Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Homo in de familie

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

IntaO3mri
09-03-2011, 23:42

ik heb ook een vermoeden maar allah o 3lem...is me neef en gaat ook naar zonnebank en .epileert zijn wenkbrauwen...doet bahl meisje...draagt wel strakke bloesjes en strakke jeans:moe:...laat ik het niet over zijn loop pasjes hebben want die klaren de boel:haha: Well, you can tell by the way I use my walk, . :hihi:

Vlampje
09-03-2011, 23:44
Ik vraag me af of homofilie veroorzaakt wordt door bezetenheid, zonder dat de persoon in kwestie weet dat hij bezeten is. Het moet toch ergens vandaan komen?

nounzja
09-03-2011, 23:54
Heb gehoord dat homo's meestal bezeten zijn door djinn l 3ashik( een djinn die verliefd op je is). Het gevoel van deze djinn wordt dan overgenomen, waardoor je dan mannelijke of vrouwelijke gevoelens gaat krijgen. De bedoeling van deze is djinn is om jou voor hem/haar te houden en je altijd het gevoel te geven om nooit te trouwen.

havva.
10-03-2011, 00:28
Wij dachten dat onze oom homo was. Hij trouwde pas op zijn 54 ste levensjaar. Waarom dan pas? Hij had zijn woord gegeven aan een vrouw in Marokko. Hij ging naar Frankrijk. Was daar illegaal. Op het moment dat hij weer terugkeerde naar Marokko met papieren is hij met de vrouw getrouwd die hij zijn woord heeft gegeven. Zij dik in de 40 is op hem gaan wachten...........ja mexiec story he? :D Hangt er helemaal vanaf of hij iemand met hartzeer in frankrijk achterliet? :o

Ne7noe-Qadimoon
10-03-2011, 01:38

Ik heb een nederlandse buurtmeisje die een marokkaanse lesbische vriendin heeft. Verder heb ik in mijn familie wel een aantal neven die in de buurt komen van homo's. Voor al door hun kleding en hoe ze praten en ze zijn zo gevoelig. Maar Allahu a3lem of het echte homo;s zijn of gwn zachte jongestjes

hogedrukreinige
10-03-2011, 01:51
Goh....dat mensen hierover kunnen lachen.....ik zou er kapot van gaan als ik homofiele familielid zou hebben....het feit dat je weet dat die persoon naar de hel gaat als ie geen berouw toont.....ik zou me dan ook afvragen waar het verkeerd is gegaan.....je moet niet vergeten dat een aanzienlijk deel van de Marokkaanse homo's het homozijn heeft ontdekt doordat ze ooit misbruikt zijn in hun jeugd door een man.....moge allah onze nageslacht hiervoor behoeden..... :goedzo: :jammer: hogedrukreinige

Aboe_Nnement
10-03-2011, 07:17
Waarom moet het bij jou altijd uitkomen op de slechte Marokkaanse vrouw? Het gaat hier over sodomie en het is wel iets wat bij de Marokkaanse meiden past. Het gaat hier om anaal-praktijken en niet om homofilie. Leden moeten het verschil wel begrijpen. Meis. Zolang ik het over de slechte vrouwen heb dan hoef jij je niet aangesproken te voelen. Of voel je je wel aangesproken? De grote afkeer die jij van vrouwen hebt, daar is maar een antwoord op. Jij voelt je vast aangesproken door de topic, en al uit de kast gekomen?? Je mag me heus wel noemen wat jou doet denken dat ik ben. Vertel is effe aan de leden hier wat ik ben. Gay of geen gay?

vlaflipje
10-03-2011, 08:36
ja leven en laten leven, die mensen hebben t al moeilijk genoeg!!! dus probeer er gewoon te zijn voor die mensen enne er is maar 1 die oordeeld en dat is daarboven.

