Bekijk originele versie : Zet hier u steunbetuigingen aan Samir A.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Assalamu alaikum,
Wij , een groep vrienden van Samir A, willen bij deze een steunbetuigingsactie opzetten waarbij we alle steunbetuigingen en solidariteitsbrieven aan onze onschuldige broeder Samir A geven.
Je kunt hier in dit topic je steun kwijt en insjallah zullen we die verzamelen en aan hem geven.
De broeder Samir heeft het zeer zwaar, hij wordt zonder enig bewijs vastgehouden, slechts insinuaties.
Een 18-jarige jongeman die wordt zwartgemaakt door de AIVD en media alsof hij een alqaeda lid is. Maar iedereen die de persoon kent weet dat hij niet een alqaeda lid is maar een muwahid die van zijn moslimbroeders houdt en van de jihad houdt , waardoor hij zelfs daad bij woord heeft gevoegt en naar het verre Tsjetsjienie is afgereisd maar helaas werd aangehouden aan de grens.
Wij willen alle broeders en zusters vragen hun best te doen en hun medeleven te betuigen aan de broeder.
De moslims zijn als 1 lichaam...laten we ernaar handelen insjallah.
p.s: Khoop dat de moderator deze topic een topper kan maken.
wa salamu alaikum.
Assalamu alaikum,
Wij , een groep vrienden van Samir A, willen bij deze een steunbetuigingsactie opzetten waarbij we alle steunbetuigingen en solidariteitsbrieven aan onze onschuldige broeder Samir A geven.
Je kunt hier in dit topic je steun kwijt en insjallah zullen we die verzamelen en aan hem geven.
De broeder Samir heeft het zeer zwaar, hij wordt zonder enig bewijs vastgehouden, slechts insinuaties.
Een 18-jarige jongeman die wordt zwartgemaakt door de AIVD en media alsof hij een alqaeda lid is. Maar iedereen die de persoon kent weet dat hij niet een alqaeda lid is maar een muwahid die van zijn moslimbroeders houdt en van de jihad houdt , waardoor hij zelfs daad bij woord heeft gevoegt en naar het verre Tsjetsjienie is afgereisd maar helaas werd aangehouden aan de grens.
Wij willen alle broeders en zusters vragen hun best te doen en hun medeleven te betuigen aan de broeder.
wa salamu alaikum
Samir had beter zijn aandacht kunnen richten op zijn vrouw en kind dan had hij nu thuis gezeten en de luiers van zijn kleine verschoond.
Camalia17
27-09-2004, 15:33
ik wens hem het beste, maar toch zal hij wel 'iets' gedaan hebben om opgepakt te worden of niet?
Assalamu alaikum,
wa salamu alaikum
Que???
Een potentiele crimineel steun betuigen???
You must be joking.
En jij bent moderator... :kwaad:
door jouw is hij al veroordeelt...triest..
Sorry hoor.
Maar waar hij voor veroordeeld is, is niet niks.
En justitie pakt heus niet ZOMAAR iemand op, en voordat het zeker is dat een verdachte schuldig is word het ook niet naar de media gecommuniceerd, lijkt mij.
Ook jij geeft hierboven toe dat het zo'n beetje klopt allemaal.
Hij plande om tientallen Nederlanders om zeep te helpen, en dan vraag je mij ook nog om steun te betuigen??? Je snapt dat dit zonder enige tegenuitleg mij totaal in het verkeerde keelgat schiet.
Kaaskopius
27-09-2004, 15:44
Jammer dat we de term 'oorlog' niet serieus nemen wanneer we over 'oorlog op terrorisme' praten. Als je iets doet doe het goed, hij zou theoretisch aangeklaagt kunnen worden voor hoogveraad daar hij de nederlandse nationaliteit heeft. Het is de misselijkmakende slappe laffe inslag van de regering dat hij niet de strop krijgt; de enige juiste straf.
Ik denk er nog niet aan om mijn steun te betuigen aan zulk sujet.
Ben je gek geworden? :confused:
Ik denk er nog niet aan om mijn steun te betuigen aan zulk sujet.
Ben je gek geworden? :confused:
Dat is dus exact mijn reactie...
Het eerste wat ik dacht toen ik dit las was: :confused:
Kaaskopius
27-09-2004, 15:52
Heiba ik geef toe dat hij houdt van de jihad en niet dat hij mensen om zeep wilde helpen in Nederland.
Kweet dus niet hoe jij aan die bewijzen komt.
zelfs de rechter heeft hem nog niet veroordeelt..maar jij Heiba , moderator van deze forum , hebt hem al wel een crimineel genoemt.
