Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mooie marokkaanse meisjes met zwarte mannen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Elhaj_Rwiena
11-03-2011, 12:07

dus niet niet-marokkanen.. een ding snap ik totaal niet en zal ik nooit snappen eerlijk gezegd.. wat komen zulke marokkaanse meiden tekort bij de marokkaanse mannen eigenlijk?:confused: beste lieve leuke marokkaans meid...jij als marokkaanse meisje verdien je geen nigger, je verdient een weld nass en geen lamzakken die geen vader heeft.. bijna alle negers zijn lamzakken, dus als je daar naar kijkt dan kom je met een marokkaanse man het beste uit de bus.. p.s ben geen racist maar tortse marokkaan:o

EvilPooh
11-03-2011, 12:09
Je hoeft het niet te snappen. Het is jouw probleem niet. Je vraagt je deze dingen alleen af, omdat je je gepasseerd voelt en bang bent de rest van je leven alleen te blijven. Kijk maar naar de manier waarop je negers neerzit, druist volledig in tegen je eigen religieuze opvatting. Laten we het frustratie noemen. Je zult moeten leren die frustratie in toom te houden, broeder. Ps; Trots spel je dus zo.

Elhaj_Rwiena
11-03-2011, 12:11
Je hoeft het niet te snappen. Het is jouw probleem niet. Je vraagt je deze dingen alleen af, omdat je je gepasseerd voelt en bang bent de rest van je leven alleen te blijven. Je zult moeten leren die frustratie in toom te houden, broeder. Ps; Trots spel je dus zo. jij hoeft hier niet reageren, want je bent geen niggerwijfje neem ik aan?:confused:

Marokkaantje001
Ze komen wat te kort.. Snapteeeeeee. :gniffel: OK. Haj, 't word tijd dat je stopt. Uitgekauwde onderwerpen.

Parel_Moer

Wat een gedoe zeg

billi_jean
11-03-2011, 12:13
het is vrijdag, wil je nou echt op vrijdag gaan discrimineren???

Elhaj_Rwiena
11-03-2011, 12:13
...hoe kan je mooi zijn als je met een neger gaat....:hihi:...hoe kan je van binnen een top vrouw zijn als je met een neger gaat....:hihi:...hoe kan je serieus genomen worden als je met een neger gaat...:hihi:...simpel door mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is...:nerd: door die niggers raken ze inderdaar versleten man:hihi:

Elhaj_Rwiena
11-03-2011, 12:14
het is vrijdag, wil je nou echt op vrijdag gaan discrimineren??? wou je zeggen dat je niet van je ouders houdt?:confused:

JeBuurmeisje
11-03-2011, 12:14
Ik word er dus zoooo misselijk van dit onderwerp! Weet je trouwens dat ik nog noooooit een marokkaanse met een neger heb gezien :hihi:(lach me niet uit)

Elhaj_Rwiena
11-03-2011, 12:15
Wat een gedoe zeg je bedoeld, het wordt steeds donker bij de marokkaanse meiden:confused:

Elhaj_Rwiena
11-03-2011, 12:16
Ik word er dus zoooo misselijk van dit onderwerp! Weet je trouwens dat ik nog noooooit een marokkaanse met een neger heb gezien :hihi:(lach me niet uit) tsja dat krijg je als je op donker mannen valt:jammer:

nabila-m
11-03-2011, 12:17
ik zie geen marokkaanse meiden meer met negers gaan, dat is iets van 2005 lijkt mij

Parel_Moer
11-03-2011, 12:18

je bedoeld, het wordt steeds donker bij de marokkaanse meiden:confused: :lol: Ja zoiets

JeBuurmeisje
11-03-2011, 12:18
tsja dat krijg je als je op donker mannen valt:jammer: wat een compliment, dus je vind me mooi :o Hahah oke maar nu ff serieus. Waaruit maak je dus op dat ik op donkere jongens val?

billi_jean
11-03-2011, 12:20
wou je zeggen dat je niet van je ouders houdt?:confused: ' wat heeft de liefde van mijn ouders nou te maken met jouw onderwerp???? for the record, ik val niet op niet-marokkanen. maar what the hell vraag jij je af wat negers wel hebben wat jij (of marokkaanse mannen) niet hebben????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11