Bekijk originele versie : Draagt er iemand van jullie een Zakmes of een andere wapen als je over straat loopt?
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:28
Salaam Mensen,
Er is veel geweld op straat,
Mensen worden dood geschoten,
Mensen worden neergestoken met messen
Dit wijst erop dat mensen zakmessen en andere wapens meenemen als ze op straat lopen, mensen voelen zich denk ik niet veilig op straat.
Wat ik me afvroeg:
Draagt iemand van jullie ook altijd een mes bij zich, of een andere wapen(deodorant:D) als je over straat loopt,
En voor de mensen die dat doen..waarom dragen jullie dan bv een mes bij jullie???
Sokran..
ishhhh nagelvijl ook GevaarLIEKE WAPUN?? :maf:
Nounousa
27-12-2002, 22:30
het is sunnah om een wapen te dragen met je, maar neej ik doe het niet
alleen als ik in marokko ben, dan heb ik meestal of traangas of een mes bij me
maar gelukkig hbe ik ze tot nu toe niet hoeven te gebruiken, maar dit aar was ik bijna gepakt door de politie toen ik aan het rondreizen was met een bus, ze kwamen binnen vroegen ons (ik en m'n neef) waar we vandaan komen en gingen ons tassen voelen aan de buitenkant, gelukkig niet open gemaakt , alhamdoulillah :)
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:37
Origineel gepost door AdamX
alleen als ik in marokko ben, dan heb ik meestal of traangas of een mes bij me
maar gelukkig hbe ik ze tot nu toe niet hoeven te gebruiken, maar dit aar was ik bijna gepakt door de politie toen ik aan het rondreizen was met een bus, ze kwamen binnen vroegen ons (ik en m'n neef) waar we vandaan komen en gingen ons tassen voelen aan de buitenkant, gelukkig niet open gemaakt , alhamdoulillah :)
Alhamdollilah
Jij hebt geluk,
wajoow als je was opgepakt......wajoow erg dan, misschien moest je dan de gevangenis in,en aangezien de gevangenis van marokko geen pretje is.......... :D
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:39
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
ishhhh nagelvijl ook GevaarLIEKE WAPUN?? :maf:
:schrik2:
Dat jij dat durft, met een nagelvijl over straat lopen, weet je niet hoeveel jaartje je in de gevangenis kan zitten door deze Ghatarrlijke wapen.....
Ik draag 2 vuisten, 2 ellebogen, 1 voorhoofd, 2 knieeen en 2 voeten bij me. Als dat geen wapens zijn dan weet ik t ook niet, en ben geen terrorist!! Oja en in de zomer heb ik een waterpistooltje :P
Ali Z
Origineel gepost door BENTGHATAR
Alhamdollilah
Jij hebt geluk,
wajoow als je was opgepakt......wajoow erg dan, misschien moest je dan de gevangenis in,en aangezien de gevangenis van marokko geen pretje is.......... :D
money doet wonderen :D gewoon kopen die gasten en Allah i3awen
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:42
Origineel gepost door Ali_Z
Ik draag 2 vuisten, 2 ellebogen, 1 voorhoofd, 2 knieeen en 2 voeten bij me. Als dat geen wapens zijn dan weet ik t ook niet, en ben geen terrorist!! Oja en in de zomer heb ik een waterpistooltje :P
Ali Z
waterpistooltje.............. :D zeker zo'n eentje
http://web.planet.nl/planetweekly/2000/pics/week31.jpg
maar de handen enz enz, zijn ook zeker wapens,die zijn nog beter dan zo'n zakmes
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:44
Origineel gepost door AdamX
money doet wonderen :D gewoon kopen die gasten en Allah i3awen
:giechel:
wallahillah,
Dat is nou ook het goede aan de marokkaanse polities, gewoon een paar flapjes dirhams laten zien en dan zijn ze alles opeens vergeten
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:46
Origineel gepost door elmarocani
ik heb altijd wat in mijn auto!
Hoezo alleen in je auto???
Heb je nooit wat op zak??
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:47
Origineel gepost door Timoucha
lieve broer,
ze hebben het niet over vrouwen!
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
miss_undercovah
27-12-2002, 22:48
standaard wa7ed mes in mijn schoen :engel:
Origineel gepost door BENTGHATAR
waterpistooltje.............. :D zeker zo'n eentje
http://web.planet.nl/planetweekly/2000/pics/week31.jpg
maar de handen enz enz, zijn ook zeker wapens,die zijn nog beter dan zo'n zakmes
Hehehehe nee de mijne ziet er iets anders uit:
http://www.images.google.com/images?q=tbn:jTHxZNUAjjUC:spoon.org/pics/Places/York-
BENTGHATAR
27-12-2002, 22:52
Origineel gepost door Ali_Z
Hehehehe nee de mijne ziet er iets anders uit:
http://www.images.google.com/images?q=tbn:jTHxZNUAjjUC:spoon.org/pics/Places/York-
Noem jij dat een waterpistooltje??? :giechel:
Dan vraag ik me af wat voor jouw een normaal pistooltje is?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.