond???
en berbers gezegt wat jij nu hebt het is :tweswas....IS HEEEEL SLECHT
je moet zo denken....gaat ie met een andere er van door...FU CK YOU....blijft ie me trouw.....LOVE YOU...
=emsoem=
Echt nurT he, dat bedoelt ze niet eens, ze bedoelt mischien ongeluk ofzo:jammer:
Echte Emsoem weer he, heb je nog je dagelijkse borstvoeding nog niet gehad ofzo
ow zo ongelukken of zo :p
ja dan mat ze zo denken HET IS EL MEKTEB :D
sorryy bij ons krijgen pubers geen borstvoeding...dat het bij jullie niet zo was...
=emsoem=
Miss_Banana
28-12-2002, 12:19
Origineel gepost door Mustapha AA
she is the one and only :D
:verliefd: Aaaaaaaaah, that's sweet! :D
Miss_Banana
28-12-2002, 12:20
Origineel gepost door emsoem
ow zo ongelukken of zo :p
ja dan mat ze zo denken HET IS EL MEKTEB :D
sorryy bij ons krijgen pubers geen borstvoeding...dat het bij jullie niet zo was...
=emsoem=
Kijk maar naar zijn avatar, Kadir. Geen borstvoeding, maar een speen! :hihi:
Origineel gepost door Miss_Banana
Kijk maar naar zijn avatar, Kadir. Geen borstvoeding, maar een speen! :hihi:
:engel:
denk dat ik ff die naakte ga nemen :stout:
=emsoem=
wat voor muziek hebben jullie nu opstaan:D
ikke
jawed....mayemi datwetreth ey :D
=emsoem=
Ikke Rise and Fall - Craig David ft. Sting:hihi:
Maar ga zo weer ff Tupac open doen:D
ohh rotzooi dus....maaruh ik zei muziek...
=emsoem=
nope ken ik niet...hoef ik ook niet te kennen...:jammer:
luister alleen mocro muziek...
=emsoem=
MEskiena :(
Ik denk dat je vriend er dan rekening mee moet houden.
Je zou hem kunnen vertellen dat je dus bepaalde angsten hebt (dat weet 2-step nu onderand wel...) maar dat hij je dus niet gek moet maken door zn pockie uit te doen.
gewoon aan laten en op stil zetten.
Ook moet je eraan werken om die angst te verminderen.
Ga eens praten met lotgenoten die hetzelfde hebben meegemaakt, en hoe zij het verdriet en de gevolgen ervan hebben verwerkt. Misschien leer je er wat van.
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.