Bekijk originele versie : Asielzoeker
3ebergrechts
27-09-2004, 10:24
Hallo Hallo
Ik moet voor journalistieke vaardigheden een opdracht maken en hier moet ik in beschrijven waarom ik met een journalist zou praten als ik asielzoeker ben. Ik moet 10 voordelen en 10 nadelen hebben.
Wie kan mij helpen............
10 voordelen en 10 nadelen???
Wow dat zijn er wel erg veel!
Voordelen:
Invloed uitoefenen op asielprocedure
Schriftelijke bewijsvoering asielrecht
Medemens inzicht geven in status asielzoekers
Nadelen:
Ik kom er niet uit... Als mij wat te binnen schiet dan zal ik het toevoegen aan mijn lijstje.
3ebergrechts
27-09-2004, 11:07
hey bedankt voor het meedenken, ja is inderdaad super moeilijk
AlZawahiri
27-09-2004, 11:25
Ik kan maar een nadeel bedenken op dit moment.
De journalisten zijn niet te vertrouwen, misschien zijn zij van de Vreemdelingenpolitie.
Nou, tien voordelen van wat? Tien nadelen van wat? Een voordeel: hier kan een asielzoeker met een journalist te spreken, thuis wordt hij dan waarschijnlijk van z'n bed gelicht om in een kamp te worden geheropvoed ...
Scottie.
Ga eens praten met een asielzoeker in een azc praten, die kan je zo alle nadelen opnoemen.
knorknor
30-09-2004, 00:09
Ga eens praten met een asielzoeker in een azc praten, die kan je zo alle nadelen opnoemen.
Die praten niet met journalisten (in spe)
Die praten niet met journalisten (in spe)
Vandaar dat velen de media opzoeken. (gelukkig)
knorknor
30-09-2004, 00:12
Vandaar dat velen de media opzoeken. (gelukkig)
Jij zou humor nog niet herkennen al zit het op je kop te schijten.
Ik vond 'm wel grappig, hoor Uh!
De taalbarriere lijkt me wel lastig...
knorknor
30-09-2004, 00:20
Ik vond 'm wel grappig, hoor Uh!
De taalbarriere lijkt me wel lastig...
Bedankt, ik begon al een beetje aan mijzelf te twijfelen, na zo een opmerking. Rare mensen die marokkanen. Wat vinden marokkanen eigenlijk grappig? ik weet dat ze Amerikaanse soldaten zonder hoofd altijd heel leuk vinden maar verder... Een Amerikaan zonder hoofd kom je ook niet iedere dag tegen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.