Weetje hoeveel broeders er niet al zijn opgepakt voor 'terreur'terwjl ze er niks mee te maken.
Wees in het vervolg voorzichtig met je beschuldigingen...
en geloof niet alles wat je op tv ziet of hoort.
Een zondebok is datgene wat de AIVD en de media nu nodig heeft...ipv de broeder aan te vallen zou je hem moeten steunen of in iedere geval je mond houden.
Het is : innocent until proven guilty
en niet : guilty until proven innocent..
Joh, het lijkt wel of jij onderdrukt word! Ik zou overigens graag uitgelegt krijgen hoe dat 'innocent till proven guilty' werkt bij de slachtoffers van de geplande aanslagen? Als het om het hogere doel gaat dan zal het hogere doel wel lekker kunnen ******, anders kan ik de dubbelzinnigheid niet verklaren.
appie666
27-09-2004, 15:55
Ik wens hem veel Sterkte, ook zijn familie en vrienden.
Elberfeld
27-09-2004, 15:56
Maar alles goed en wel, maar wat doet iemand dan met plattegronden, een geluiddemper, twee patroonhouders, een nachtkijker, een kogelwerend vest en materiaal om een bom te maken in huis, alsmede dat hij al een testament had gemaakt?
Is dat soms normaal voor Marokkaanse pubers?
Heiba ik geef toe dat hij houdt van de jihad en niet dat hij mensen om zeep wilde helpen in Nederland.
Kweet dus niet hoe jij aan die bewijzen komt.
zelfs de rechter heeft hem nog niet veroordeelt..maar jij Heiba , moderator van deze forum , hebt hem al wel een crimineel genoemt.
Weetje hoeveel broeders er niet al zijn opgepakt voor 'terreur'terwjl ze er niks mee te maken.
Wees in het vervolg voorzichtig met je beschuldigingen...
en geloof niet alles wat je op tv ziet of hoort.
Een zondebok is datgene wat de AIVD en de media nu nodig heeft...ipv de broeder aan te vallen zou je hem moeten steunen of in iedere geval je mond houden.
Het is : innocent until proven guilty
en niet : guilty until proven innocent..
Ik zei geen crimineel.
Ik zei "Potentiële crimineel".
Ik denk dat ze hem er niet zomaar er uit hadden gepikt. En nee, ik ben niet van plan om iemand steun te betuigen die zeer waarschijnlijk niet al te lief is.
Broerders/zusters, probeer je mij nut te paaien door op mijn gemoederen in te werken ofzo? Ik hou daar niet zo van.
Oké, hij houdt dus van jihad. In de combinatie van dit:
"In het huis, zo meldt NRC Handelsblad aan de hand van een dagvaarding tegen de verdachte, werden plattegronden aangetroffen van de gebouwen. Ook vond de politie een geluiddemper, twee patroonhouders, een nachtkijker, een kogelwerend vest en materiaal om een bom te maken."
Lijkt hij mij niet erg capabel, en heus zoiets verzin je niet.
Ik sta hier gewoon wat sceptisch tegenover.
Khanoussi
27-09-2004, 16:04
Ik zei geen crimineel.
Ik denk dat ze hem er niet zomaar er uit hadden gepikt. En nee, ik ben niet van plan om iemand steun te betuigen die zeer waarschijnlijk niet al te lief is.
Broerders/zusters, probeer je mij nut te paaien door op mijn gemoederen in te werken ofzo? Ik hou daar niet zo van.
"In het huis, zo meldt NRC Handelsblad aan de hand van een dagvaarding tegen de verdachte, werden plattegronden aangetroffen van de gebouwen. Ook vond de politie een geluiddemper, twee patroonhouders, een nachtkijker, een kogelwerend vest en materiaal om een bom te maken."
Is dit niet die zelfde jongen die ook een tankstation of winkel had overvallen ? of ben ik in de war met iemand anders ?
Kaaskopius
27-09-2004, 16:05
Ik zei geen crimineel.
Potentiele crimineel? Ze vonden zijn jihad doe het zelf-set na een inval voor een gewapende roofoverval. Volgens mij mag gewapend overvallen niet in Nederland. Het is een crimineel en nog een psychopaat ook, tijd voor abortus met terugwerkende kracht? Het blijft anders maar leven als een nuteloze vreet/schijt machine, het heeft geen enkel nut (misschien kunstmest nu ik er over nadenk). Het kost alleen maar geld zo'n achterlijk woestijnwezen met zijn chronologische grand canyon in ontwikkeling.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.