Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofdoek en een vriend ( niet vijandig of zo )

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
28-12-2002, 00:09

Dit zijn twee Totaal tegenstrijdige dingen... En toch gebeurt het veel... Ik zeg altijd van doe dan je hoofdoek af en neem geen vriend... Maar wie ben ik omdat te zeggen... :rolleyes: Ik heb absoluut niets tegen meiden met hoofdoek maar ik kan er af en toe niet tegen dat sommige echt gewoon players zijn hun hoofdoek gebruiken als schuilmiddel... De laatste tijd zie je ook veel beter welke meiden hoofdoek echt goed drage, vanuit het hart... Dat staat hun ook veel mooier. Ze stralen het uit Respect to THOSE lady's :goedzo: Wat vinden jullie van meiden met hoofdoek en een vriend??? Bent Dagilia :zwaai:

TwinkleEye_19
28-12-2002, 00:11
Een hoofddoek als schuilmiddel?? :jammer: Ik draag ook een hoofddoek, wil dat zeggen dat ik geen gevoelens kan hebben? Dat ik niet verliefd kan worden op een jongen? Dat ik geen vriendje kan hebben? Sorry hoor, Die discussies over het wel of niet dragen van een hoofddoek begin ik echt zat te worden :kwaad:

Dida
28-12-2002, 00:12
nietGoed, net zo GoedMeiden die het niet DraGen!! :)

narcis
28-12-2002, 00:12
het is onverklaarbaar,maar het gebeurt jammer genoeg! :jammer:

Chaimae
28-12-2002, 00:13

Ach, hoofdoek is niet alles, maar het is verplicht. Dus je kan hier eindeloos lang over doorgaan. Het feit dat ze een vriend hebben betekent dat ze verkeerd bezig zijn, maar de meiden zonder hoofdoek en met vriend zijn net zo verkeerd bezig. Als je naar mensen kijkt, kijk dan niet naar hoofddoek. Hijaab aan de buitenkant is niet perse hijaab aan de binnenkant.

TwinkleEye_19
28-12-2002, 00:15
Origineel gepost door Chaimae Ach, hoofdoek is niet alles, maar het is verplicht. Dus je kan hier eindeloos lang over doorgaan. Het feit dat ze een vriend hebben betekent dat ze verkeerd bezig zijn, maar de meiden zonder hoofdoek en met vriend zijn net zo verkeerd bezig. Als je naar mensen kijkt, kijk dan niet naar hoofddoek. Hijaab aan de buitenkant is niet perse hijaab aan de binnenkant. Mooi gezegd Chaimae, petje af :goedzo:

Chaimae
28-12-2002, 00:16
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Mooi gezegd Chaimae, petje af :goedzo: :D:D :o

BENTGHATAR
28-12-2002, 00:17
Hoofddoek of geen hoofdoek, een vriend mag gewoon niet

EMIEN
28-12-2002, 00:18
Origineel gepost door BENTGHATAR Hoofddoek of geen hoofdoek, een vriend mag gewoon niet DEFINEER 'VRIEND'??????????

BENTGHATAR
28-12-2002, 00:21
Origineel gepost door EMIEN DEFINEER 'VRIEND'?????????? :koppel: :D

bnialhoucima
02-01-2003, 11:59
Hoofddoek of geen hoofddoek. Ik vind dat je wel een vriend kunt nemen als je je grenzen maar kent!!!! Iedereen heeft gevoelens en elke meid trouwt liever met iemand van wie ze houdt i.p.v een onbekende toch??????

loella
02-01-2003, 12:27
Origineel gepost door bnialhoucima Hoofddoek of geen hoofddoek. Ik vind dat je wel een vriend kunt nemen als je je grenzen maar kent!!!! Iedereen heeft gevoelens en elke meid trouwt liever met iemand van wie ze houdt i.p.v een onbekende toch?????? Juistttttt daar sluit ik me helemaal bij aan! :D

hilke
02-01-2003, 12:55
J a ik vind Bnialhoucima en loella gelijk hebben !!! kus kus kus Hilketje

Ferdous_
02-01-2003, 13:58
[QUOTE]Origineel gepost door TwinkleEye_19 [B]Een hoofddoek als schuilmiddel?? :jammer: Ik draag ook een hoofddoek, wil dat zeggen dat ik geen gevoelens kan hebben? Dat ik niet verliefd kan worden op een jongen? Dat ik geen vriendje kan hebben? Sorry hoor, Wa salaamoe alaikoem Ik ben het helemaal met je eens, ik draag ook een hoofddoek, maar dat betekend niet dat ik geen gevoelens voor iemand kan hebben.. Tja je kan beter geen vriendje nemen, zowel meisjes zonder hoofddoek.. Een vriendje kan gewoon niet vind ik.. Maar ja dat wel zeker niet zeggen dat ik nooit gevoelens heb gehad voor een jongen.. Ik denk dat het wel normaal is dat je gevoelens voor iemand heb.. Maar ik ken mijn grenzen, en dat moeten de meiden van tegenwoordig ook kunnen zetten.. Wat ik wel heel jammer vind, is dat meisjes een hoofddoek dragen om aandacht te krijgen bij een jongen.. Is dat niet TRIEST!! Pfff ik heb er eingelijk geen woorden voor.. Moge Allah ons op het rechte pad leiden en ons beschermen tegen de kwade van Sayataan..! Ameen Yaraab.. Wa al3ikoem salaam

HalfBlood
02-01-2003, 13:58

Origineel gepost door EMIEN DEFINEER 'VRIEND'?????????? randdebiel :o .. *hoest* *hoest* *kuch* *kuch*

Pagina's : [1] 2