Bekijk originele versie : Welk lid vinden jullie te extreem?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Welk lid is te extreem, hatelijk, racistisch en ongemanierd?.
killalot
26-09-2004, 23:53
Er is geen ergere persoon dan Saima_hel666 op dit forum.
Er ontbreken een paar, en er staan er een aantal onterecht tussen..
Eeej, ik sta er niet bij.
Welke randdebiel heeft vergeten mij erbij te zetten.
Laat me weten waar hij zit en ik schuif hem/haar een israëlische stadsbus, inclusief een palestijnse zelfmoordenaar, in zijn hol.
Is het zo extreem genoeg? ;)
knorknor
27-09-2004, 00:02
Eeej, ik sta er niet bij.
Welke randdebiel heeft vergeten mij erbij te zetten.
Laat me weten waar hij zit en ik schuif hem/haar een israëlische stadsbus, inclusief een palestijnse zelfmoordenaar, in zijn hol.
Is het zo extreem genoeg? ;)
Beginneling! mare wel een moeilijke poll, ik had zo wel 3 stemmen willen uitdelen.
Beginneling! mare wel een moeilijke poll, ik had zo wel 3 stemmen willen uitdelen.
Jij smerigE varken. Hoe durf jij mij een beginneling noemen.
Jij zult in de hel belanden en satan zal jou schaamhaar gebruiken om zijn kont mee af te vegen. Stinkzwijn. ;)
Hmmm, die Smilie zwakt het allemaal wel weer een beetje af, of niet?
knorknor
27-09-2004, 00:15
Jij smerigE varken. Hoe durf jij mij een beginneling noemen.
Jij zult in de hel belanden en satan zal jou schaamhaar gebruiken om zijn kont mee af te vegen. Stinkzwijn. ;)
Hmmm, die Smilie zwakt het allemaal wel weer een beetje af, of niet?
Die smiley werkt niet in je voordeel, en je bent veel te creatief, gewoon lekker afgezaagde zinnetjes gebruiken, maakt niet uit als iedereen dat doet. Haal mijn moeder erbij, stink kaas is ook zo een gouwe ouwe. en vooral geen vol zinnen gewoon korte zinnen.
Zoiets:
"stinkkaas ga je dode moeder n.euken, die h.oer zal trots op je zijn, zionistisch homo zwijn dat je bent. "
Kijk lekker kort krachtig en niet creatief.
Nou, Saaima is geen lid, dat is een entiteit, het spreekt, het schrijft en het drukt toetsen in, maar enige coordinatie tussen verstand, geweten, meevoelen en nuchterheid is er niet te ontdekken. Saaima is een ongeleid projectiel dat toevallig steeds op dit forum haar roetlaag laat neerdalen.
Kom straks niet schrijven dat ik extreem ben, want ik sta niet eens in dat lijstje.
Scottie, naai maar.
0rgoglio
27-09-2004, 01:43
Zijn er maar zo weinig kaaskoppen die mij extreem vinden?......ik sta verdomme gewoon bovenaan!
Heerlijk is het om doeltreffend te zijn......ik zie liever geen schouderklopjes van ongelovige varkens!......Ik ben een extremist, YES!
Orgo :D
0rgoglio
27-09-2004, 01:55
Jij staat bovenaan in het lijstje van watjes met jeugdpuistjes en zweetvoeten.
En dat uit de 'mond' van een onmens?......nogmaals ik heb geen zin in langdradige cliché-geratel.....ik vertik het om serieus in te gaan op laatstgenoemde......genoeg gekken die jou of ander gespuis willen aanhoren maar mij niet gezien!
Duidelijk genoeg zo? Nee? vervolgreactie kan je op je buik schrijven, geen hond die een brok uit jouw handen lust!
Fu/ck off en Hamas, Hamas, Hamas alle.....aan het gas!
Respect (Y)
Orgo :D
PS: klonk het een beetje stoer?
sneakynawal
27-09-2004, 08:39
Ik heb op King_Zita gestemd :hihi:
Waarom staat Scottie er niet bij?
LadyBerkania
27-09-2004, 08:56
saima hel666
babyvanbelisma
27-09-2004, 09:27
Louiz, maar dat is alleen gebaseerd op de afgelopen dagen, er staan er meer tussen die ik te extreem vind.
rachiDDD
27-09-2004, 10:04
Louiz, maar dat is alleen gebaseerd op de afgelopen dagen, er staan er meer tussen die ik te extreem vind.
Vraagje: 'Ga je op 25 november trouwen'?
babyvanbelisma
27-09-2004, 10:39
Vraagje: 'Ga je op 25 november trouwen'?
Ja, insh'allah!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.