friesmeisje
10-03-2011, 08:48
Natuurlijk heeft het daar wel mee te maken. Geestelijk gehandicapt zijn is geen zonde maar een ziekte en een beproeving waar je nooit voor kunt worden gestraft. Sterker nog, de pen is opgeheven voor mensen die geestelijk ziek ontoerekeningsvatbaar zijn volgens de normen die daarvoor in de Islaam worden gesteld. En zo is het ook geen zonde om lcihamelijk gehandicapt of als siamese tweeling of met Progeria (ik denk dat je deze ziekte bedoelt) of met overbeharing te worden geboren. Homofiel zijn is wel een zonde en het is zelfs erger dan Zinaa tussen man en vrouw en je kunt er wel voor worden bestraft. De Asl (het grondbeginsel, if you will) wat homofilie betreft is zelfs dat je ook daadwerkelijk zult worden bestraft als je geen berouw toont voor je daden voor je dood. Allaah heeft een heel volk vernietigd omdat zij sodomie en bestialiteit pleegden en dat was het volk van de Profeet Luut, vrede zij met hem. Als je die gevoelens hebt en er niets mee doet maar je toevlucht zoekt bij Allaah en je Imaane versterkt, dan zullen die gevoelens ongetwijfeld verdwijnen en dat is ook meteen de kern van het probleem: een zwakke of zelfs afwezige Imaane. Zolang men dat niet erkent maar men doet alsof homofielen slachtoffers zijn van het lot, zal hun toestand ook niet veranderen. Je hoeft niet iets te willen zijn om er toch voor te kunnen worden gestraft. In de Islaam is die wil niet persé een voorwaarde. Je kunt namelijk ook gewoon ongelovig worden terwijl dat niet je bedoeling was. Door een grapje over Allaah te maken bijvoorbeeld, wal-´iyaadu bi-Allaah. En zo kun je ook in zonden vervallen zonder dat het je bedoeling was om dat te doen, enkel omdat je jezelf niet voldoende tegen die zonden hebt beschermd. :goedzo:

friesmeisje
10-03-2011, 08:50
oh en wat betreft de dames die schrijven dat ze vermoeden dat een bepaalde persoon homo is omdat die al een bepaalde leeftijd bereikt heeft en nog niet getrouwd is.... wat een idiote bekrompen gedachte zeg. nooit geweten dat je met ongetrouwd een bepaalde leeftijd behalen automatisch homo moét zijn... :maf:

Surfster
10-03-2011, 08:51
Kenmerk van homo's in de kast die in de kast willen blijven zijn de meest macho typen.

Roos-je23
10-03-2011, 22:07
Het gaat hier over sodomie en het is wel iets wat bij de Marokkaanse meiden past. Het gaat hier om anaal-praktijken en niet om homofilie. Leden moeten het verschil wel begrijpen. Meis. Zolang ik het over de slechte vrouwen heb dan hoef jij je niet aangesproken te voelen. Of voel je je wel aangesproken? Je mag me heus wel noemen wat jou doet denken dat ik ben. Vertel is effe aan de leden hier wat ik ben. Gay of geen gay? Het was een vraag. Wel jammer al die negativiteit.

HighHeelsLady
10-03-2011, 22:12

Voor zover ik weet hebben wij geen homo's in de dichte familie. However, ik woon zelf tegenover een homo-koppel waarvan de helft een Marokkaan is. Zie ook vaak ander homostellen bij ze over de vloer komen, waaronder vele een Arabische uiterlijk hebben :jammer:

malika1982
10-03-2011, 22:29
Ik ken ook iemand, het is een goede vriend van mn nichtje. Hij is een schatje, ik kan er goed mee praten en hij is superattent en lief zonder mij er ongemakkelijk bij te voelen. Maar het is en blijft moenkar, hoe zeer je tot ze probeert door te dringen... het lukt niet altijd. Allah jehdi ma khlaq.

Balkon
10-03-2011, 22:37
Ik ken dr ook een paar... T blijft moeilijk want ze zijn als persoon super aardig en lief.. Maar ik denk altijd van; ben je niet bang om dood te gaan?? We doen allemaal verkeerde dingen daar niet van, tis wel erg hypocriet om ze te veroordelen.. Maar het is en blijft een moeilijk onderwerp.. 1 jongen die is wel homo maar hij geeft het niet echt toe.. Niet met woorden in iedergeval.. hij wil er gewoon niet over praten.. Ik heb wel 1 keer een grote discussie gehad met 2 jongens.. We waren ergerns aan het eten in brussel ik en een paar meiden.. En we kwamen opeens een eetzaak in waar een aantal jongens waren.. Ze waren heel vreemd en de sfeer was ook erg vreemd.. Opeens zagen we gewoon letterlijk dat twee jongens van achter binnenkwamen en de een maakte nog een strelende beweging naar de ander.. We waren nog jong dus we maakte best wel lullige opmerkingen.. Ze reageerde erg heftig en zeiden van Ja wie zijn jullie om over ons te oordelen.. ben jij allah nee wie zegt dat ik niet geloof in Allah wie zegt dat het niet haraam is.. tis me altijd wel een beetje bijgebleven.. Vroeger zag je het niet zo erg, maar tegenwoordig komen ze er gewoon voor uit en laten ze het openlijk zien.. Wel zielig voor de ouders. Ik ben benieuwd wat hun ervan vinden, hoe hun over hun zoons denken... Moeilijk...:jammer:

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16