Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DE NACHT DER NACHTEN... Vooral gericht op de mannen....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

BentDagilia
27-12-2002, 23:15

Salaammalikoum allemaal... Er schoot me iets te binnen en dat wou ik met jullie delen... Het gaat over voor de meeste mensen het gevreesde huwelijksnacht... een nacht waarbij vele meisjes het uitgillen van de pijn en een nacht waarbij mannen het uitgillen van genot... Het feit dat veel meisjes bang zijn voor hun huwelijksnacht ( waaronder ik ) is niet nieuw.Laten we eerlijk zijn een meisje heeft het dan zwaar te voortduren. Maar mijn vraag aan de heren is : Hoe denken jullie over je huwelijksnacht.. Vinden jullie het net zo spannend en eng als de vrouwen of zijn jullie nuchter en jullie doen maar na wat je ooit ergens op tv hebt gezien ( toen je aan het UHUM UHUM zappe was ;) ) Daarna heb ik voor de vrouwen een vraag: hebben jullie niet liever dat je toekomstige het ooit heeft gedaan zodat jij je wat zelfverzekerder voelt omdat hij immers weet wat hij aan het doen is.... ??? Serieuse reacties graag en maak er geen CHAT TOPIC VAN dan moet je bij TMF wezen ;) Bent Dagilia :zwaai:

saidaaatje
27-12-2002, 23:17
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

BentDagilia
27-12-2002, 23:18
Lullig hoor... Bent Dagilia

RkeMpoe_Boy
27-12-2002, 23:19
ik weet niet zie wel :confused: dan wat er gebeurt!! eigenlijk ben ik ook wel een klein beetje bang en de meeste jongens ook wel hoor denk ik ......je weet ma nooit strax..................

SaraZena
27-12-2002, 23:21

waar ben je dan voor??? :confused:

Barkani
27-12-2002, 23:22
met een ervaren man hoef je niet bang voor te zijn

CLeOpaTrA01
27-12-2002, 23:23
Je zou aan de ene kant kunnen meegaan met het geen wat jij zegt...dus... dat wij (vrouwe) liever hebbe dat de man t ook nooit heeft gedaan... omdat je dan in ieder geval niet de enige bent die klungelig bezig is...:D... maar aan de andere kant...zou t misschien fijn zijn als tenminste 1 iemand (in ons geval de man dus) een btje ervaring heeft...:D.. BIG KIZZAAAA CLEO...

TwinkleEye_19
27-12-2002, 23:25
Over die angst ben ik allang overheen. Als hevig verliefd ben, en je niet getrouwd bent, is het echt frusterend als je zoent en aan me kaar zit en je 'het' niet kunt doen. Achteraf ga je je rot voelen, je kunt beter niets doen dan een beetje. Dus wanneer je gaat trouwen, zul je echt blij zijn op de huwelijksnacht omdat je 'het' eindelijk kan doen. Meid, je hoeft echt niet bang te zijn.

hidamida
27-12-2002, 23:26
BANG VOOR HET VERKEERDE GAATJE!!!!

SaraZena
27-12-2002, 23:30
Origineel gepost door hidamida BANG VOOR HET VERKEERDE GAATJE!!!! :eek:

BentDagilia
27-12-2002, 23:30
ALA VETTE GRAP... WOOW HEY BOX HEM :goedzo: Als je niks te zeggen heb dan kun je ook gewoon niet reageren.. reageren is niet verplicht!!! Bent Dagilia :rolleyes:

666
27-12-2002, 23:31
Ik denk dat dat er veel mannen zijn die ook best wel bang zijn. Het mooiste zou zijn als ze allebei maagd zouden zijn. Alleen kom het niet vaak tegen.

hidamida
27-12-2002, 23:33
JA MEE EENS ZOU MOOI ZIJN!

tangia19
27-12-2002, 23:35
Origineel gepost door 666 Ik denk dat dat er veel mannen zijn die ook best wel bang zijn. Het mooiste zou zijn als ze allebei maagd zouden zijn. Alleen kom het niet vaak tegen. mijn schatje is tenminste nog maagd. :Iluvu:

saidaaatje
27-12-2002, 23:35

hey die hmmm daar ebdoel ik mee zehma denken:D MARREE je zei een ervaren of onervaren tja.........ik denk dat ik toch zou gaan voor de on-ervaren.........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6